logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominik Wałęga nowym Chief Digital Officer w Havas Media Group

  PR 02.12.2019, przeczytano 230 razy

Do grona ekspertów agencji mediowej Havas Media Group dołącza Dominik Wałęga, który od 1 grudnia 2019 r. obejmie stanowisko Chief Digital Officer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominik-walega-nowym-chief-digital-officer-w-havas-media-group,384933,artykul.html

Dominik Wałęga to ekspert rynku mediów i reklamy z blisko 20-letnim doświadczeniem, z czego ponad 12 lat w obszarze digital. Specjalista od rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów, zarządzania procesami wewnętrznymi. Wcześniej związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos czy Publicis Media, w której pracował 13 lat na stanowiskach Business Director, Head of Search i Media Manager. Tam stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Przez ostatnie dwa lata jako CEO z sukcesami rozwijał swój startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Laureat takich branżowych nagród za innowacje oraz efektywność jak Innovation Award 2018 i 2019 czy Mix Award 2016 i 2018. Zdobywca wyróżnień Golden Arrow 2018 i 2019 oraz nominacji do nagrody Effie.

W Havas Media Group obejmie pozycję Chief Digital Officer, zastępując na tym stanowisku Aleksandrę Bujnowską. Do jego zadań będzie należało rozwijanie kompetencji digitalowych agencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Dominik zajmie się również rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.

– Dominik to jeden z najlepszych specjalistów rynku digital , który trafia pod nasz dach. Ogromnie się cieszę, że do nas dołączył, jego doświadczenie oraz dotychczasowe sukcesy, sprawiają, że jest ekspertem cenionym zarówno przez klientów, jak i media czy największych graczy technologicznych na naszym rynku. Jednocześnie Dominik  osobowościowo bardzo pasuje do naszej kultury organizacyjnej oraz wartości, jakimi się kierujemy – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Meetlify wspomoże branżę eventową
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764