logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe Sanatorium nowym klientem agencji Face it!

  PR 11.01.2021, przeczytano 165 razy

Agencja Face it! podpisała kontrakt na kompleksową obsługę PR z Domowe Sanatorium, generalnym dystrybutorem produktów marek: Kuvings, Blendtec, LotusGrill i Vita-My w Polsce. Od stycznia br. Face it! prowadzi biuro prasowe Domowego Sanatorium i promuje obecność marek na polskim rynku produktów kuchennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-sanatorium-nowym-klientem-agencji-face-it%21,389785,artykul.html

Generalny dystrybutor Domowe Sanatorium dostarcza produkty do kuchni, głównie wyciskarki oraz blendery, a także myjki ozonowe czy jogurtownice. Zdrowe odżywianie jest dla nich priorytetem, dlatego innowacyjne rozwiązania i aplikacje w tym pomagające sprawiają, że klienci mają do nich duże zaufanie, a co za tym idzie żyją zdrowiej i mają więcej energii do działania. Reputację firmy potwierdzają liczne nagrody, w tym wielokrotnie zdobywany prestiżowy Laur Konsumenta.

- Cieszę się, że Domowe Sanatorium wybrało Face it! jako profesjonalnego doradcę wizerunkowego i PR. Jesteśmy sprawdzonym zespołem i posiadamy rozbudowane narzędzia komunikacji, które gwarantują skuteczne dotarcie do wybranych interesariuszy. Zapewniamy naszemu klientowi promowanie marek na najwyższym poziomie oraz pełnienie roli biura prasowego - powiedziała Joanna Adamiak, prezes zarządu Face it!

PR dla Domowego Sanatorium poprowadzi zespół, któremu przewodzi Magdalena Ulanowska, senior account executive, a wspierać ją będzie junior account executive - Aneta Koszyczek.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Face it!

www.agencjafaceit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764