logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domiporta.pl z nową kampanią reklamową

  PR 13.01.2020, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem stycznia br. rozpoczęła się kampania reklamowa Domiporta.pl – jednego z największych serwisów ogłoszeniowych w branży nieruchomości, należącego do Grupy Agora. Działania promocyjne pod hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” obejmują internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domiporta.pl-z-nowa-kampania-reklamowa,385312,artykul.html

Nośniki reklamy zewnętrznej z hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” od początku stycznia br. są widoczne na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. Od 7 stycznia br. kampania Domiporta.pl jest również obecna w internecie – obejmuje działania zasięgowe, remarketingowe i performance’owe w serwisach internetowych, mailingach, wyszukiwarkach oraz w mediach społecznościowych.

Nowa kampania reklamowa platformy Domiporta.pl ma na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Za koncepcję kreacji odpowiada zespół marketingu Domiporta.pl, a za zakup mediów do internetowej części kampanii – Value Media. Kampania potrwa przez cały rok.

Domiporta.pl, jeden z największych serwisów ogłoszeniowych w branży nieruchomości, ma za sobą bardzo udany rok. W 4. kwartale 2019 r. liczba użytkowników serwisu wyraźnie przekroczyła 800 tys., rosnąc rok do roku w tempie dwucyfrowym*. W listopadzie br. liczba unikalnych użytkowników serwisu wyniosła prawie 820 tys., czyli wzrosła o 16% rok do roku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Dane: badanie Gemius/PBI, listopad 2019 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

OKI oraz Mimaki Engineering podpisały umowę dotyczącą sprzedaży drukarek OKI Data
6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu...
Timecode Film Production z animacją o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764