logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doradztwo Mediowe z rekordowymi przychodami z reklamy internetowej

  PR 07.12.2021, przeczytano 264 razy

Doradztwo Mediowe z Grupy Radiowej Agory, którego zespół tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, istotnie zwiększyło swoje przychody z reklam internetowych – po trzech kwartałach 2021 r. ich dynamika wzrostu wyniosła niemal 160%! To zasługa intensywnego rozwoju oferty online Doradztwa Mediowego, od 2020 r. mocno skoncentrowanej na podcastach i niestandardowej promocji w świecie cyfrowym.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doradztwo-mediowe-z-rekordowymi-przychodami-z-reklamy-internetowej,394046,artykul.html

Zespół Doradztwa Mediowego od wielu lat dostarcza swoim klientom kompaktowe rozwiązania reklamowe, oparte na synergii mediów. Jednym z kluczowych elementów oferty w 2020 r. stał się internet, który dziś stanowi integralną część każdej realizacji reklamowej.

- Nasza oferta online w ostatnim czasie przeszła bardzo dynamiczną ewolucję - od standardowych form reklamowych display i wideo na serwisach własnych przeszliśmy do technologicznie zaawansowanych form zakupu powierzchni reklamowej. Od lutego 2021 r. planujemy i optymalizujemy kampanie na platformie Display&Video 360, umożliwiając klientom dotarcie do zdefiniowanej grupy odbiorców polskich i zagranicznych witryn internetowych, a także korzystanie z rozwiązań premium zapewniających wysokie wskaźniki kampanii – wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego. – Oprócz tego nasz zespół podąża za nowościami w obszarze cyfrowego dźwięku i jego wykorzystania w komunikacji reklamowej..

Od 2020 r. Doradztwo Mediowe, zgodnie z przyjętą strategią, dywersyfikuje swoją działalność cyfrową, śmiało stawiając na nowe formy obecności promocyjnej online. Poza rozwojem oferty reklamowej realizującej cele zasięgowe i efektywnościowe, bardzo mocno rozwija produkty niestandardowe, spełniające cele wizerunkowe.  

Obecnie jego kilkudziesięcioosobowy zespół specjalizuje się zwłaszcza w realizacji podcastów w różnych formach, np.: wywiadu, felietonu, słuchowiska czy krótszych i dłuższych cykli, publikowanych na platformie TOK FM oraz dystrybuowanych na największych platformach streamingowych.  

Od początku września do końca września br. specjaliści Doradztwa Mediowego zaplanowali i zrealizowali ponad 80 komercyjnych cykli podcastowych dla klientów z całej Polski, z różnych branż, np. turystyki, zdrowia, handlu czy pracy. Podcasty takie, jak np. „Życie z nałogiem”, „Powrót do pracy”, „Kocham góry”, „Sezon na zdrowie” i „Bezpieczny dom” cieszą się coraz większym zainteresowaniem użytkowników sieci.

Profesjonalne studia nagrań oraz zespół doświadczonych dziennikarzy radiowych zapewniają wysoką jakość wszystkich realizacji Doradztwa Mediowego. A oprócz tego, w ramach działań niestandardowych, eksperci z tego zespołu oferują klientom także przygotowanie innych dedykowanych materiałów, choćby zwiastunów wideo do cykli podcastowych czy atrakcyjnych stron kampanii reklamowych (landing pages). Tego rodzaju działania zapewniają markom m.in. dodatkową okazję do dialogu z potencjalnymi odbiorcami.

- Dzięki szerokiej i innowacyjnej ofercie cyfrowej, a także skutecznym realizacjom w pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przychody Doradztwa Mediowego z reklam internetowych wzrosły aż o 159% - to najlepsze świadectwo skuteczności naszych działań. Doradztwo Mediowe to już nie tylko specjaliści od radia, ale też od szeroko pojmowanego cyfrowego audio oraz wyjątkowych kampanii internetowych, które zamierzamy mocno rozwijać także w nadchodzącym 2022 r. – dodaje Adam Kościelski.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764