logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dolnośląski Festiwal Architektury 2020: konkurs na plakat

   22.07.2019, przeczytano 1871 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Architektów Polskich Oddział Wrocław - organizator IX edycji Dolnośląskiego Festiwalu Architektury DoFA zaprasza do udziału w konkursie na festiwalowy plakat. Do wygrania jest 3 tys. zł, a termin składania prac upływa 20 września 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dolnoslaski-festiwal-architektury-2020%3A-konkurs-na-plakat,383329,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie projektu plakatu promującego Dolnośląski Festiwal Architektury DoFA, edycja 2020, której hasłem jest Miasto otwarte. Projekt może być wykonany dowolną techniką (pod warunkiem możliwości wykonania także techniką offsetową).

Konkurs ma charakter otwarty, a udział jest bezpłatny. Plakat powinien zawierać obowiązkowe elementy: hasło IX edycji DoFA - Miasto otwarte oraz czas trwania: 8-15.05.2020. Plakat powinien uwzględniać miejsce (obszar wydzielony u dołu szablonu) na logotypy partnerów / sponsorów DoFA oraz założyć miejsce na podanie ewentualnych lokalizacji wydarzeń (np. Muzeum Architektury we Wrocławiu i inne).

Plakat ma spełniać funkcję promocji idei DoFA oraz hasła IX edycji festiwalu: Miasto otwarte, zawartych w założeniach programowych dostępnych na stronie konklursowej, oraz odpowiadać na wielowątkowość działań w ramach DoFA. Dolnośląski Festiwal Architektury ma charakter oraz zasięg regionalny związany z terenem województwa dolnośląskiego i okolic. Projekt powinien mieć jednak przekaz uniwersalny, czytelny dla odbiorców spoza tego regionu. Plakat, podobnie jak Festiwal, powinien być kierowany do różnych grup zawodowych, społecznych i wiekowych.

Termin składania prac: do 20.09.2019, do godz. 15:00

Zgłoszone projekty ocenia Jury w składzie:

  • Maciej Hawrylak – członek Zarządu Głównego SARP, dyrektor generalny DoFA
  • Daria Kieżun – prezes SARP O/Wrocław, dyrektor programowy DoFA
  • Łukasz Kliś – przewodniczący jury, dyrektor Instytutu Sztuki Wydziału Artystycznego w Cieszynie
  • Uniwersytet Śląski, współpracownik w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr, projektant graficzny, plakacista
  • Grzegorz Łotysz – członek SARP O/Wrocław, laureat PGDAwards 2018, współautor identyfikacji wizualnej DoFA
  • Wojtek Piotrowski - Head of Design wrocławskiego studia Juice
  • Kalina Zatorska - prezeska Fundacji 102, współautorka identyfikacji wizualnej Muzeum Narodowego we Wrocławiu
  • Piotr Poldek Zybura - członek SARP O/Wrocław, grafik, współautor identyfikacji wizualnej w Muzeum Architektury

Nagrody

  • I nagroda – 3 000 PLN
  • II nagroda – 2 000 PLN
  • III nagroda – 1 000 PLN

Więcej informacji, regulamin: http://www.wroclaw.sarp.org.pl/pl/news/konkursy/konkurs-na-plakat-9-edycji-dolnoslaskiego-festiwalu-architektu-1

Źródło: SARP o. Wrocław

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764