logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe historie w kampanii Electrolux

  PR 08.12.2023, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka

Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety - energię i wodę, ale też czas i pieniądze. Premierowe odcinki zobaczymy na kanale YouTube oraz na stronie internetowej projektu. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-historie-w-kampanii-electrolux,402398,artykul.html

Electrolux – ekomisja

Electrolux to szwedzki producent sprzętów AGD, którego kluczową wartością jest zrównoważony rozwój i troska o planetę. Marka działa w taki sposób już na etapie produkcji urządzeń, poprzez zmniejszanie emisji CO2 w fabrykach oraz produkowanie sprzętów, które oszczędzają wodę, energię, a nawet czas.

Electrolux od kilku lat prowadzi szereg inicjatyw mających na celu promowanie działań ograniczających nasz wpływ na środowisko, ale też inspiruje i daje rozwiązania. Są to m.in.: cykl podcastów „Klimatyczne rozmowy”, uruchomiony dla tych, którzy chcą chronić planetę, ale nie wiedzą, od czego zacząć, ogólnopolski konkurs dla przedszkoli „Ogródki ze smakiem”, edukujący dzieci w zakresie ekologii, zdrowego odżywiania i niemarnowania jedzenia oraz cykl video „Niezmarnowane poniedziałki”, w którym znani i lubiani kucharze nie tylko mówią, że nie należy marnować jedzenia, ale też pokazują, jak to zrobić.

ilustracjastrzałka

Kampania „Domowe historie”

Dziś Electrolux rusza z nową kampanią pod nazwą „Domowe historie” edukującą ekologicznie i mówiącą o tym, jak świadome wybierać i korzystać z urządzeń AGD, by oszczędzać zasoby naszej planety.

Wzrost kosztów energii ma istotny wpływ na domowy budżet. Jednocześnie opublikowane niedawno przez Grupę Electrolux badania pokazują, że konsumenci pragną nie tylko urządzeń, które pomogą im obniżyć koszty energii, ale też marek bardziej przyjaznych środowisku. Poprzez naszą kampanię chcemy pokazać konsumentom, w jaki sposób można oszczędzać korzystając z funkcji w urządzeniach Electrolux. Często nawet nie mamy świadomości, że np. wystarczy zmienić program prania, by oszczędzić energię czy skorzystać z funkcji regeneracja

w piekarniku parowym, by nie wyrzucać jedzenia i delektować się świeżym pieczywem. Nasza najnowsza kampania jest właśnie odpowiedzią na aktualną sytuację i potrzeby wielu Polaków – mówi Ewelina Mizak, Senior Digital Specialist, Electrolux Poland.

Główną osią projektu jest miniserial z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała: https://youtu.be/_fOSXflFe04?si=cKQ0Z6YcAuDxZ6EN

Do projektu postanowiliśmy zaprosić znane serialowe małżeństwo. Dla Olgi i Maćka, tak jak dla osób z ich pokolenia, świadome postawy proekologiczne są ważne. W naszym filmowym cyklu chcemy pokazać i pomóc osobom, które stoją przed zakupem urządzeń do nowo zakupionych mieszkań, w świadomym wyborze, który będzie z korzyścią dla ich portfela, ale też przede wszystkim środowiska – dodaje Olga Głębicka, Senior Marketing Specialist, Electrolux Poland.

Serial składa się z 8 odcinków. Filmy w przystępny i zabawny sposób przekazują treści dotyczące produktów i oszczędzania zasobów naszej planety. Każdy z nich skupia się na innym urządzeniu lub funkcji sprzętu AGD z linii Electrolux EcoLine, które zaprojektowano tak, aby można było z nich korzystać bez wysiłku i z najwyższą wydajnością każdego dnia, spełniając przy tym najwyższe kryteria etykiet energetycznych.

Bohaterem pierwszego odcinka będzie piekarnik z funkcją regeneracji pieczywa. Jest to odpowiedź na potrzebę wielu Polaków, którzy przyznają się, że zdarza im się wyrzucać żywność. Kolejne odcinki serialu będziemy mogli oglądać w I kwartale 2024 r. Zobaczymy w nich modele Electrolux EcoLine, które obejmują wszystkie główne kategorie produktów, takie jak pralki i suszarki bębnowe, lodówki, piekarniki parowe, zmywarki i odkurzacze. Inne urządzenia wchodzące w skład Electrolux EcoLine to m.in. płyty grzewcze, okapy i oczyszczacze.

Jako uzupełnienie dla filmów, Electrolux uruchomił także stronę internetową, na której oprócz wszystkich odcinków serialu, znajdziemy liczne materiały edukacyjne poświęcone oszczędzaniu dla planety, opracowane przez ekspertów. Pierwsze artykuły dotyczące niemarnowania jedzenia zostały przygotowane przez Bank Żywności SOS w Warszawie.

Pomysłodawcą serialu jest agencja Great Minds, część Garden of Words Group, która odpowiada również za koncept kreatywny, przygotowanie scenariuszów i nadzór nad produkcją wszystkich odcinków oraz współpracę z influencerami. Za strategię i działania PR oraz branded content odpowiada agencja Cut the Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Electrolux

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764