logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dolnośląski Festiwal Architektury 2020: konkurs na plakat

   22.07.2019, przeczytano 991 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Architektów Polskich Oddział Wrocław - organizator IX edycji Dolnośląskiego Festiwalu Architektury DoFA zaprasza do udziału w konkursie na festiwalowy plakat. Do wygrania jest 3 tys. zł, a termin składania prac upływa 20 września 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dolnoslaski-festiwal-architektury-2020%3A-konkurs-na-plakat,383329,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie projektu plakatu promującego Dolnośląski Festiwal Architektury DoFA, edycja 2020, której hasłem jest Miasto otwarte. Projekt może być wykonany dowolną techniką (pod warunkiem możliwości wykonania także techniką offsetową).

Konkurs ma charakter otwarty, a udział jest bezpłatny. Plakat powinien zawierać obowiązkowe elementy: hasło IX edycji DoFA - Miasto otwarte oraz czas trwania: 8-15.05.2020. Plakat powinien uwzględniać miejsce (obszar wydzielony u dołu szablonu) na logotypy partnerów / sponsorów DoFA oraz założyć miejsce na podanie ewentualnych lokalizacji wydarzeń (np. Muzeum Architektury we Wrocławiu i inne).

Plakat ma spełniać funkcję promocji idei DoFA oraz hasła IX edycji festiwalu: Miasto otwarte, zawartych w założeniach programowych dostępnych na stronie konklursowej, oraz odpowiadać na wielowątkowość działań w ramach DoFA. Dolnośląski Festiwal Architektury ma charakter oraz zasięg regionalny związany z terenem województwa dolnośląskiego i okolic. Projekt powinien mieć jednak przekaz uniwersalny, czytelny dla odbiorców spoza tego regionu. Plakat, podobnie jak Festiwal, powinien być kierowany do różnych grup zawodowych, społecznych i wiekowych.

Termin składania prac: do 20.09.2019, do godz. 15:00

Zgłoszone projekty ocenia Jury w składzie:

  • Maciej Hawrylak – członek Zarządu Głównego SARP, dyrektor generalny DoFA
  • Daria Kieżun – prezes SARP O/Wrocław, dyrektor programowy DoFA
  • Łukasz Kliś – przewodniczący jury, dyrektor Instytutu Sztuki Wydziału Artystycznego w Cieszynie
  • Uniwersytet Śląski, współpracownik w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr, projektant graficzny, plakacista
  • Grzegorz Łotysz – członek SARP O/Wrocław, laureat PGDAwards 2018, współautor identyfikacji wizualnej DoFA
  • Wojtek Piotrowski - Head of Design wrocławskiego studia Juice
  • Kalina Zatorska - prezeska Fundacji 102, współautorka identyfikacji wizualnej Muzeum Narodowego we Wrocławiu
  • Piotr Poldek Zybura - członek SARP O/Wrocław, grafik, współautor identyfikacji wizualnej w Muzeum Architektury

Nagrody

  • I nagroda – 3 000 PLN
  • II nagroda – 2 000 PLN
  • III nagroda – 1 000 PLN

Więcej informacji, regulamin: http://www.wroclaw.sarp.org.pl/pl/news/konkursy/konkurs-na-plakat-9-edycji-dolnoslaskiego-festiwalu-architektu-1

Źródło: SARP o. Wrocław

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy już zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.
Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Tofu Studio ponownie z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design i po raz drugi otrzymało tę prestiżową nagrodę. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku.
Konkurs na mural w Piasecznie
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno zaprasza do udziału konkursie na projekt muralu. Do wygrania jest 10 tys. zł.
Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764