logo
WIADOMOŚCI

Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 233 razy
ilustracjastrzałka

8 maja ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec – prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominik-strzelec-w-nowej-kampanii-dekoral-_zadania-specjalne_,32519,artykul.html

Marka Dekoral prezentuje serię farb i emalii „Zadania specjalne”, które są przystosowane do różnych powierzchni i zmieniających się warunków atmosferycznych.

Głównym bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec, prowadzący programów takich jak: „Usterka” czy „Odlotowy Ogród”. Został on twarzą spotu promocyjnego, nawiązującego konwencją do filmów o agencie specjalnym – Jamesie Bondzie.

Kampania Dekoral „Zadania specjalne” obejmuje POS oraz digital. W ramach projektu została uruchomiona dedykowana strona internetowa www.zadaniaspecjalne.pl, na której zamieszczono porady dotyczące malowania i szczegółowe informacje o produktach. Za przygotowanie kreacji graficznych odpowiada agencja Chocolad, zakup mediów Brand New Agency, działania PR – agencja Publicon.

Źródło: Dekoral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 55 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone