logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominika Szczechowicz dyrektorem artystycznym Grupy Polskie Media

  PR 21.03.2017, przeczytano 519 razy

Dominika Szczechowicz została dyrektorem artystycznym Grupy #PolskieMedia. Będzie odpowiadała za komunikację wizualną Grupy, jej spółek zależnych oraz projektów przez nie prowadzonych. Do jej kompetencji będzie należał również ogólny nadzór nad layoutem wydawanych przez #PolskieMedia magazynów i serwisów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dominika-szczechowicz-dyrektorem-artystycznym-grupy-polskie-media,31880,artykul.html

- W dobie szybko konsumowanych mediów obraz jest równie ważnym jeżeli nie najważniejszym elementem przekazu. Komunikacja wizualna jest kluczowa dla spółek działających na rynku mediów. Dominika Szczechowicz jest nie tylko wysokiej klasy profesjonalistką, wykształconym grafikiem z wieloletnim doświadczeniem dyrektora artystycznego, ale także osobą, która stale się dokształca, pracuje nad swoim warsztatem, śledzi najnowsze światowe trendy. Nie wątpię, że jej wkład w nasze media szybko zauważą i docenią czytelnicy – mówi Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Grupy #PolskieMedia.  

Dyrektor artystyczny Grupy #PolskieMedia to nowe stanowisko w strukturze firmy. Skupia kompetencje, które do tej pory były rozproszone w studiach graficznych oraz w kilku innych działach Grupy. Dzięki temu identyfikacja #PolskieMedia nabierze spójności i wyrazistości. Już wkrótce spółka pokaże odświeżone logo oraz elementy nowej identyfikacji wizualnej przygotowane przez nową dyrektor artystyczną. Odświeżeniu uległa już również grupa logotypów powiązanych z projektami tygodnika „Wprost”, m.in. logo Człowiek Roku.

Dominika Szczechowicz jest z wykształcenia grafikiem, ukończyła Akademię Sztuk Pięknych. Była dyrektorem artystycznym tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i miesięcznika ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Wcześniej pracowała m.in. jako grafik w tygodniku ”Przekrój” (Edipresse Polska SA). Jest również organizatorką i przewodniczką kameralnych i pełnych pasji podróży po Japonii i promotorką japońskiego stylu życia. Z Japonii przywozi także wiele zawodowych inspiracji, obserwując najnowsze trendy w grafice prasowej i internetowej.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764