Agencja Face it! podpisała kontrakt na kompleksową obsługę PR z Domowe Sanatorium, generalnym dystrybutorem produktów marek: Kuvings, Blendtec, LotusGrill i Vita-My w Polsce. Od stycznia br. Face it! prowadzi biuro prasowe Domowego Sanatorium i promuje obecność marek na polskim rynku produktów kuchennych.
Generalny dystrybutor Domowe Sanatorium dostarcza produkty do kuchni, głównie wyciskarki oraz blendery, a także myjki ozonowe czy jogurtownice. Zdrowe odżywianie jest dla nich priorytetem, dlatego innowacyjne rozwiązania i aplikacje w tym pomagające sprawiają, że klienci mają do nich duże zaufanie, a co za tym idzie żyją zdrowiej i mają więcej energii do działania. Reputację firmy potwierdzają liczne nagrody, w tym wielokrotnie zdobywany prestiżowy Laur Konsumenta.
- Cieszę się, że Domowe Sanatorium wybrało Face it! jako profesjonalnego doradcę wizerunkowego i PR. Jesteśmy sprawdzonym zespołem i posiadamy rozbudowane narzędzia komunikacji, które gwarantują skuteczne dotarcie do wybranych interesariuszy. Zapewniamy naszemu klientowi promowanie marek na najwyższym poziomie oraz pełnienie roli biura prasowego - powiedziała Joanna Adamiak, prezes zarządu Face it!
PR dla Domowego Sanatorium poprowadzi zespół, któremu przewodzi Magdalena Ulanowska, senior account executive, a wspierać ją będzie junior account executive - Aneta Koszyczek.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Źródło: Face it!