logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe ciasto w świątecznej kampanii Palmy z Murzynkiem

  PR 06.12.2013, przeczytano 1518 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto wystartowała tegoroczna odsłona kampanii reklamowej margaryny Palma z Murzynkiem Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Komunikacja o charakterze wizerunkowym potrwa do końca grudnia w telewizji, Internecie oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-ciasto-w-swiatecznej-kampanii-palmy-z-murzynkiem,20395,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.

Emisję ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich zaplanowano w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Seriale, Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film oraz TLC. Do kampanii prasowej wybrano tytuły poradnikowe i kobiece wydawnictw Bauer, Edipresse oraz Phoenix Press. W Internecie kampania odsłonowa zostanie zrealizowana w portalach o tematyce kulinarnej i lifestylowej, w serwisach Polskapresse, IDMnet, G+J, Edipresse, TVN Online oraz na platformie TVN Player (spot 15” oraz nowy kanał z mini serialem kulinarnym z margaryną Palmą w roli głównej), a także na platformie ipla.tv. Dodatkowe wsparcie promocyjne dla serialu kulinarnego „Miłość z piekarnika” zaplanowano na kanale YouTube.

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreacje oraz zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje Kolterman Media Communications.

Źródło: ZT Bielmar

www.bielmar.pl

Dodatkowe informacje:

Metryczka kampanii:
Czas trwania: listopad-grudzień 2013 r.
Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”
Produkt: margaryna Palma z Murzynkiem
Rodzaj kampanii: wizerunkowa
Hasło kampanii: Upiekłam domowe ciasto
Media: TV, Internet, prasa
Kreacja: Innovations Crazy Mouse
Dom mediowy: Innovations Media
PR: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986...
Epson wspiera Kato Urban Corner
Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania
Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której...
Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies
Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764