logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domiporta.pl wyłącznym partnerem serwisu Navidom

  PR 30.12.2016, przeczytano 1249 razy
ilustracjastrzałka

Domiporta.pl, jeden z największych serwisów ogłoszeniowych branży nieruchomości, od początku listopada br. jest wyłącznym partnerem serwisu Navidom, który jest skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domiporta.pl-wylacznym-partnerem-serwisu-navidom,30972,artykul.html

Navidom to serwis należący do ING Banku Śląskiego, którego zadaniem jest komfortowe przeprowadzenie użytkowników przez proces zakupu domu lub mieszkania - od znalezienia oferty, przez obliczenie budżetu, aż po finalizację zakupu. Baza ogłoszeń, która znajduje się w wyszukiwarce na stronie navidom.ingbank.pl pochodzi z serwisu Domiporta.pl.

- Dzięki współpracy Domiporta.pl z serwisem Navidom, internauci zainteresowani kupnem domu lub mieszkania mogą w jednym miejscu znaleźć kompleksową ofertę i skorzystać nie tyko z jednej z najbogatszych na rynku bazy ofert nieruchomości, ale także praktycznych porad, kalkulatorów i wskazówek ułatwiających wybór najkorzystniejszej oferty. Dodatkowo klienci serwisu Domiporta.pl zyskali jeszcze jeden kanał, za pośrednictwem którego mogą prezentować swoje oferty - tłumaczy Maciej Górka, ekspert serwisu Domiporta.pl.

Zarówno serwis Domiporta.pl, jak i Navidom działają w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodne przeglądanie ofert z każdego rodzaju urządzenia.

Domiporta.pl działa od 2006 roku - jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie prawie milion ofert sprzedaży i najmu. Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi Domiporta.pl stworzyła szeroką bazę porad, raportów i analiz, cytowanych przez największe media.
W listopadzie br. serwis Domiporta.pl odwiedziło 398 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim prawie 9 mln odsłon*.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* źródło: badanie Gemius/PBI, listopad 2016

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764