logo
WIADOMOŚCI

Dopóki nie sprawdzisz guzikwiesz – rusza nowa kampania Blika

  PR 06.12.2017, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

Startuje nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz”. Jej celem jest pokazanie w serii krótkich i zabawnych spotów, jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie. Za pośrednictwem strony internetowej marki BLIK, internauci będą mogli sami przekonać się jak przystępną metodą płatności jest BLIK, wspierając Fundację Uniwersytet Dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dopoki-nie-sprawdzisz-guzikwiesz-%E2%80%93-rusza-nowa-kampania-blika,34744,artykul.html

– Są takie czynności, które łatwiej się wykonuje niż o nich opowiada. Jedną z nich jest właśnie płacenie BLIKIEM, który jest nie tylko wygodny i bezpieczny, ale również pozwala zaoszczędzić czas w trakcie realizacji zakupów w internecie. Łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują dziś konsumenci. To właśnie te cechy w żartobliwy sposób przedstawiamy w naszej nowej kampanii – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Kampania oparta jest na czterech piętnastosekundowych spotach, które podkreślają podstawowe zalety BLIKA. W niestandardowy i zabawny sposób wskazują cztery główne korzyści tej metody płatności, czyli prostotę, wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Wszystkie łączy motyw guzika z głównej kreacji kampanii, który w bezpośredni sposób nawiązuje do logotypu marki. Całość utrzymana jest w grafitowo-czerwonej kolorystyce BLIKA.

– Guzik symbolicznie pokazuje, że póki sami nie sprawdzimy jak coś działa, to przysłowiowo „guzik wiemy” o danym rozwiązaniu. Ta zaczepna myśl przyświecała nam w całej kreacji. Spoty mają zaintrygować odbiorcę i skłonić go do wypróbowania BLIKA –
mówi Kot Przybora z agencji PZL, odpowiedzialny za stworzenie kampanii.

Poza spotami, przygotowano również dedykowany kampanii landing page, z krótkimi filmami, które z perspektywy użytkownika opowiadają jak można korzystać z BLIKA i jakie niesie to ze sobą korzyści. Z landing page będzie można również przejść na główną stronę BLIKA i tam przetestować rozwiązanie. Każdy kto będzie chciał spróbować metody płatności po raz pierwszy, może za pośrednictwem strony przelać symboliczną złotówkę na konto Fundacji Uniwersytet Dzieci.

Działania efektywnościowe i odsłonowe kampanii będą w całości prowadzone w Internecie. Za kreację odpowiada agencja PZL, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca lutego.

Źródło: BLIK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone