logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dolina Krzemowa, imperium przyszłości: Arte o prawdziwych celach technologicznych gigantów

  PR 25.07.2018, przeczytano 748 razy

Arte prezentuje francuski film dokumentalny w reżyserii Davida Carr-Browna na temat imperialistycznych celów gigantów nowych technologii: Google’a, Apple’a, Facebooka, Amazona, Microsoft…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dolina-krzemowa%2C-imperium-przyszlosci%3A-arte-o-prawdziwych-celach-technologicznych-gigantow,37368,artykul.html

ARTE PO POLSKU to część projektu ARTE EUROPE (współfinansowanego ze środków unijnych) mającego na celu dotarcie do jak najszerszej grupy osób poprzez udostępnianie programów w różnych językach. Programy ARTE dostępne są w internecie za darmo - jest wersja francuska, niemiecka, angielska, hiszpańska, a od listopada 2016 również polska.

ARTE PO POLSKU oferuje bezpłatnie najciekawsze programy z ramówki ARTE TV, poświęcone bardzo różnorodnym tematom, jak: społeczeństwo, kultura i sztuka, filmy popularno-naukowe, podróżnicze, etc. Są to dokumenty, reportaże i magazyny. Ofertę uzupełniają relacje z koncertów (muzyka klasyczna i współczesna).

Źródło: ARTE

www.arte.tv/pl/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)
Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764