logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dom produkcyjny 9production powiększa się

  PR 25.08.2023, przeczytano 1134 razy
ilustracja
Stanisław Miroszewski

Dom produkcyjny 9Production realizuje swoją długofalową strategię rozwoju. Po kilku miesiącach od wydzielenia niezależnej struktury w ramach Stor9_ Group, 9Production sukcesywnie powiększa team oraz dedykowany zespół Twórców, a także poszerza portfolio zrealizowanych projektów. Do zespołu, na czele którego stoi Agnieszka Zielińska, dołączyły nowe osoby – Katarzyna Dziadosz, Laura Einbacher, Kamila Maćkowska, Jarek Kuśmierski oraz projektowo Kasia Milewska i Krzysztof Żabski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dom-produkcyjny-9production-powieksza-sie,401144,artykul.html

Obecnie zespół 9Production wraz z Twórcami liczy 9 osób.

Stanisław Miroszewski – Reżyser & Lead Producer

Reżyser i producent reklamowy, w Stor9_ Group od stycznia 2019 roku. Oprócz reżyserii zajmuje się również tworzeniem koncepcji kreatywnych oraz scenariuszy. Przy projektach telewizyjnych i digitalowych współpracował z topowymi markami takimi jak Huawei, Sephora, Head & Shoulders, Secret (Procter and Gamble), Martini, 4F, Totalizator Sportowy, Lotto, Singleton. Absolwent PWSFTviT w Łodzi i Uniwersytetu Warszawskiego.

Nina Eberhardt – Fotografka

Specjalizuje się w fotografii reklamowej, modowej i lifestyle. Absolwentka Fotografii na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu (dawna Akademia Sztuk Pięknych) oraz Sztuki Mediów na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W jej portfolio znajdują się sesje m. in. z Robertem Lewandowskim, Małgorzatą Kożuchowską, Magdaleną Boczarską czy Hubertem Hurkaczem. Poza sesjami z osobami publicznymi, jej Klienci to: Huawei, T-mobile, Martini, Empik, Armani Beauty, Semilac, RTV Euro AGD, delio, Tatuum, Berries and Co, Mako Store, Lindt, Nespresso, Dr Irena Eris czy Stock Polska, a zdjęcia ukazywały się w Vogue Polska, Elle czy Harper’s Bazaar.

ilustracjastrzałka

Katarzyna Danioł – Koordynatorka Produkcji

W zespole od 2021 roku. Pracowała przy projektach dla Klientów takich jak: Totalizator Sportowy, Singleton, delio, STORM, RTV Euro AGD czy Huawei.

Katarzyna Dziadosz – Producentka

W ramach stałej współpracy od czerwca 2023 roku. Przygodę z produkcją rozpoczęła w Krakowie w trakcie studiów OPFiTV, gdzie realizowała teledyski dla topowych polskich raperów. Kolejne lata zaowocowały we współprace z markami budowlanymi, a także markami GreenPoint, Kinder Niespodzianka czy Mastercard. Tworzyła tam reklamy TVC i digital, m.in. dla Alior Bank, Komfort Meble i RedBull. Z kolei od 2021 roku zdobywała doświadczenie w Warszawie, powiększając swoje portfolio o takie marki jak: Neutrogena, Johnnie Walker, Listerine, Pudliszki, Max Factor czy Perła.

Laura Einbacher – Asystentka Produkcji

Na stałe od lipca br. Einbacher swoje pierwsze kroki w produkcji stawiała podczas studiów na PWSFTviT, gdzie kierowała produkcją przy etiudach szkolnych. Następnie pracowała jako asystentka produkcji w Highnoon, wspierając takie marki jak: Perła, Empik Go, Freeway, Polana. Posiada także doświadczenie przy produkcji teledysków, pracując w niezależnej wytwórni muzycznej FONOBO. W 9Production pracowała m.in. przy kampanii delio.

Kamila Maćkowska – Asystentka Produkcji

W strukturze Stor9_ Group od września 2021 roku, a w zespole 9Production od lipca br. Dotychczas pracowała przy projektach dla RTV Euro AGD, Totalizatora Sportowego. Z branżą produkcyjną związana od 2017 roku. Doświadczenie zyskała pracując przy takich produkcjach jak „Ekspert Beauty” dla HGTV, „Narzeczony na niby”, „Dom Marzeń”, DDTVN, izraelskiej edycji „Niemożliwe” dla MTV – Paramount (dawniej ViacomCBS), a także wspierała realizację sesji zdjęciowych dla marek Reserved i Mohito.

Jarek Kuśmierski – Fotograf

Jako autor zdjęć współpracował m.in. z Robertem Lewandowskim, Małgorzatą Kożuchowską, Piotrem Stramowskim oraz takimi markami jak Armani Beauty, Totalizator  Sportowy, IKEA, Teatr Polski we Wrocławiu, RTV Euro AGD. Absolwent Fotografii w Szkole Filmowej w Łodzi oraz Teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.  Oprócz fotografii zajmuje się również tworzeniem koncepcji kreatywnych i ich egzekucją jako Art Director w Stor9_.

W ramach rozwoju zespołu Twórców do współpracy projektowej dołączyło także dwoje fotografów – Katarzyna Milewska i Krzysztof Żabski.

Katarzyna Milewska – Fotografka

Fotografka komercyjna, od dziecka związana ze sportem. Ukończyła warszawski AWF i to właśnie w okresie studiów zaczęła fotografować. W swojej pracy szuka nowych kształtów i form. Ruch daje nieskończenie wiele możliwości i na tym skupia się w swojej pracy. Swój styl określa jako minimalistyczny, zamknięty w czystych kadrach. W jej szerokim portfolio znajdują się realizacje m.in. dla: Igi Świątek, New Balance, Reebok, Adidas, 4F, Lech czy Pupa Milano.

Krzysztof Żabski – Fotograf

W 2016 roku rozpoczął studia na Łódzkiej Filmówce, a w 2021 roku obronił tytuł magistra na PWSTivT na Wydziale Fotografii. Połączył pasję do ruchu ze świeżym i konkretnym, pełnym wrażliwości spojrzeniem za obiektywem, co szybko zaowocowało uznaniem na rynku krajowym i zagranicznym. Od tego momentu całkowicie oddaje się realizacjom związanym z modą, jak i sportem oraz tworzeniem koncepcji do fotografii stilllife, gdzie spełnia się w roli Art Directora. Dotychczas współpracował z: Modivo, Jusee Cosmetics, Praia Beachwear, Just join it, Gipara, Health Labs, Naoko, Gym Hero.

- 9Production to zespół ludzi nie tylko z dużym doświadczeniem, ale także charyzmą i świeżym spojrzeniem na każdy element projektu. Każdy z osobna wnosi różnorodne kompetencje, dzięki którym możemy oferować naszym Klientom najwyższej jakości usługi, na co stawiamy szczególny nacisk. Przez 5 lat zrealizowaliśmy kilkadziesiąt produkcji w ramach Stor9_, natomiast 9Production, jako oddzielna struktura jest młodym bytem. Dlatego tym bardziej cieszę się, że w tak krótkim czasie, tak się rozwijamy. Liczę, że niebawem dołączą do nas kolejne osoby w ramach współpracy produkcyjnej oraz do zespołu Twórców, a także będziemy mogli pokazać najnowsze projekty, które zrealizowaliśmy – podkreśla Agnieszka Zielińska, Chief Production Officer 9Production.

Źródło: 9Production

www.9production.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764