logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dookoła świata z Puzzleflow Solutions Parc

  PR 31.10.2007, przeczytano 1228 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna jesień była dla firmy ACCHSH okazją do prezentacji swojego sztandarowego produktu – systemu PuzzleFlow i opartych na nim rozwiązań – podczas kilku ważnych wystaw poligraficznych odbywających się w różnych zakątkach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dookola-swiata-z-puzzleflow-solutions-parc,6316,artykul.html

We współpracy ze swoimi lokalnymi partnerami, polski producent wziął aktywny udział w targach IfraExpo India w Chennai, Graph Expo w Chicago, Igas w Tokio oraz IfraExpo w Wiedniu.

Podczas odbywających się po raz pierwszy targów gazetowych IfraExpo India 2007, zorganizowanych w dniach 4-6 września w Chennai, ACCHSH podpisała umowę ze swoim nowym indyjskim dealerem – Visual Dynamics. Na jej podstawie będzie ona dystrybuować pełną gamę produktów polskiego producenta. Podczas IfraExpo India, w rozmowach z potencjalnymi klientami, promowane były przede wszystkim rozwiązania przeznaczone dla rynku produkcji prasowej, oparte na systemie PuzzleFlow: serwer automatyzujący produkcję PuzzleFlow Newspaper Automator, program do interaktywnego tworzenia publikacji personalizowanych PuzzleFlow Album Creator oraz znany już z rynku program do parowania stron PuzzleFlow WebPairer. Mówi Andrzej Czyż, współwłaściciel ACCHSH: Branża poligraficzna w Indiach rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego cieszymy się z podpisania umowy dystrybucyjnej z firmą Visual Dynamics. W czasie targów przeprowadziliśmy wiele interesujących rozmów, głównie z indyjskimi wydawnictwami i drukarniami gazetowymi, z których część z pewnością zaowocuje kontraktami.

Kilka dni po zakończeniu IfraExpo India 2007 w Chicago rozpoczęły się targi Graph Expo, na których firma ACCHSH była obecna na stoisku swojego amerykańskiego partnera – firmy Flashlight Digital. Była to już druga tegoroczna wystawa poligraficzna, na której obie firmy wspólnie promowały rozwiązania ACCHSH po podpisaniu umowy dystrybucyjnej w kwietniu br. Podczas targów w Chicago mieliśmy okazję gościć na naszym stoisku największe północnoamerykańskie drukarnie i wydawnictwa – podkreśla Andrzej Czyż. – Zainteresowanie z ich strony naszą ofertą, skierowaną do różnych segmentów rynkowych, było bardzo duże. Największą uwagę przyciągały nasze najnowsze premierowe rozwiązania, m.in. PuzzleFlow Automator.
Targi były też okazją do podsumowania naszej półrocznej współpracy z Flashlight Digital – mówi Andrzej Czyż. – Warto wspomnieć, że firma ta jest wyłącznym dystrybutorem naszych produktów w USA, odpowiada też za stworzenie sieci dealerskiej na tamtejszym rynku. Liczba odwiedzających stoisko osób, ich zainteresowanie naszą ofertą i poziom zaawansowania rozmów potwierdza, że dokonaliśmy właściwego wyboru, jeśli chodzi o naszego amerykańskiego przedstawiciela.

Kolejnym miejscem, gdzie firma ACCHSH promowała swoje rozwiązania, były targi Igas 2007, odbywające się w dniach 21-27 września w Tokio. W ramach tej najważniejszej na rynku azjatyckim wystawy poligraficznej, odbywającej się co cztery lata, zorganizowana została specjalna ekspozycja „The JDF Pavillion”, gromadząca dostawców rozwiązań zgodnych z formatem JDF zrzeszonych w konsorcjum CIP4. Na powierzchni około 200 m2 swoją ofertę zaprezentowało 14 firm, a ACCHSH znalazła się w tym gronie już po raz kolejny; premiera „The JDF Pavillion” miała miejsce podczas targów Ipex 2006 w Birmingham gdzie polski producent był również obecny.
Mówi Tomasz Drążek, szef projektu PuzzleFlow w firmie ACCHSH: Rynek japoński jest bardzo mocno nasycony rozwiązaniami elektronicznymi, ale mimo to udało nam się wzbudzić zainteresowanie systemem PuzzleFlow i wchodzącymi w jego skład programami. Szczególną uwagą cieszyły się nasze rozwiązania w zakresie integracji narzędzi do przetwarzania plików z systemami MIS (np. poprzez interfejs JDF). Stoisko ACCHSH odwiedziło też wielu gości z innych krajów azjatyckich, m.in. Indonezji, Korei czy Malezji, i jestem przekonany, że nasz udział w Igas 2007 już wkrótce zaowocuje zarówno pierwszymi implementacjami w tym regionie jak i nawiązaniem umów o współpracy OEM.

Ostatnią z jesiennych wystaw, podczas których firma ACCSH promowała swoje rozwiązana, były targi IfraExpo 2007, odbywające się w Wiedniu w dniach 8-11 października. Polski producent po raz pierwszy wystąpił na nich z własnym stoiskiem, koncentrując uwagę zwiedzających na kilku nowych rozwiązaniach przeznaczonych do zastosowań w produkcji prasowej. Znalazły się wśród nich: prezentowane także na wcześniejszych imprezach targowych PuzzleFlow Newspaper Automator i PuzzleFlow Album Creator oraz absolutna premiera światowa – PuzzleFlow Publisher Solution, kompletne rozwiązanie dla agencji reklamowych, współpracujących m.in. z wydawnictwami gazetowymi. Pozwala ono na pełną kontrolę zlecenia – od stworzenia projektu na wysyłce plików do druku skończywszy. PuzzleFlow Publisher Solution jest pierwszym produktem stworzonym przez nowo otwarte centrum informacyjno-szkoleniowe PuzzleFlow Solutions Europe z siedzibą w Amsterdamie, które podczas IfraExpo 2007 zostało oficjalnie uruchomione. Na stoisku ACCHSH byli też obecni dystrybutorzy polskiego producenta: amerykańska firma Flashlight-Digital i Lewald & Partner, oferująca produkty spod znaku PuzzleFlow na obszarze Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Druga z nich prezentowała na targach własne rozwiązanie pozwalające na redukcję zużycia farby podczas drukowania – PuzzleFlow Ink Saving Solution. Jak wynika z informacji Lewald & Partner, rozwiązanie to okazało się najlepsze podczas kilku testów porównawczych podobnych rozwiązań na terenie Niemiec.

Podsumowując udział firmy ACCHSH w kolejnych imprezach targowych skierowanych do branży poligraficznej, Andrzej Czyż mówi: Nasza obecność w różnych zakątkach świata wpisuje się w nową strategię ACCHSH w zakresie promowania rozwiązań przeznaczonych na poszczególne rynki poligraficzne. Stąd udział zarówno w najważniejszych targach w danym regionie, jak Graph Expo w USA czy Igas w Azji, oraz w kluczowych imprezach skierowanych do konkretnego segmentu rynkowego, jak organizowane po raz pierwszy targi IfraExpo India, czy najważniejsza impreza dla branży gazetowej w Europie – IfraExpo w Wiedniu.

Źródło: ACCHSH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764