logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dom Mediowy Vizeum Polska wzmacnia dział obsługi klienta

  PR 11.08.2015, przeczytano 2900 razy

W związku z dynamicznym rozwojem biznesu dom mediowy Vizeum należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska wzmacnia dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Mszyca, Ewelina Stasiuk, oraz Kamila Paszczak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dom-mediowy-vizeum-polska-wzmacnia-dzial-obslugi-klienta,25650,artykul.html

Maciek Mszyca jako Senior Communications Planner dołączy do zespołu odpowiedzialnego za obsługę m.in. takich klientów jak: Ferrero, Agata, Mitsubishi oraz Fox Channels. Maciek doświadczenie zawodowe zdobywał w domach mediowych Media Direction oraz Mediacom realizując kampanie dla klientów takich jak Peugeot, Walt Disney Company oraz Danone.

Kamila Paszczak jako Communications Planner wzmocni zespół  odpowiedzialny za obsługę marek takich jak MetLife, Imperial Cinepix, Total czy  Intersnack. Do Vizeum przeszła z domu mediowego Starlink. Wcześniej pracowała w Media Direction. W portfolio ma współpracę  z Novartis, BPH czy Kaufland.

Ewelina Stasiuk jako Junior Communications Planner będzie wspierała  zespół odpowiedzialny za obsługę Hitachi, Panasonic, Dr Wolff czy AJProdukty. Wcześniej pracowała w agencjach 24/7 Communication oraz Red8Digital. Zajmowała się obsługą marek należących do P&G, Unilever oraz Reebok.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764