logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dooti Donuts nowym partnerem Genzie

  PR 09.12.2021, przeczytano 3608 razy
ilustracjastrzałka

Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu Genzie, którego twórcą jest najpopularniejszy polski youtuber - Karol “Friz” Wiśniewski. To już kolejny obok x-komu partner serii, która docelowo ma potrwać aż 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dooti-donuts-nowym-partnerem-genzie,394079,artykul.html

Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich produktów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na platformie YouTube. W ramach umowy twórcy stworzą dla Dooti Donuts dedykowane materiały na przestrzeni całego roku.

Donuty będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich podkrakowskim domu stanie specjalna strefa marki Dooti Donuts, obejmująca m.in. potężny donut ustawiony w ogrodzie. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.

To nie pierwszy raz, kiedy marka Dooti Donuts decyduje się na działania z zakresu influencer marketingu. Poprzednio Donuty pojawiały się już w teledysku Ekipy do utworu “Napad na bank”, na koncercie promującym ich nową płytę oraz przy budowie domku na drzewie, którą rozpoczął Jakub “Patec” Patecki. Współpracę marki z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764