Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu Genzie, którego twórcą jest najpopularniejszy polski youtuber - Karol “Friz” Wiśniewski. To już kolejny obok x-komu partner serii, która docelowo ma potrwać aż 12 miesięcy.
Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich produktów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na platformie YouTube. W ramach umowy twórcy stworzą dla Dooti Donuts dedykowane materiały na przestrzeni całego roku.
Donuty będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich podkrakowskim domu stanie specjalna strefa marki Dooti Donuts, obejmująca m.in. potężny donut ustawiony w ogrodzie. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.
To nie pierwszy raz, kiedy marka Dooti Donuts decyduje się na działania z zakresu influencer marketingu. Poprzednio Donuty pojawiały się już w teledysku Ekipy do utworu “Napad na bank”, na koncercie promującym ich nową płytę oraz przy budowie domku na drzewie, którą rozpoczął Jakub “Patec” Patecki. Współpracę marki z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.
Źródło: GetHero