logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominika Lankosz dyrektorem Działu Badań i Analiz

  PR 05.11.2021, przeczytano 402 razy
ilustracja

Od 1 listopada br. stanowisko dyrektora Działu Badań i Analiz w Polska Press Grupie objęła Dominika Lankosz. Rafał Arciszewski, dotychczasowy dyrektor Działu Badań i Analiz, podjął decyzję o odejściu z firmy. W Polska Press pozostanie do końca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominika-lankosz-dyrektorem-dzialu-badan-i-analiz,393668,artykul.html

Dominika Lankosz od września 2011 roku pracuje w Polska Press Grupie. Swoją karierę w firmie rozpoczęła na stanowisku analityka finansowego, następnie objęła stanowisko kierownika ds. analiz finansowych. Od października 2020 roku jako kierownik ds. badań i rozwoju wspiera kulturę Data Driven Organization. Prowadzi projekty rozwojowe Big Data i uczestniczy w transformacji procesów różnych obszarów biznesowych.  

Dominika Lankosz ukończyła studia na kierunku Finanse i Księgowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Swoje kompetencje z zakresu analizy finansowej i zarządzania poszerzyła podczas programu Socrates Erasmus na Université de Valenciennes et du Hainaut-Cambrésis we Francji oraz studiów w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej. Swoją wiedzę i kompetencje cały czas podnosi na różnych kursach i szkoleniach zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym m.in. w ramach kwalifikacji zawodowych CIMA.

Źródło: Polska Press Sp. z o.o.

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764