logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorociński w kolejnym spocie promującym Moje cele w Santander mobile

  PR 28.10.2021, przeczytano 877 razy
ilustracja

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorocinski-w-kolejnym-spocie-promujacym-moje-cele-w-santander-mobile,393574,artykul.html

Kampania w humorystyczny sposób pokazuje, że w życiu nic samo się nie robi i że nawet najprostsze rzeczy wymagają naszego zaangażowania. Jest jednak wyjątek – nowa, bezpłatna usługa Moje Cele w aplikacji Santander mobile, która sama oszczędza na wybrany cel. Wystarczy w aplikacji wybrać na co i w jakiej formie chce się oszczędzać – przez odkładanie końcówek transakcji, zlecenia stałe lub jednorazowe przelewy w przypadku ekstra przychodów.

Oszczędzanie nie jest proste, wymaga systematyczności i motywacji, dlatego bank chce to ułatwić swoim klientom. Odkładanie na wymarzony cel może być łatwiejsze, gdy dzieje się przy okazji, na przykład robienia codziennych zakupów.

– Bardzo uważnie obserwujemy młodych konsumentów i stale szukamy rozwiązań, które mogą ułatwić im życie. W naszej nowej komunikacji postawiliśmy na funkcję, która wspiera oszczędzanie – czynność niełatwą, szczególnie dla młodych ludzi, którzy dopiero zaczynają zarządzać swoim budżetem. W młodym wieku mniej myślimy o odkładaniu, a więcej o czerpaniu z życia jak najwięcej. Lecz gdy coś dzieje się samo, tak jak przypadku, gdy środki automatycznie się odkładają, to nawet pozornie niemożliwe oszczędzanie staje się łatwiejsze – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska

Życiowe sytuacje z przymrużeniem oka zostały wzbogacone coverem kultowego klasyka Steve Miller Band „The Joker”.

Jest to drugi spot w jesiennej odsłonie kampanii Moje cele. Działania reklamowe obejmują emisję spotu w telewizji oraz internecie. Autorem drugiej odsłony kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764