logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2022/2023

  PR 13.05.2022, przeczytano 1244 razy
ilustracja

PUMA prezentuje nową koszulkę domową Borussii Dortmund na sezon 2022/23. Tradycyjne czarno-żółte pasy oraz specjalna grafika, przedstawiająca okna gospody Wildschütz, nawiązują do początków i historii powstania BVB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-stroje-borussii-dortmund-na-sezon-2022-2023,395828,artykul.html

Inni od samego początku

Borsigplatz, gospoda „Zum Wildschütz” – właśnie w tym miejscu 19 grudnia 1909 roku grupa 18 młodych ludzi zebrała się, aby założyć Ballspielverein Borussia – drużynę, która odznaczała się na tle innych klubów od samego początku. To legendarne miejsce narodzin jest inspiracją dla nowej koszulki domowej.

Nowa koszulka w duchu tradycji

Nad numerami zawodników, na wysokości karku widnieje napis „Borussia Verbindet”, przypominający, że jako drużyna, można pokonać wszystkie przeciwności. To tradycja, która wciąż obowiązuje – Borussia łączy ludzi od pokoleń pod flagą jednego, zjednoczonego klubu.

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od otaczających piłkarzy warunków.

Stroje domowe zostaną oficjalnie zaprezentowane przez piłkarzy już 14 maja, w trakcie ostatniego meczu sezonu, podczas którego drużyna z Dortmundu zmierzy się z Herthą Berlin. Koszulki domowe są już dostępne na stronie PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764