logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominik Wałęga na nowym stanowisku w Performance Media

  PR 14.03.2024, przeczytano 426 razy
ilustracja

Do zespołu agencji Performance Media dołączył Dominik Wałęga, który obejmie nowo utworzone stanowisko Media & E-commerce Directora. Będzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii rozwoju produktów mediowych i rozwój nowych projektów analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominik-walega-na-nowym-stanowisku-w-performance-media,403455,artykul.html

Dominik Wałęga karierę rozpoczynał w 2000 r. Większość czasu związany był z Publicis Groupe, gdzie spędził ponad 16 lat zdobywając doświadczenie na wszystkich etapach związanych z planowaniem i zakupem mediów. Za swoje największe sukcesy uznaje stworzenie i rozwój kompetencji w Publicis Groupe w obszarach SEM i SEO (w latach 2008-2015), a w ostatnich 3 latach w agencji Performics w obszarze Marketing Automation, jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Produktu. Dwa lata pracował również w Havas Media Group Poland, jako Chief Digital Officer.

W Performance Media obejmuje stanowisko Media & E-commerce Director.

- Dołączenie Dominika to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jego ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej jako eksperta oraz managera podkreśla naszą misję stałego rozwoju produktów i zaawansowania oferowanych usług. Jego ekspercka wiedza wzmacnia kompetencje agencji w obszarach: analityki mediowej, media planning & buying, mar-tech i przede wszystkim nieszablonowego myślenia o rozwoju biznesu naszych klientów. To kluczowe kompetencje w nadciągającej rewolucji postcookie, w którym measurement i smart targeting, będą odgrywały kluczową rolę. Rola Dominika będzie bardzo ważna w naszej agencji w kontekście dalszego rozwijania dla naszych klientów innowacyjnych rozwiązań z zakresu media i measurement, w obszarze zarówno online jak i offline – komentuje Adam Oskaldowicz, Partner & CEO w Performance Media.

Źródło: Performance Media

Dodatkowe informacje:

Performance Media to polska agencja digital marketingu 360 stopni, rozwiązująca wszelkie potrzeby digitalowe swoich klientów end-to-end.
Opracowuje strategie, tworzy kreatywne kampanie, zajmuje się zakupem mediów, przeprowadza audyty oraz oferuje zaawansowaną analitykę.
Działa również na innych rynkach CEE, będąc swego rodzaju „hubem regionalnym” dla klientów międzynarodowych. Prowadzi kampanie również w innych regionach i na innych kontynentach - łącznie realizowała dla swoich klientów działania komunikacyjne na niemal 60 rynkach.
Jest jedną z największych niezależnych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google w tym regionie. W Polsce należy do wąskiego elitarnego grona agencji (ok. 3 proc.) mających status Google Partner Premier.
Performance Media zatrudnia blisko 400 pracowników, w 12 wyspecjalizowanych działach.
W gronie jej klientów znalazły się takie marki jak m.in. AA (kosmetyki), Head&Shoulders, Herbal Essences, Herbapol, Gillette, Ikea, Möller’s, New Balance, OBI, Pantene, Samsung, Vistula, Volvo.
Jako pierwsza certyfikowana przez Google agencja w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Performance Media współpracuje bezpośrednio z Facebookiem w Warszawie, Genewie i Dublinie.
Performance Media jest zdobywcą licznych nagród branżowych, w tym m.in. Effie Awards, Golden Arrow czy Mixx Awards Polska. W 2023 r. zdobyła także wyróżnienie w konkursie kreatywnym Kreatura.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764