logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Dołączdostada K.I.D.S. – rusza akcja społeczna realizowana przez agencje z Publicis Groupe

  PR 28.04.2020, przeczytano 812 razy
ilustracja

Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali wystartował z akcją społeczną pod hasłem #DołączDoStada K.I.D.S., której celem jest wdrożenie telemedycyny do Centrum Zdrowia Dziecka. Kolejna kampania digitalowa opracowana i realizowana przez agencje Publicis Groupe: Publicis i MSL ma z jednej strony udzielić lekarzom wsparcia technicznego, które pozwoli im w dalszym ciągu ratować życie, z drugiej - psychicznego, które da im siłę i odwagę do działania w czasach COVID-19. Do akcji przyłączyło się już wiele polskich gwiazd oraz Influencerów. By wesprzeć komunikację, ruszyła także kampania na IndaHash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dolaczdostada-k.i.d.s.-%E2%80%93-rusza-akcja-spoleczna-realizowana-przez-agencje-z-publicis-groupe,386781,artykul.html

Pod koniec 2019 roku Fundacja K.I.D.S. razem z Publicis Groupe ogłosiła start projektu, którego celem jest wdrożenie telemedycyny w Centrum Zdrowia Dziecka. Zaprezentowany wówczas interaktywny film ukazujący szpital widziany oczami lekarzy, rodziców i małej dziewczynki, której towarzyszy przyjaciel – wilk, był pierwszym etapem projektu. Dobór postaci czwartego bohatera nie był przypadkowy.

- Wilk nie bez powodu został symbolem i bohaterem naszej fundacji. To zwierzę żyjące w stadzie, które zawsze chroni i pomaga innym członkom grupy. Takimi wilkami są pracownicy ochrony medycznej. Zarówno ci w szpitalach zakaźnych, którzy dziś walczą bezpośrednio z COVID-19, jak również Ci, którzy pomimo COVID-19, każdego dnia ratują o życie innych chorych. Wilkami są też wszyscy, którzy wspierają tę walkę. Dlatego też zachęcamy do wsparcia zbiórki na telemedycynę oraz w geście solidarności i ochrony zdrowia założenia maski - dla siebie i dla lekarzy – mówi Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director w Publicis, a także wiceprezes ds. komunikacji K.I.D.S.

#DołączDoStada K.I.D.S. - daj lekarzom siłę i narzędzia

Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali chcąc wesprzeć pracowników Ochrony Zdrowia, ruszył z akcją #DołączDoStada. Fundacja od zawsze stawia na innowację, więc naturalnym miejscem na organizacje zbiórki została platforma PolakPotrafi.pl, która wspiera nowatorskie rozwiązania i pomaga zdobyć dla nich finansowanie.

W ramach promocji, fundacja K.I.D.S zaprojektowała własne maski z „wilkiem”, które stały się także narzędziem dla wszystkich, którzy chcą w geście solidarności z lekarzami i wsparcia akcji „dołączyć do stada”. Maski szyje polska firma MADSIS. Produkt dostępny jest już w sklepie online MadMask.pl, a aż 80% dochodu z jego sprzedaży zasili zbiórkę na telemedycynę. K.I.D.S. przygotowało także wirtualną maskę, która dostępna jest w filtrach najpopularniejszych mediów społecznościowych tj. Instagram i Facebook po wpisaniu haseł w galerii filtrów takich jak: wilk, maska, kids, wolf, mask, fundacja.

Do akcji przyłączyło się już wiele polskich gwiazd i influencerów, którzy na swoich profilach w kanałach społecznościowych zachęcają do zbiórki, pojawiając się w maskach „wilka”. Posty można już zobaczyć na oficjalnym koncie Magdaleny Boczarskiej, Miśka Koterskiego, Agaty Młynarskiej, Magdaleny Różczki, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej i wielu innych.

Do akcji K.I.D.S. przyłączyła się także platforma IndaHash, która dziś uruchomiła kampanię zachęcającą jeszcze większe grono influencerów do promowania #DołączDoStada.

System Zdalnej Opieki - maska dla szpitala

- Pracujemy nad wdrożeniem telemedycyny w Centrum Zdrowia Dziecka od paru miesięcy i już udało nam się zebrać fundusze na pierwsze kroki. Zakupiliśmy dodatkowe laptopy dla lekarzy i rozpoczęliśmy testy platformy do komunikacji z pacjentami. W dzisiejszej sytuacji takie rozwiązania to konieczność dla każdego szpitala, który musi kontynuować prace w nowej rzeczywistości. To jednak dopiero początek – planujemy wprowadzić więcej innowacji – mówi Tomasz Rudolf, CO-Founder & CEO The Heart i wiceprezes ds. Innowacji K.I.D.S.

Sprzęt dostarczony przez Fundację K.I.D.S. został specjalnie przygotowany przez zespół specjalistów IT, by mógł służyć lekarzom w codziennej pracy. Laptopy, dzięki bezpiecznemu, szyfrowanemu połączeniu ze szpitalnym systemem informatycznym HIS (ang. Hospital Information System), umożliwiają łatwy podgląd historii choroby, co w trakcje „e-wizyty” jest szczególnie istotne. W kolejnym etapie projektu K.I.D.S. planuje wdrażanie rozwiązań telemedycznych do monitorowania stanu zdrowia dzieci w domach.

Zebranie większej kwoty pozwoli na objęcie zdalną opieką pacjentów wielu specjalizacji oraz włączenie do programu kolejnych szpitali.

ilustracjastrzałka

Źródło: Fundacja K.I.D.S.

www.kids.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764