logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dodaj blasku swojemu wnętrzu – druga kampania Reuter.com

  PR 11.10.2023, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Reuter.com, największy w Europie sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dodaj-blasku-swojemu-wnetrzu-%E2%80%93--druga-kampania-reuter.com,401694,artykul.html

Kampania „Dodaj blasku swojemu wnętrzu” marki Reuter.com skupia się na kuchni i łazience, a także oświetleniu. Obejmuje działania w digitalu, a ambasadorami marki podobnie, jak przy pierwszej odsłonie kampanii zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy na specjalnie przygotowanych materiałach prezentują konsumentom ofertę sklepu. Celem działań jest dalsze wmacnianie brandu na polskim rynku.

Na asortyment Reuter.com składa się ponad 100 tys. produktów dostępnych od ręki, w tym tych przeznaczonych do kuchni i łazienki, a także szeroki wybór oświetlenia.

– Każdy klient, niezależnie od tego czy planuje niewielkie zmiany czy zaaranżowanie przestrzeni od początku, znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie. Teraz również w kontekście kuchni i oświetlenia. Chcemy wspierać konsumentów w tworzeniu pięknych, ale i funkcjonalnych wnętrz, dlatego nieustannie rozwijamy nasz asortyment i pomagamy klientom w aranżacji przestrzeni. Szeroki wybór i wsparcie profesjonalistów oraz topowe marki – to wszytko w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki sprawia, że Reuter.com to wyjątkowe miejsce, odpowiadające na potrzeby. Bogaty asortyment obejmuje także marki na wyłączność, oraz te, które dopiero wkraczają na polski rynek. Tak dobrana oferta sprawia, że znajdziemy tu produkty najwyższej jakości w połączeniu z rozwiązaniami na każdą kieszeń – mówi Rafał Dymarkowski, dyrektor zarządzający Reuter.com Polska.

ilustracjastrzałka

Wśród topowych producentów asortymentu do łazienki, kuchni i oświetlenia dostępnych w ofercie Reuter.com wymienić można Villeroy&Boch, Grohe, Duravit, Hansgrohe, Steinberg, Blanco, Fischer&Honsel czy Nordlux. Marki na wyłączność z tych kategorii to m.in. Rivea, Evineo, Neoro, Mariner, Fortis czy Teorema.

Twórcą konceptu kreatywnego i producentem kampanii jest agencja Cut The Mustard. Za strategię komunikacji, realizację działań z zakresu media relations oraz branded content dla marki odpowiada agencja Big Picture. Działania prowadzone są do końca października.

Źródło: Big Picture

big-picture.pl

Dodatkowe informacje:

Reuter.com to największy w Europie sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem. W ofercie marki znajduje się asortyment od ponad 250 producentów, w tym zarówno od wiodących i najbardziej popularnych w kwestii deisgnu i jakości brandów, takich jak Antonio Lupi, Villeroy & Boch czy Axor, jak i topowych marek, których nie można znaleźć nigdzie indziej, takich jak Rivea, Evineo, Neoro, Mariner, Fortis czy Teorema. Znajduje się tu wszystko, co jest potrzebne do urządzenia idealnego wnętrza, ponieważ poza szerokim portfolio produktowym, marka oferuje też specjalistyczne doradztwo – wyszkoleni eksperci doradzają i pomagają klientom podczas procesu zakupowego, a na jego końcowym etapie wszystkie zamówienia są dokładnie weryfikowane pod kątem komplementarności artykułów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764