logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominika Majcher w dziale Client Service agencji OS3

  PR 02.11.2018, przeczytano 1315 razy

Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji oS3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominika-majcher-w-dziale-client-service-agencji-os3,379986,artykul.html

Awans Dominiki, a tym samym nowa organizacja działu pracy wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba reorganizacji i nowego podziału pracy, który nie tylko usprawni działanie Client Service, ale również umożliwi wykorzystanie potencjału każdego członka zespołu – mówi Monika Sokołowska, Client Service Director: – Dominika to doświadczona specjalistka z doskonałymi umiejętnościami zarządzania, nawet bardzo złożonymi projektami. Jestem przekonana, że poradzi sobie w nowej roli i zadaniach, otrzymując dodatkowo wsparcie merytoryczne od Marty Beresińskiej, Account Director w oS3.

Dominika Majcher, jako Account Supervisor będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie budżetem Klienta, samodzielne prowadzenie wybranych klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród Klientów, którymi opiekuję się Dominika znaleźli się m.in. Przewozy Regionalne (POLREGIO), Philips Lighting B2B, Takeda (marki Amol i Febrisan).

Dominka posiada bogate doświadczenie zawodowe. W latach 2014-2017 pracowała w Saatchi & Saatchi IS, gdzie w ciągu trzech lat przeszła od stanowiska International Junior Account Executive do International Account Managera. Odpowiadała za obsługę regionalnego zespołu Procter & Gamble  oraz za projekty w obszarze digitalu i ecommerce’u m.in. dla takich marek, jak Olay, Old Spice, Pampers, Oral-B czy Blend-a-Med.

Jako główny menadżer obsługujący Old Spice’a odpowiadała za komunikację marki w digitalu w całym regionie EMEA. Brała także udział w projektach konkursowych agencji, m.in. koordynowała prace przy aplikacji Baby Browser, nagrodzonej złotem w kategoriach Design, Content i UX, a także srebrem w kategoriach Usługi i Aplikacje na festiwalu Innovation 2017.

W latach wcześniejszych pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi we Frankfurcie nad Menem oraz w agencji SEO FFM Crossmedia (również we Frankfurcie). Do agencji oS3 Dominika dołączyła w kwietniu 2017, gdzie przez ostatnie 1,5 roku jako Senior Account Manager odpowiadała za obsługę m.in. CCC, LOTTE Wedel, STOCK Polska, Przewozy Regionalne (POLREGIO) czy Philips Lighting B2B.

Źródło: oS3

os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764