logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell

  PR 18.02.2020, przeczytano 1641 razy
ilustracjastrzałka

Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dolce-wita%21---kamikaze-przygotowala-kampanie-dla-sieci-stacji-shell,385751,artykul.html

Kampania wizerunkowa (z elementami sprzedażowymi) ma na celu komunikację produktów spożywczych deli by Shell na stacjach tej marki w całej Polsce oraz w internecie. Jej główna fala potrwa do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, kreację materiałów wideo oraz projekty materiałów drukowanych na stacjach (w tym szeregu Key Visuali, animacji oraz niestandardowych materiałów POS), a także za przygotowanie i prowadzenie części kampanii digital (w tym m.in. komunikację CRM oraz działania w obszarze Social Media).

- Naszym założeniem było odświeżenie komunikacji kategorii food na stacjach Shell z jednoczesnym podkreśleniem świeżości jako ważnego aspektu tej komunikacji. Zaproponowany przez Kamikaze koncept idealnie wpisał się w założenia jakie zawarliśmy w briefie oraz umożliwił rozwijanie kolejnych touchpointów i smakowitych kreacji jakie można oglądać na naszych stacjach w całej Polsce - mówi Andrzej Nos - Category Managerw Shell Polska.

ilustracjastrzałka

Komunikaty bazują na grach słownych nawiązujących do głównych cech i benefitów produktów z prezentowanej oferty deli by Shell (np. “Dolce Wita – wybierz pyszną focaccię i przywitaj smak we włoskim stylu” czy “Wołowy i gotowy – taki jest nasz burger ze świeżymi warzywami” albo po prostu “Zatankuj kawkę”). Charakterystyczne dla poszczególnych komunikatów fonty w połączeniu z kolorystyką brandu tworzą dynamiczne i apetyczne kompozycje. Na materiałach wyeksponowane zostały świeże składniki, które podkreślają wysoką jakość prezentowanych potraw. Finalny efekt to połączenie dowcipnego języka z wyróżnialną dla marki kompozycją graficzną.

- Sporym wyzwaniem było wyróżnienie komunikacji oferty deli by Shell w kategorii, która ostatnio bardzo często eksponuje w narracji świeżość i jakość swojej oferty spożywczej, a nie tylko szybkość jej przygotowania. Postawiliśmy na inny niż dotąd styl komunikacji w warstwie layoutu oraz copy - chwytliwe hasła promocyjne, ubrane w niestandardowe jak dla brand booka marki fonty i przestrzenne aranże samych produktów z oferty. Liczymy, że zastosowane przez nas zabiegi pozwolą budować pozytywne emocje wśród konsumentów i efektywnie przyciągąć ich uwagę - mówi Katarzyna Kosińska–Rysz, Account Director w agencji Kamikaze, odpowiedzialna za tę kampanię po stronie agencji.

ilustracjastrzałka

Za logistykę I produkcję materiałów odpowiedzialna jest Altavia Polska. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764