logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domiporta.pl wyłącznym partnerem serwisu Navidom

  PR 30.12.2016, przeczytano 1081 razy
ilustracjastrzałka

Domiporta.pl, jeden z największych serwisów ogłoszeniowych branży nieruchomości, od początku listopada br. jest wyłącznym partnerem serwisu Navidom, który jest skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domiporta.pl-wylacznym-partnerem-serwisu-navidom,30972,artykul.html

Navidom to serwis należący do ING Banku Śląskiego, którego zadaniem jest komfortowe przeprowadzenie użytkowników przez proces zakupu domu lub mieszkania - od znalezienia oferty, przez obliczenie budżetu, aż po finalizację zakupu. Baza ogłoszeń, która znajduje się w wyszukiwarce na stronie navidom.ingbank.pl pochodzi z serwisu Domiporta.pl.

- Dzięki współpracy Domiporta.pl z serwisem Navidom, internauci zainteresowani kupnem domu lub mieszkania mogą w jednym miejscu znaleźć kompleksową ofertę i skorzystać nie tyko z jednej z najbogatszych na rynku bazy ofert nieruchomości, ale także praktycznych porad, kalkulatorów i wskazówek ułatwiających wybór najkorzystniejszej oferty. Dodatkowo klienci serwisu Domiporta.pl zyskali jeszcze jeden kanał, za pośrednictwem którego mogą prezentować swoje oferty - tłumaczy Maciej Górka, ekspert serwisu Domiporta.pl.

Zarówno serwis Domiporta.pl, jak i Navidom działają w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodne przeglądanie ofert z każdego rodzaju urządzenia.

Domiporta.pl działa od 2006 roku - jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie prawie milion ofert sprzedaży i najmu. Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi Domiporta.pl stworzyła szeroką bazę porad, raportów i analiz, cytowanych przez największe media.
W listopadzie br. serwis Domiporta.pl odwiedziło 398 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim prawie 9 mln odsłon*.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* źródło: badanie Gemius/PBI, listopad 2016

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Powiązanie z jednym konkretnym bankiem? Rzekłbym, że to dość ryzykowny krok.

avatar użytkownika
,

Odwrotnie - to serwis należący do banku (Navidom) powiązał się z jednym tylko dostawcą ogłoszeń (Domiporta). To akurat całkiem zdrowe i zrozumiałe - Domiporta daje swój content ale oczekuje, że nie będzie w ten sposób wspierać serwisu, który promowałby jednocześnie konkurencję.  

,

Wierzysz w jednokierunkową wyłączność?
  

avatar użytkownika
,

Nie znamy żadnych przesłanek pozwalających przypuszczać, że ta umowa ograniczy serwisowi Domiporta możliwość udzielania treści innym serwisom.   

,

Teoretycznie taki model jest możliwy.
Teoretycznie.
  

avatar użytkownika
,

Przesadzasz. Jak wiemy z dyskusji na forum, ogłoszenia z naszej giełdy są regularnie rozkradane i kopiowane bez upoważnienia ogłoszeniodawców przez zdawałoby się najpoważniejsze serwisy ogłoszeniowe. Ich przedstawiciele potrafią nękać naszych ogłoszeniodawców telefonami, usiłując "przeciągnąć" ich do siebie. Jak widać konkurencja jest w tym segmencie rynku nie tylko duża, ale i bezwzględna. Gdybyśmy mieli umówić się z kimś na korzystanie z bazy naszych ogłoszeń, zastrzeżenie wyłączności wykluczające wykorzystywania naszego contentu do napędzania ruchu serwisom konkurencyjnym byłoby postulatem oczywistym. Tylko ktoś pozbawiony instynktu samozachowawczego nie próbowałby ustanowić takich reguł.  

,

To inaczej.
Teoretycznie model jednostronnej wyłączności jest możliwy, jednak w dłuższej perspektywie jest to droga donikąd, chyba, że...

I tutaj pozostaje miejsce wolne na brakujące informacje, których nie ma w notatce.
A możliwości jest zbyt wiele, by się domyślać.

Choć oczywiście kluczowy czynnik to pieniądze.
  

avatar użytkownika
,

Droga donikąd? Dla kogo i dlaczego?   

,

Każdy jednostronny układ prędzej czy później ulega wyczerpaniu.

A skojarzenie z jednym bankiem może negatywnie wpłynąć na postrzeganie marki.
  

avatar użytkownika
,

A kto powiedział, że serwis Domipoprta jest ograniczony do udzielania contentu tylko temu bankowi?   

,

A kto powiedział, że do wystąpienia negatywnych skojarzeń musi wystąpić formalne ograniczenie?
  

avatar użytkownika
,

Zaraz zaraz - skoro nie ma takiego ograniczenia i Domiporta może serwować swoje ogłoszenia w serwisach 10 banków na zasadach wyłączności, to jakie negatywne skojarzenia mają się w związku z tym zrodzić - i w czyjej głowie?  

,

Chcę się upewnić, że mówimy o tym samym, czyli umowie na wyłączność z serwisem, który jest własnością konkretnego banku.
  

avatar użytkownika
,

Czyżbyś nadal nie rozumiał na czym ta wyłączność polega i kto jest tutaj ograniczany warunkami umowy? To nie Domiporta - ale Bank nie ma prawa wiązać się z innymi partnerami.   

,

Nie ma znaczenia - właścicielem serwisu jest konkretny bank.
Ten bank, poprzez swój serwis zapewnił sobie wyłączność innego gracza.
Ten bank ma określoną reputację.
Ten bank ma zwolenników i niekoniecznie zwolenników.
  

avatar użytkownika
,

A jednak nie rozumiesz. To nie bank zapewnił sobie wyłączność, tylko Domiporta.  

,

Rozumiem.
Dlatego wyżej napisałem, że powiązanie z konkretnym bankiem to WADA, która może zdegradować markę.
Bo klienta nie interesuje kto komu robi na wyłączność, klienta interesuje, że był niezależny serwis a teraz jest powiązany z konkretnym bankiem.
Prościej się nie da wyjaśnić.

I na nic sztuczki marketingowe i Twoje łapanie za słówka.
Przeciętny klient NIE CZUJE niuansów, rzec nawet można, że ma je w dupie.
  

avatar użytkownika
,

I znowu skucha - to nie serwis Domiporta.pl jest powiązany na wyłączność z konkretnym bankiem, ale odwrotnie - to ING Bank Śląski jest powiązany na wyłączność z konkretnym serwisem ogłoszeniowym. Jeśli ktoś miałby mieć powody do obaw o bezstronność, to klienci banku ING - a nie użytkownicy Domiporta.pl.

I faktycznie - klienci banku mogliby zapytać dlaczego bank skazuje ich na taką a nie inną selekcję ogłoszeń, wykluczając konkurencyjne wobec Domiporta.pl serwisy...
  

,

Ale to nie ma znaczenia.
Jest powiązanie. Wystarczy.

Każdy ma taką markę, na którą jest uczulony. I nie ma znaczenia czy rola tej marki jest duża czy mała, pojawienie się skojarzenia wystarczy do rezygnacji z usługi czy zakupu.

  

avatar użytkownika
,

Informacja że serwis Domiporta.pl dostarcza ogłoszenia serwisowi jakiejś marki miałaby spowodować odwrót użytkowników od Domiporta.pl? Kompletnie wydumana piramida, postawiona na głowie.  

,

Nie.
Naturalna konsekwencja faktu, że konsumenci mają upodobania i zgodnie z oczekiwaniami marketerów, kupują emocjami.
  

avatar użytkownika
,

Jednym słowem fakt udostępnienia przez Domiporta.pl swojego contentu jakiemuś innemu serwisowi rozgrzeje emocje użytkowników do czerwoności... Faktycznie - może być gorąco.  

,

Moim skromnym zdaniem skojarzenie tych marek, może przynieść negatywne konsekwencje. Nie można wykluczyć, że jakaś część reakcji będzie gorąca.  

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764