logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dooti Donuts nowym partnerem Genzie

  PR 09.12.2021, przeczytano 2394 razy
ilustracjastrzałka

Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu Genzie, którego twórcą jest najpopularniejszy polski youtuber - Karol “Friz” Wiśniewski. To już kolejny obok x-komu partner serii, która docelowo ma potrwać aż 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dooti-donuts-nowym-partnerem-genzie,394079,artykul.html

Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich produktów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na platformie YouTube. W ramach umowy twórcy stworzą dla Dooti Donuts dedykowane materiały na przestrzeni całego roku.

Donuty będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich podkrakowskim domu stanie specjalna strefa marki Dooti Donuts, obejmująca m.in. potężny donut ustawiony w ogrodzie. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.

To nie pierwszy raz, kiedy marka Dooti Donuts decyduje się na działania z zakresu influencer marketingu. Poprzednio Donuty pojawiały się już w teledysku Ekipy do utworu “Napad na bank”, na koncercie promującym ich nową płytę oraz przy budowie domku na drzewie, którą rozpoczął Jakub “Patec” Patecki. Współpracę marki z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764