logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominika Olszyna nową naczelną Lifestyle Onet

  PR 05.03.2021, przeczytano 749 razy

Ringier Axel Springer Polska stawia na dalszy intensywny rozwój treści w kategoriach Styl Życia i Premium. Dominika Olszyna od 15 marca obejmuje stanowisko redaktor naczelnej rozszerzonego Obszaru Lifestyle Onet, który oprócz dotychczasowych serwisów jak Onet Kobieta, Onet Facet, Onet Dziecko i Onet Gotowanie obejmie również Onet Kulturę. Marcin Cejrowski i Małgorzata Ohme powołani są na nowe stanowiska Ambasadorów Ringier Axel Springer Polska, a Katarzyna Janowska na Head Producer RASP Culture. Grzegorz Dobek zostaje nowym szefem Plejady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominika-olszyna-nowa-naczelna-lifestyle-onet,390497,artykul.html

– Pandemia zmieniła świat. Inaczej wygląda nasze życie zawodowe, ale przede wszystkim inaczej wygląda nasze życie prywatne. O wiele mocniej skoncentrowało się wokół domu, rodziny, związków, zdrowia, wolnego czasu, rozwijania pasji, popkultury. Treści z kategorii Styl Życia obejmują teraz znacznie więcej dziedzin. Chcemy, żeby Onet był dla użytkowników pierwszym źródłem informacji o zmianach społecznych i politycznych bezpośrednio wpływających na ich życie, o najnowszych trendach w edukacji, psychologii, zdrowiu, modzie, gotowaniu, designie, popkulturze – mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny i dyrektor programowy Onetu. – To powód, dla którego rozbudowujemy ten obszar w Onecie. Chcemy stworzyć najbardziej kompleksowy, merytoryczny i nowoczesny serwis lifestylowy w Polsce. Dominika Olszyna jest idealną osobą na stanowisko szefowej Lifestylu w tej odsłonie. Ma nie tylko doświadczenie w zarządzaniu zespołami, ale również olbrzymie doświadczenie w dziennikarstwie lifestylowym i kulturalnym. Świetnie porusza się też w świecie biznesu – mówi.

Dominika Olszyna przejmie obowiązki od Małgorzaty Ohme i Katarzyny Janowskiej, które do tej pory kierowały redakcjami Onet Lifestyle i Onet Kultura. Małgorzata Ohme w nowej roli Ambasadorki RASP Lifestyle zajmie się rozwijaniem programu „Onet w Domu” i współtworzeniem nowych formatów lifestylowych w całej grupie. Katarzyna Janowska jako Head Producer RASP Culture oprócz prowadzenia programu „Rezerwacja” i organizacji O!Lśnień Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Kraków zajmie się rozwijaniem w grupie strategii wydawniczej dla treści kulturalnych premium, w tym projektów audiowizualnych.

Dominika Olszyna od 2010 roku pracuje jako dziennikarka i redaktorka specjalizująca się w tematach lifestyle’owych, kultury, designu i architektury. W 2017 roku dołączyła do Wirtualnej Polski jako strateg kontentu Lifestyle i Rozrywka. Później zarządzała zespołami: strategów kontentu, redakcji natywnej i wydawców oraz obszarem WP Dom. W 2020 roku awansowała na stanowisko head of creative & content. Wcześniej w latach 2011-2016 była zastępczynią redaktor naczelnej „M jak mieszkanie”, a później redaktor naczelną serwisu urzadzamy.pl. Współpracowała m.in. z miesięcznikiem „Pani”, „Wysokimi Obcasami”, weekend.gazeta.pl, „Newsweek Polska”, „Architekturą-Murator”, „Elle Decoration” i polską edycją „Vogue”. Jest członkiem rady ekspertów plebiscytu must have Łódź Design Festival.

Od maja swoją rolę zmieni również redaktor naczelny Plejady Marcin Cejrowski, który jako Ambasador showbiznesu RASP pozostanie gospodarzem Wielkiej Gali Gwiazd Plejady i zajmie się rozwijaniem showbiznesowych projektów specjalnych w RASP. Szefem Plejady zostanie Grzegorz Dobek, który po kilkumiesięcznej przerwie wraca do firmy. Z Plejadą był związany od 2017 do 2020 jako redaktor i reporter, a później wydawca serwisu. Współprowadził Wielką Galę Gwiazd Plejady, relacje z Telekamer TeleTygodnia i Balu Dziennikarzy. Wcześniej pracował m.in. dla TVP Warszawa, portali Przeambitni i JastrząbPost. Przez ostatnie miesiące pełnił funkcję PR menadżera Darii Ładochy.

Powołanie nowych stanowisk ambasadorskich ma zapewnić wzmocnienie kontentowych projektów premium oraz paid contentowych, na które RASP coraz mocniej stawia.

– Chcemy, żeby Gosia, Kasia i Marcin, mieli przestrzeń do rozwijania nowych projektów, na które nie mieli wystarczająco czasu przy codziennym kierowaniu redakcją. Pandemia pokazała nam, jak wielki potencjał mają dotychczasowe projekty w nowych online odsłonach – jak plebiscyt Olśnienia, czy Wielka Gala Gwiazd Plejady, ale też nowe formaty jak Onet w Domu, czy Kwarantanna Live. Chcemy mieć ich więcej, bo szukają ich nasi użytkownicy i partnerzy, nie tylko w Onecie, ale również w innych serwisach Grupy – dodaje Bartosz Węglarczyk.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764