logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doradztwo Mediowe optymalizuje proces obsługi klientów i stawia na ofertę internetową

  PR 12.10.2020, przeczytano 228 razy

Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który od lat tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doświadczeni doradcy oraz managerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doradztwo-mediowe-optymalizuje-proces-obslugi-klientow-i-stawia-na-oferte-internetowa,388763,artykul.html

Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce. Obejmują one następujące miasta:  Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowę, Warszawę, Kielce, Lublin, Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.

Każdy z obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. To istotne zwłaszcza przy tak bogatym portfolio mediów i produktów, jakie obecnie ma Doradztwo Mediowe.

Dzięki tej zmianie, zespół Doradztwa Mediowego ma stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta – bez względu na zasięg i budżet kampanii.

- Nasza unikatowa i szeroka oferta strategii marketingowych łączy w sobie wiele mediów i produktów. Od lat docieramy z nią do klientów lokalnych, ponadregionalnych i ogólnopolskich - jesteśmy jedyną grupą, która może zaoferować miks radia, kina, internetu oraz instore radia. A wszystko to w kontakcie z jednym doradcą i bez dodatkowych kosztów - wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego. - Nowa struktura niesie za sobą optymalizację procesu sprzedaży, dzięki czemu będziemy jeszcze bardziej efektywni i konkurencyjni niż do tej pory, co z pewnością przełoży się na wzrost satysfakcji naszych dotychczasowych i nowych klientów.

Oprócz tego w ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych. Digital marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów w strukturze spółki - rozwój produktu i oferty reklamowej w tym zakresie to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym.

- Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych, jakościowych i efektywnych rozwiązań reklamowych w internecie. Od początku roku w ramach Doradztwa Mediowego działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki – mówi Adam Kościelski. - Ważną częścią naszej oferty w tym obszarze są rozwiązania niestandardowe, budujące wizerunek i świadomość marek, jak np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty. Zapewniają one brandom osobowość, stwarzają bliskość i dają okazję do dialogu z potencjalnymi odbiorcami, dlatego też będziemy stale rozwijać ten obszar naszej działalności – dodaje.

W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Poza serwisami i aplikacjami Grupy Radiowej Agory rekomenduje rozwiązania rynkowe i pośredniczy w zakupie powierzchni w serwisach z grupy Gazeta.pl oraz innych wydawców w modelu programatycznym. Dzięki technologii audio programmatic dostępna jest również możliwość kierowania reklamy audio do wybranej grupy użytkowników online. Uzupełnieniem oferty jest także reklama Paid Social oraz SEM.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
Kanał TVP Dokument dostępny dla milionów widzów
19 listopada w dniu startu, najnowszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej - TVP Dokument został włączony do oferty kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych w całej Polsce, platformy satelitarnej CANAL+ oraz udostępniony w ramach testu standardu DVB-T2/HEVC – w naziemnej telewizji cyfrowej na kanale 86.
28. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych. Sprzedaż czasu reklamowego w...
Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia
Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764