logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doradca Smaku z gwiazdorską obsadą produktów Mlekpol

  PR 02.09.2020, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

Marki należące do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zostaną gwiazdami serii programu kulinarnego „Doradca Smaku”. Zaprezentowane zostaną produkty z linii Łaciate, Mlekpol, Milko oraz Mazurski Smak. Emisja zaplanowana jest na jesień tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doradca-smaku-z-gwiazdorska-obsada-produktow-mlekpol,388296,artykul.html

„Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie stacji telewizyjnej TVN, w którym prowadzący mistrz kulinarny Robert Sowa udowadnia, że gotowanie jest absolutnie dla każdego. W poszczególnych odcinkach prezentowane są przepisy z wykorzystaniem wybranych produktów partnera.

Mlekpol po raz kolejny został sponsorem programu. W pierwszych dwóch miesiącach emisji, od września do listopada, będziemy mogli zobaczyć produkty marek należących do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Śmietany, sery, twarogi, masła, a także fermentowane produkty mleczne będą elementem kulinarnych receptur. Mistrz kulinarny zaprezentuje dobrze znane wszystkim marki w nowym wydaniu, pokaże szersze i nie zawsze oczywiste zastosowanie mlecznych smaków w wytrawnych jak i deserowych wersjach. Produkty zostaną lokowane w 13 odcinkach premierowych oraz 13 aktywnych emisjach powtórkowych.

Działania zostały zaplanowane od września 2020 do grudnia 2021.

Źródło: SM Mlekpol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764