logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe Sanatorium nowym klientem agencji Face it!

  PR 11.01.2021, przeczytano 547 razy

Agencja Face it! podpisała kontrakt na kompleksową obsługę PR z Domowe Sanatorium, generalnym dystrybutorem produktów marek: Kuvings, Blendtec, LotusGrill i Vita-My w Polsce. Od stycznia br. Face it! prowadzi biuro prasowe Domowego Sanatorium i promuje obecność marek na polskim rynku produktów kuchennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-sanatorium-nowym-klientem-agencji-face-it%21,389785,artykul.html

Generalny dystrybutor Domowe Sanatorium dostarcza produkty do kuchni, głównie wyciskarki oraz blendery, a także myjki ozonowe czy jogurtownice. Zdrowe odżywianie jest dla nich priorytetem, dlatego innowacyjne rozwiązania i aplikacje w tym pomagające sprawiają, że klienci mają do nich duże zaufanie, a co za tym idzie żyją zdrowiej i mają więcej energii do działania. Reputację firmy potwierdzają liczne nagrody, w tym wielokrotnie zdobywany prestiżowy Laur Konsumenta.

- Cieszę się, że Domowe Sanatorium wybrało Face it! jako profesjonalnego doradcę wizerunkowego i PR. Jesteśmy sprawdzonym zespołem i posiadamy rozbudowane narzędzia komunikacji, które gwarantują skuteczne dotarcie do wybranych interesariuszy. Zapewniamy naszemu klientowi promowanie marek na najwyższym poziomie oraz pełnienie roli biura prasowego - powiedziała Joanna Adamiak, prezes zarządu Face it!

PR dla Domowego Sanatorium poprowadzi zespół, któremu przewodzi Magdalena Ulanowska, senior account executive, a wspierać ją będzie junior account executive - Aneta Koszyczek.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Face it!

www.agencjafaceit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764