WIADOMOŚCI

Domiporta.pl wyłącznym partnerem serwisu Navidom

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 30.12.2016, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka
Domiporta.pl wyłącznym partnerem serwisu Navidom

Domiporta.pl, jeden z największych serwisów ogłoszeniowych branży nieruchomości, od początku listopada br. jest wyłącznym partnerem serwisu Navidom, który jest skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domiporta.pl-wylacznym-partnerem-serwisu-navidom,30972,artykul.html

Navidom to serwis należący do ING Banku Śląskiego, którego zadaniem jest komfortowe przeprowadzenie użytkowników przez proces zakupu domu lub mieszkania - od znalezienia oferty, przez obliczenie budżetu, aż po finalizację zakupu. Baza ogłoszeń, która znajduje się w wyszukiwarce na stronie navidom.ingbank.pl pochodzi z serwisu Domiporta.pl.

- Dzięki współpracy Domiporta.pl z serwisem Navidom, internauci zainteresowani kupnem domu lub mieszkania mogą w jednym miejscu znaleźć kompleksową ofertę i skorzystać nie tyko z jednej z najbogatszych na rynku bazy ofert nieruchomości, ale także praktycznych porad, kalkulatorów i wskazówek ułatwiających wybór najkorzystniejszej oferty. Dodatkowo klienci serwisu Domiporta.pl zyskali jeszcze jeden kanał, za pośrednictwem którego mogą prezentować swoje oferty - tłumaczy Maciej Górka, ekspert serwisu Domiporta.pl.

Zarówno serwis Domiporta.pl, jak i Navidom działają w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodne przeglądanie ofert z każdego rodzaju urządzenia.

Domiporta.pl działa od 2006 roku - jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie prawie milion ofert sprzedaży i najmu. Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi Domiporta.pl stworzyła szeroką bazę porad, raportów i analiz, cytowanych przez największe media.
W listopadzie br. serwis Domiporta.pl odwiedziło 398 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim prawie 9 mln odsłon*.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* źródło: badanie Gemius/PBI, listopad 2016

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
c0nt3, 31.12.2016

Powiązanie z jednym konkretnym bankiem? Rzekłbym, że to dość ryzykowny krok.

avatar użytkownika
redakcja, 31.12.2016

Odwrotnie - to serwis należący do banku (Navidom) powiązał się z jednym tylko dostawcą ogłoszeń (Domiporta). To akurat całkiem zdrowe i zrozumiałe - Domiporta daje swój content ale oczekuje, że nie będzie w ten sposób wspierać serwisu, który promowałby jednocześnie konkurencję.  

brak ikonki
c0nt3, 01.01.2017

Wierzysz w jednokierunkową wyłączność?
  

avatar użytkownika
redakcja, 01.01.2017

Nie znamy żadnych przesłanek pozwalających przypuszczać, że ta umowa ograniczy serwisowi Domiporta możliwość udzielania treści innym serwisom.   

brak ikonki
c0nt3, 01.01.2017

Teoretycznie taki model jest możliwy.
Teoretycznie.  

avatar użytkownika
redakcja, 02.01.2017

Przesadzasz. Jak wiemy z dyskusji na forum, ogłoszenia z naszej giełdy są regularnie rozkradane i kopiowane bez upoważnienia ogłoszeniodawców przez zdawałoby się najpoważniejsze serwisy ogłoszeniowe. Ich przedstawiciele potrafią nękać naszych ogłoszeniodawców telefonami, usiłując "przeciągnąć" ich do siebie. Jak widać konkurencja jest w tym segmencie rynku nie tylko duża, ale i bezwzględna. Gdybyśmy mieli umówić się z kimś na korzystanie z bazy naszych ogłoszeń, zastrzeżenie wyłączności wykluczające wykorzystywania naszego contentu do napędzania ruchu serwisom konkurencyjnym byłoby postulatem oczywistym. Tylko ktoś pozbawiony instynktu samozachowawczego nie próbowałby ustanowić takich reguł.  

brak ikonki
c0nt3, 02.01.2017

To inaczej.
Teoretycznie model jednostronnej wyłączności jest możliwy, jednak w dłuższej perspektywie jest to droga donikąd, chyba, że...

I tutaj pozostaje miejsce wolne na brakujące informacje, których nie ma w notatce.
A możliwości jest zbyt wiele, by się domyślać.

Choć oczywiście kluczowy czynnik to pieniądze.
  

avatar użytkownika
redakcja, 02.01.2017

Droga donikąd? Dla kogo i dlaczego?   

brak ikonki
c0nt3, 02.01.2017

Każdy jednostronny układ prędzej czy później ulega wyczerpaniu.

A skojarzenie z jednym bankiem może negatywnie wpłynąć na postrzeganie marki.  

avatar użytkownika
redakcja, 02.01.2017

A kto powiedział, że serwis Domipoprta jest ograniczony do udzielania contentu tylko temu bankowi?   

brak ikonki
c0nt3, 02.01.2017

A kto powiedział, że do wystąpienia negatywnych skojarzeń musi wystąpić formalne ograniczenie?
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.01.2017

Zaraz zaraz - skoro nie ma takiego ograniczenia i Domiporta może serwować swoje ogłoszenia w serwisach 10 banków na zasadach wyłączności, to jakie negatywne skojarzenia mają się w związku z tym zrodzić - i w czyjej głowie?  

brak ikonki
c0nt3, 03.01.2017

Chcę się upewnić, że mówimy o tym samym, czyli umowie na wyłączność z serwisem, który jest własnością konkretnego banku.
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.01.2017

Czyżbyś nadal nie rozumiał na czym ta wyłączność polega i kto jest tutaj ograniczany warunkami umowy? To nie Domiporta - ale Bank nie ma prawa wiązać się z innymi partnerami.   

brak ikonki
c0nt3, 03.01.2017

Nie ma znaczenia - właścicielem serwisu jest konkretny bank.
Ten bank, poprzez swój serwis zapewnił sobie wyłączność innego gracza.
Ten bank ma określoną reputację.
Ten bank ma zwolenników i niekoniecznie zwolenników.
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.01.2017

A jednak nie rozumiesz. To nie bank zapewnił sobie wyłączność, tylko Domiporta.  

brak ikonki
c0nt3, 03.01.2017

Rozumiem.
Dlatego wyżej napisałem, że powiązanie z konkretnym bankiem to WADA, która może zdegradować markę.
Bo klienta nie interesuje kto komu robi na wyłączność, klienta interesuje, że był niezależny serwis a teraz jest powiązany z konkretnym bankiem.
Prościej się nie da wyjaśnić.

I na nic sztuczki marketingowe i Twoje łapanie za słówka.
Przeciętny klient NIE CZUJE niuansów, rzec nawet można, że ma je w dupie.
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.01.2017

I znowu skucha - to nie serwis Domiporta.pl jest powiązany na wyłączność z konkretnym bankiem, ale odwrotnie - to ING Bank Śląski jest powiązany na wyłączność z konkretnym serwisem ogłoszeniowym. Jeśli ktoś miałby mieć powody do obaw o bezstronność, to klienci banku ING - a nie użytkownicy Domiporta.pl.

I faktycznie - klienci banku mogliby zapytać dlaczego bank skazuje ich na taką a nie inną selekcję ogłoszeń, wykluczając konkurencyjne wobec Domiporta.pl serwisy...  

brak ikonki
c0nt3, 03.01.2017

Ale to nie ma znaczenia.
Jest powiązanie. Wystarczy.

Każdy ma taką markę, na którą jest uczulony. I nie ma znaczenia czy rola tej marki jest duża czy mała, pojawienie się skojarzenia wystarczy do rezygnacji z usługi czy zakupu.

  

avatar użytkownika
redakcja, 03.01.2017

Informacja że serwis Domiporta.pl dostarcza ogłoszenia serwisowi jakiejś marki miałaby spowodować odwrót użytkowników od Domiporta.pl? Kompletnie wydumana piramida, postawiona na głowie.  

brak ikonki
c0nt3, 04.01.2017

Nie.
Naturalna konsekwencja faktu, że konsumenci mają upodobania i zgodnie z oczekiwaniami marketerów, kupują emocjami.
  

avatar użytkownika
redakcja, 04.01.2017

Jednym słowem fakt udostępnienia przez Domiporta.pl swojego contentu jakiemuś innemu serwisowi rozgrzeje emocje użytkowników do czerwoności... Faktycznie - może być gorąco.  

brak ikonki
c0nt3, 04.01.2017

Moim skromnym zdaniem skojarzenie tych marek, może przynieść negatywne konsekwencje. Nie można wykluczyć, że jakaś część reakcji będzie gorąca.  



 
poniedziałek 11.12.2017, 77 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone