logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe ciasto w świątecznej kampanii Palmy z Murzynkiem

  PR 06.12.2013, przeczytano 1984 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto wystartowała tegoroczna odsłona kampanii reklamowej margaryny Palma z Murzynkiem Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Komunikacja o charakterze wizerunkowym potrwa do końca grudnia w telewizji, Internecie oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-ciasto-w-swiatecznej-kampanii-palmy-z-murzynkiem,20395,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.

Emisję ośmiosekundowych bilbordów sponsorskich zaplanowano w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Seriale, Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film oraz TLC. Do kampanii prasowej wybrano tytuły poradnikowe i kobiece wydawnictw Bauer, Edipresse oraz Phoenix Press. W Internecie kampania odsłonowa zostanie zrealizowana w portalach o tematyce kulinarnej i lifestylowej, w serwisach Polskapresse, IDMnet, G+J, Edipresse, TVN Online oraz na platformie TVN Player (spot 15” oraz nowy kanał z mini serialem kulinarnym z margaryną Palmą w roli głównej), a także na platformie ipla.tv. Dodatkowe wsparcie promocyjne dla serialu kulinarnego „Miłość z piekarnika” zaplanowano na kanale YouTube.

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreacje oraz zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje Kolterman Media Communications.

Źródło: ZT Bielmar

www.bielmar.pl

Dodatkowe informacje:

Metryczka kampanii:
Czas trwania: listopad-grudzień 2013 r.
Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”
Produkt: margaryna Palma z Murzynkiem
Rodzaj kampanii: wizerunkowa
Hasło kampanii: Upiekłam domowe ciasto
Media: TV, Internet, prasa
Kreacja: Innovations Crazy Mouse
Dom mediowy: Innovations Media
PR: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764