Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który od lat tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doświadczeni doradcy oraz managerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty.
Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce. Obejmują one następujące miasta: Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowę, Warszawę, Kielce, Lublin, Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.
Każdy z obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. To istotne zwłaszcza przy tak bogatym portfolio mediów i produktów, jakie obecnie ma Doradztwo Mediowe.
Dzięki tej zmianie, zespół Doradztwa Mediowego ma stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta – bez względu na zasięg i budżet kampanii.
- Nasza unikatowa i szeroka oferta strategii marketingowych łączy w sobie wiele mediów i produktów. Od lat docieramy z nią do klientów lokalnych, ponadregionalnych i ogólnopolskich - jesteśmy jedyną grupą, która może zaoferować miks radia, kina, internetu oraz instore radia. A wszystko to w kontakcie z jednym doradcą i bez dodatkowych kosztów - wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego. - Nowa struktura niesie za sobą optymalizację procesu sprzedaży, dzięki czemu będziemy jeszcze bardziej efektywni i konkurencyjni niż do tej pory, co z pewnością przełoży się na wzrost satysfakcji naszych dotychczasowych i nowych klientów.
Oprócz tego w ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych. Digital marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów w strukturze spółki - rozwój produktu i oferty reklamowej w tym zakresie to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym.
- Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych, jakościowych i efektywnych rozwiązań reklamowych w internecie. Od początku roku w ramach Doradztwa Mediowego działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki – mówi Adam Kościelski. - Ważną częścią naszej oferty w tym obszarze są rozwiązania niestandardowe, budujące wizerunek i świadomość marek, jak np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty. Zapewniają one brandom osobowość, stwarzają bliskość i dają okazję do dialogu z potencjalnymi odbiorcami, dlatego też będziemy stale rozwijać ten obszar naszej działalności – dodaje.
W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Poza serwisami i aplikacjami Grupy Radiowej Agory rekomenduje rozwiązania rynkowe i pośredniczy w zakupie powierzchni w serwisach z grupy Gazeta.pl oraz innych wydawców w modelu programatycznym. Dzięki technologii audio programmatic dostępna jest również możliwość kierowania reklamy audio do wybranej grupy użytkowników online. Uzupełnieniem oferty jest także reklama Paid Social oraz SEM.
Źródło: Agora S.A.