logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe Sanatorium nowym klientem agencji Face it!

  PR 11.01.2021, przeczytano 551 razy

Agencja Face it! podpisała kontrakt na kompleksową obsługę PR z Domowe Sanatorium, generalnym dystrybutorem produktów marek: Kuvings, Blendtec, LotusGrill i Vita-My w Polsce. Od stycznia br. Face it! prowadzi biuro prasowe Domowego Sanatorium i promuje obecność marek na polskim rynku produktów kuchennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-sanatorium-nowym-klientem-agencji-face-it%21,389785,artykul.html

Generalny dystrybutor Domowe Sanatorium dostarcza produkty do kuchni, głównie wyciskarki oraz blendery, a także myjki ozonowe czy jogurtownice. Zdrowe odżywianie jest dla nich priorytetem, dlatego innowacyjne rozwiązania i aplikacje w tym pomagające sprawiają, że klienci mają do nich duże zaufanie, a co za tym idzie żyją zdrowiej i mają więcej energii do działania. Reputację firmy potwierdzają liczne nagrody, w tym wielokrotnie zdobywany prestiżowy Laur Konsumenta.

- Cieszę się, że Domowe Sanatorium wybrało Face it! jako profesjonalnego doradcę wizerunkowego i PR. Jesteśmy sprawdzonym zespołem i posiadamy rozbudowane narzędzia komunikacji, które gwarantują skuteczne dotarcie do wybranych interesariuszy. Zapewniamy naszemu klientowi promowanie marek na najwyższym poziomie oraz pełnienie roli biura prasowego - powiedziała Joanna Adamiak, prezes zarządu Face it!

PR dla Domowego Sanatorium poprowadzi zespół, któremu przewodzi Magdalena Ulanowska, senior account executive, a wspierać ją będzie junior account executive - Aneta Koszyczek.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Face it!

www.agencjafaceit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764