logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorociński w kolejnym spocie promującym Moje cele w Santander mobile

  PR 28.10.2021, przeczytano 988 razy
ilustracja

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorocinski-w-kolejnym-spocie-promujacym-moje-cele-w-santander-mobile,393574,artykul.html

Kampania w humorystyczny sposób pokazuje, że w życiu nic samo się nie robi i że nawet najprostsze rzeczy wymagają naszego zaangażowania. Jest jednak wyjątek – nowa, bezpłatna usługa Moje Cele w aplikacji Santander mobile, która sama oszczędza na wybrany cel. Wystarczy w aplikacji wybrać na co i w jakiej formie chce się oszczędzać – przez odkładanie końcówek transakcji, zlecenia stałe lub jednorazowe przelewy w przypadku ekstra przychodów.

Oszczędzanie nie jest proste, wymaga systematyczności i motywacji, dlatego bank chce to ułatwić swoim klientom. Odkładanie na wymarzony cel może być łatwiejsze, gdy dzieje się przy okazji, na przykład robienia codziennych zakupów.

– Bardzo uważnie obserwujemy młodych konsumentów i stale szukamy rozwiązań, które mogą ułatwić im życie. W naszej nowej komunikacji postawiliśmy na funkcję, która wspiera oszczędzanie – czynność niełatwą, szczególnie dla młodych ludzi, którzy dopiero zaczynają zarządzać swoim budżetem. W młodym wieku mniej myślimy o odkładaniu, a więcej o czerpaniu z życia jak najwięcej. Lecz gdy coś dzieje się samo, tak jak przypadku, gdy środki automatycznie się odkładają, to nawet pozornie niemożliwe oszczędzanie staje się łatwiejsze – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska

Życiowe sytuacje z przymrużeniem oka zostały wzbogacone coverem kultowego klasyka Steve Miller Band „The Joker”.

Jest to drugi spot w jesiennej odsłonie kampanii Moje cele. Działania reklamowe obejmują emisję spotu w telewizji oraz internecie. Autorem drugiej odsłony kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764