logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominik Ryżko i Małgorzata Kmieciak w zespole Adform

  PR 06.06.2016, przeczytano 781 razy

Dominik Ryżko, jako Head of Development & Data Science, będzie odpowiedzialny za rozwój działu R&D w Polsce oraz wsparcie w budowie strategii innowacyjności firmy. Poprzednio pracował w Allegro jako Chief Data Scientist, gdzie odpowiedzialny był m.in. za prace w obszarze Data Science, Data Governance i Business Intelligence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominik-ryzko-i-malgorzata-kmieciak-w-zespole-adform,28809,artykul.html

Wcześniej, przez szereg lat, zdobywał doświadczenie w konsultingu IT (Oracle, Accenture), m.in. w roli kierownika projektów. Zajmuje się prowadzeniem zajęć z zakresu Big Data i sztucznej inteligencji w Instytucie Informatyki Politechniki Warszawskiej. Jest prelegentem na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych i przemysłowych. Związany ze społecznością startupową w Polsce, jest mentorem i organizatorem szeregu wydarzeń i letnich szkół dla startupów.

Małgorzata Kmieciak na nowym stanowisku Agency Sales Managera będzie odpowiedzialna za zarządzanie współpracą z agencjami i domami mediowymi w Polsce. Poprzednio przez ponad siedem lat związana z Google Poland, gdzie przez ostatnie 5 lat, jako Industry i Agency Development Manager, współpracowała z kluczowymi klientami oraz agencjami, odpowiadając za realizację strategii digitalowych z wykorzystaniem rozwiązań reklamowych Google. Wcześniej przez ponad trzy lata była odpowiedzialna za sprzedaż i client service w firmach produkcyjnych Armstrong DLW i Ergis-Eurofilms.

Źródło: Adform

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764