logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell

  PR 18.02.2020, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dolce-wita%21---kamikaze-przygotowala-kampanie-dla-sieci-stacji-shell,385751,artykul.html

Kampania wizerunkowa (z elementami sprzedażowymi) ma na celu komunikację produktów spożywczych deli by Shell na stacjach tej marki w całej Polsce oraz w internecie. Jej główna fala potrwa do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, kreację materiałów wideo oraz projekty materiałów drukowanych na stacjach (w tym szeregu Key Visuali, animacji oraz niestandardowych materiałów POS), a także za przygotowanie i prowadzenie części kampanii digital (w tym m.in. komunikację CRM oraz działania w obszarze Social Media).

- Naszym założeniem było odświeżenie komunikacji kategorii food na stacjach Shell z jednoczesnym podkreśleniem świeżości jako ważnego aspektu tej komunikacji. Zaproponowany przez Kamikaze koncept idealnie wpisał się w założenia jakie zawarliśmy w briefie oraz umożliwił rozwijanie kolejnych touchpointów i smakowitych kreacji jakie można oglądać na naszych stacjach w całej Polsce - mówi Andrzej Nos - Category Managerw Shell Polska.

ilustracjastrzałka

Komunikaty bazują na grach słownych nawiązujących do głównych cech i benefitów produktów z prezentowanej oferty deli by Shell (np. “Dolce Wita – wybierz pyszną focaccię i przywitaj smak we włoskim stylu” czy “Wołowy i gotowy – taki jest nasz burger ze świeżymi warzywami” albo po prostu “Zatankuj kawkę”). Charakterystyczne dla poszczególnych komunikatów fonty w połączeniu z kolorystyką brandu tworzą dynamiczne i apetyczne kompozycje. Na materiałach wyeksponowane zostały świeże składniki, które podkreślają wysoką jakość prezentowanych potraw. Finalny efekt to połączenie dowcipnego języka z wyróżnialną dla marki kompozycją graficzną.

- Sporym wyzwaniem było wyróżnienie komunikacji oferty deli by Shell w kategorii, która ostatnio bardzo często eksponuje w narracji świeżość i jakość swojej oferty spożywczej, a nie tylko szybkość jej przygotowania. Postawiliśmy na inny niż dotąd styl komunikacji w warstwie layoutu oraz copy - chwytliwe hasła promocyjne, ubrane w niestandardowe jak dla brand booka marki fonty i przestrzenne aranże samych produktów z oferty. Liczymy, że zastosowane przez nas zabiegi pozwolą budować pozytywne emocje wśród konsumentów i efektywnie przyciągąć ich uwagę - mówi Katarzyna Kosińska–Rysz, Account Director w agencji Kamikaze, odpowiedzialna za tę kampanię po stronie agencji.

ilustracjastrzałka

Za logistykę I produkcję materiałów odpowiedzialna jest Altavia Polska. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Globalny przemysł gier komputerowych zachęca graczy do przestrzegania wytycznych BHP dla COVID-19 i udostępnia informacje i powiązania społecznościowe.
Wypowiedź prezesa zarządu PTAK Warsaw Expo, Tomasza Szypuły na temat gotowości wsparcia działań rządowych w walce z koronawirusem:
„Jesteśmy dla Ciebie”– startuje pierwsza w pełni zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile
Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również –...
Mistrzowie polskiego sportu zachęcają do domowych ćwiczeń z Drużyną Energii
Nowa  akcja, w której znani sportowcy pokazują jak pozostać w dobrej formie bez wychodzenia z domu, rozgrzewa Internet i roznosi się jak wirus. Joanna Fiodorow, Sławomir Szmal, Adam Hrycaniuk i wiele innych gwiazd polskiego sportu, motywuje uczniów do wykonywania swoich ćwiczeń w ramach domowych lekcji WF-u podczas epidemii koronawirusa. Wszystko w ramach Drużyny...
Gwarancje de minimis z pakietu pomocowego już dostępne
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które przez koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogą już korzystać z gwarancji de minimis na korzystniejszych warunkach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764