logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dom produkcyjny Sputnik Studio z nowym system identyfikacji wizualnej

  PR 29.06.2017, przeczytano 1298 razy
ilustracjastrzałka

Sputnik Studio specjalizujące się w produkcji reklamowej i filmowej wdrożyło nowy system identyfikacji wizualnej. Odświeżony i nowoczesny logotyp nawiązuje do nowych rynkowych trendów oraz ma oddawać specyfikę branży, charakter marki oraz profil grupy docelowej klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dom-produkcyjny-sputnik-studio-z-nowym-system-identyfikacji-wizualnej,32973,artykul.html

Intencją było stworzenie takiego języka komunikacji wizualnej, który w spójny sposób przedstawia misję i wartości firmy. Warto podkreślić etymologię wyrazu „sputnik”, który w języku rosyjskim oznacza „towarzysza podróży”. Marka stawia sobie za zadanie stać się „towarzyszem podróży”, który wprowadza swoich klientów w świat wysokiej jakości realizacji reklamowych i filmowych. Chce być partnerem godnym zaufania, przy którym można czuć się stabilnie i bezpiecznie.

- Logo w formie satelity jest esencją komunikatu, jaki pragniemy przekazać klientom. Krążymy po orbicie potrzeb naszych kientów, sprawnie dostosowując się do ich charakteru, tradycji firmy i preferowanej estetyki. – mówi Magdalena Czmuda, Sputnik Studio.

Nowa kreacja ma za zadanie przyciągać uwagę odbiorców. Firma poprzez wprowadzone zmiany chce zaakcentować potencjał rozwoju oraz otwartość na rozszerzenie działalności na rynkach zagranicznych.

Design odświeżonego logotypu Sputnik Studio jest uproszczoną wersją dotychczasowej formy logo. Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej było zminimalizowanie szaty graficznej, przy jednoczesnym utrzymaniu logotypu przypominającego połączenie satelity z kamerą, odnoszącego się do nazwy oraz działalności firmy.

Zrezygnowano z wersalików w zapisie na rzecz bezpretensjonalnej, ale pogrubionej minuskuły, co uspójniło graficznie tekst podkreślając jednocześnie kluczową część nazwy firmy.

Zmiana kolorystyki nowego brandu ma znaczenie symboliczne. Czarny odnosi się do wspomnianej prostoty, elegancji, nowoczesności i kompetencji. Jego znaczenie współgra również z wymową samego logo: technicznie czarny nie jest kolorem - jest jego brakiem i doskonale współgra z każdym kolorem.

- Stosując czarne tło w brandzie, chcemy podkreślić naszą elastyczność – jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb i wymagań każdego klienta. Złoty napis jest dopełnieniem powyższej koncepcji – złoto kojarzone jest przede wszystkim z luksusem, jaki chcemy zapewnić naszym klientom, ale również ze stabilnością i zaufaniem. – wyjaśnia Magdalena Czmuda, Sputnik Studio.

W zakresie kolorystyki postawiono na prostotę, elegancję, harmonię i czytelność – złoty logotyp na czarnym tle daje wrażenie przejrzystości, zachowując jednocześnie wysoki poziom estetyzmu, nadrzędnego w działalności Sputnik Studio.

Źródło: Sputnik Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764