logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doradztwo Mediowe optymalizuje proces obsługi klientów i stawia na ofertę internetową

  PR 12.10.2020, przeczytano 571 razy

Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który od lat tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doświadczeni doradcy oraz managerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doradztwo-mediowe-optymalizuje-proces-obslugi-klientow-i-stawia-na-oferte-internetowa,388763,artykul.html

Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce. Obejmują one następujące miasta:  Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowę, Warszawę, Kielce, Lublin, Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.

Każdy z obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. To istotne zwłaszcza przy tak bogatym portfolio mediów i produktów, jakie obecnie ma Doradztwo Mediowe.

Dzięki tej zmianie, zespół Doradztwa Mediowego ma stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta – bez względu na zasięg i budżet kampanii.

- Nasza unikatowa i szeroka oferta strategii marketingowych łączy w sobie wiele mediów i produktów. Od lat docieramy z nią do klientów lokalnych, ponadregionalnych i ogólnopolskich - jesteśmy jedyną grupą, która może zaoferować miks radia, kina, internetu oraz instore radia. A wszystko to w kontakcie z jednym doradcą i bez dodatkowych kosztów - wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego. - Nowa struktura niesie za sobą optymalizację procesu sprzedaży, dzięki czemu będziemy jeszcze bardziej efektywni i konkurencyjni niż do tej pory, co z pewnością przełoży się na wzrost satysfakcji naszych dotychczasowych i nowych klientów.

Oprócz tego w ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych. Digital marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów w strukturze spółki - rozwój produktu i oferty reklamowej w tym zakresie to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym.

- Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych, jakościowych i efektywnych rozwiązań reklamowych w internecie. Od początku roku w ramach Doradztwa Mediowego działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki – mówi Adam Kościelski. - Ważną częścią naszej oferty w tym obszarze są rozwiązania niestandardowe, budujące wizerunek i świadomość marek, jak np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty. Zapewniają one brandom osobowość, stwarzają bliskość i dają okazję do dialogu z potencjalnymi odbiorcami, dlatego też będziemy stale rozwijać ten obszar naszej działalności – dodaje.

W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Poza serwisami i aplikacjami Grupy Radiowej Agory rekomenduje rozwiązania rynkowe i pośredniczy w zakupie powierzchni w serwisach z grupy Gazeta.pl oraz innych wydawców w modelu programatycznym. Dzięki technologii audio programmatic dostępna jest również możliwość kierowania reklamy audio do wybranej grupy użytkowników online. Uzupełnieniem oferty jest także reklama Paid Social oraz SEM.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764