logo
WIADOMOŚCI

Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

8 maja ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec – prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominik-strzelec-w-nowej-kampanii-dekoral-_zadania-specjalne_,32519,artykul.html

Marka Dekoral prezentuje serię farb i emalii „Zadania specjalne”, które są przystosowane do różnych powierzchni i zmieniających się warunków atmosferycznych.

Głównym bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec, prowadzący programów takich jak: „Usterka” czy „Odlotowy Ogród”. Został on twarzą spotu promocyjnego, nawiązującego konwencją do filmów o agencie specjalnym – Jamesie Bondzie.

Kampania Dekoral „Zadania specjalne” obejmuje POS oraz digital. W ramach projektu została uruchomiona dedykowana strona internetowa www.zadaniaspecjalne.pl, na której zamieszczono porady dotyczące malowania i szczegółowe informacje o produktach. Za przygotowanie kreacji graficznych odpowiada agencja Chocolad, zakup mediów Brand New Agency, działania PR – agencja Publicon.

Źródło: Dekoral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Targi.Taktyka.Okazja –  pierwsze urodziny gry planszowej o tematyce targowej
Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.
Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem
Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
 
poniedziałek 23.04.2018, 155 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone