Bezpośredni wgląd w opinie potencjalnych klientów pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb, zachowań oraz preferencji zakupowych. Doskonale wie o tym firma APRO Investment, która uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli.
Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice.
Kto pyta – nie błądzi
Udział w DOMOSONDZIE ma z jednej strony pomóc deweloperowi budować przyjazną przestrzeń dla mieszkańców Kujaw i Pomorza, a z drugiej – pozwolić potencjalnym klientom na wygodne dopasowanie przyszłego lokum. Głównym punktem badania są ankiety skierowane do osób żyjących w Toruniu i Bydgoszczy. Każdy, kto ją wypełni otrzymuje gwarantowany rabat 2000zł na zakup własnego „M” oraz weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera IKEA o wartości 10000 zł.
Wsłuchiwać się w głos rynku
APRO Investment jest jednym z deweloperów w regionie kujawsko-pomorskim. Firma bardzo poważnie traktuje swój claim „Tu się dobrze mieszka”, a jej projekty oparte są nie tylko na ogromnym doświadczeniu, lecz także na badaniach konsumentów i prawdziwym wsłuchiwaniu się w głos rynku. Dlatego też działania reklamowe APRO Investment wykraczają daleko poza standardową reklamę, co pozwala naturalnie zaangażować grupę odbiorców.
Być obecnym w różnorodnych mediach
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brave Brain, posiadająca w swoim portfolio kilkadziesiąt kampanii wspierających inwestycje deweloperskie. Jej zespół opracował nazwę, key visual oraz wszelkie formy reklamy wykorzystane przy promocji DOMOSONDY. Poza kanałami digitalowymi kampania objęła również radio oraz nośniki wielkoformatowe. Media Choice odpowiada za kompleksową strategię mediową i zakup mediów.
Źródło: Media Choice