logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2022/2023

  PR 13.05.2022, przeczytano 198 razy
ilustracja

PUMA prezentuje nową koszulkę domową Borussii Dortmund na sezon 2022/23. Tradycyjne czarno-żółte pasy oraz specjalna grafika, przedstawiająca okna gospody Wildschütz, nawiązują do początków i historii powstania BVB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/domowe-stroje-borussii-dortmund-na-sezon-2022-2023,395828,artykul.html

Inni od samego początku

Borsigplatz, gospoda „Zum Wildschütz” – właśnie w tym miejscu 19 grudnia 1909 roku grupa 18 młodych ludzi zebrała się, aby założyć Ballspielverein Borussia – drużynę, która odznaczała się na tle innych klubów od samego początku. To legendarne miejsce narodzin jest inspiracją dla nowej koszulki domowej.

Nowa koszulka w duchu tradycji

Nad numerami zawodników, na wysokości karku widnieje napis „Borussia Verbindet”, przypominający, że jako drużyna, można pokonać wszystkie przeciwności. To tradycja, która wciąż obowiązuje – Borussia łączy ludzi od pokoleń pod flagą jednego, zjednoczonego klubu.

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od otaczających piłkarzy warunków.

Stroje domowe zostaną oficjalnie zaprezentowane przez piłkarzy już 14 maja, w trakcie ostatniego meczu sezonu, podczas którego drużyna z Dortmundu zmierzy się z Herthą Berlin. Koszulki domowe są już dostępne na stronie PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764