logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominika Majcher w dziale Client Service agencji OS3

  PR 02.11.2018, przeczytano 294 razy

Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji oS3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominika-majcher-w-dziale-client-service-agencji-os3,379986,artykul.html

Awans Dominiki, a tym samym nowa organizacja działu pracy wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba reorganizacji i nowego podziału pracy, który nie tylko usprawni działanie Client Service, ale również umożliwi wykorzystanie potencjału każdego członka zespołu – mówi Monika Sokołowska, Client Service Director: – Dominika to doświadczona specjalistka z doskonałymi umiejętnościami zarządzania, nawet bardzo złożonymi projektami. Jestem przekonana, że poradzi sobie w nowej roli i zadaniach, otrzymując dodatkowo wsparcie merytoryczne od Marty Beresińskiej, Account Director w oS3.

Dominika Majcher, jako Account Supervisor będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie budżetem Klienta, samodzielne prowadzenie wybranych klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród Klientów, którymi opiekuję się Dominika znaleźli się m.in. Przewozy Regionalne (POLREGIO), Philips Lighting B2B, Takeda (marki Amol i Febrisan).

Dominka posiada bogate doświadczenie zawodowe. W latach 2014-2017 pracowała w Saatchi & Saatchi IS, gdzie w ciągu trzech lat przeszła od stanowiska International Junior Account Executive do International Account Managera. Odpowiadała za obsługę regionalnego zespołu Procter & Gamble  oraz za projekty w obszarze digitalu i ecommerce’u m.in. dla takich marek, jak Olay, Old Spice, Pampers, Oral-B czy Blend-a-Med.

Jako główny menadżer obsługujący Old Spice’a odpowiadała za komunikację marki w digitalu w całym regionie EMEA. Brała także udział w projektach konkursowych agencji, m.in. koordynowała prace przy aplikacji Baby Browser, nagrodzonej złotem w kategoriach Design, Content i UX, a także srebrem w kategoriach Usługi i Aplikacje na festiwalu Innovation 2017.

W latach wcześniejszych pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi we Frankfurcie nad Menem oraz w agencji SEO FFM Crossmedia (również we Frankfurcie). Do agencji oS3 Dominika dołączyła w kwietniu 2017, gdzie przez ostatnie 1,5 roku jako Senior Account Manager odpowiadała za obsługę m.in. CCC, LOTTE Wedel, STOCK Polska, Przewozy Regionalne (POLREGIO) czy Philips Lighting B2B.

Źródło: oS3

os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764