logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domosonda – kampania, w której liczy się insight

  PR 08.02.2022, przeczytano 715 razy
ilustracjastrzałka

Bezpośredni wgląd w opinie potencjalnych klientów pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb, zachowań oraz preferencji zakupowych. Doskonale wie o tym firma APRO Investment, która uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domosonda-%E2%80%93-kampania%2C-w-ktorej-liczy-sie-insight,394698,artykul.html

Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice.

Kto pyta – nie błądzi

Udział w DOMOSONDZIE ma z jednej strony pomóc deweloperowi budować przyjazną przestrzeń dla mieszkańców Kujaw i Pomorza, a z drugiej – pozwolić potencjalnym klientom na wygodne dopasowanie przyszłego lokum. Głównym punktem badania są ankiety skierowane do osób żyjących w Toruniu i Bydgoszczy. Każdy, kto ją wypełni otrzymuje gwarantowany rabat 2000zł na zakup własnego „M” oraz weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera IKEA o wartości 10000 zł.

Wsłuchiwać się w głos rynku

APRO Investment jest jednym z deweloperów w regionie kujawsko-pomorskim. Firma bardzo poważnie traktuje swój claim „Tu się dobrze mieszka”, a jej projekty oparte są nie tylko na ogromnym doświadczeniu, lecz także na badaniach konsumentów i prawdziwym wsłuchiwaniu się w głos rynku. Dlatego też działania reklamowe APRO Investment wykraczają daleko poza standardową reklamę, co pozwala naturalnie zaangażować grupę odbiorców.

Być obecnym w różnorodnych mediach

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brave Brain, posiadająca w swoim portfolio kilkadziesiąt kampanii wspierających inwestycje deweloperskie. Jej zespół opracował nazwę, key visual oraz wszelkie formy reklamy wykorzystane przy promocji DOMOSONDY. Poza kanałami digitalowymi kampania objęła również radio oraz nośniki wielkoformatowe. Media Choice odpowiada za kompleksową strategię mediową i zakup mediów.

Źródło: Media Choice

www.mediachoice.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764