logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe Gazety Wyborczej

  PR 13.01.2020, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

1 stycznia 2020 r. Dorota Adamczyk-Mroczek objęła nowo utworzone stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze"Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do jej zadań będzie należała również realizacja nowych przedsięwzięć biznesowych w obszarze cyfrowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-adamczyk-mroczek-odpowiedzialna-za-przychody-cyfrowe-gazety-wyborczej,385304,artykul.html

W nowej roli Dorota Adamczyk-Mroczek będzie nadzorować dział strategii subskrypcyjnej, którego szefową jest Danuta Breguła, oraz zespół rozwoju cyfrowego produktu reklamowego. Jej bezpośrednią przełożoną zostanie Joanna Mosiej-Sitek, zastępczyni wydawcy "Gazety Wyborczej".

Skupienie w ramach jednego stanowiska odpowiedzialności za wzrost przychodów cyfrowych Wyborcza.pl - ze sprzedaży reklamy i treści online - wynika z realizowanej przez "Gazetę Wyborczą" strategii digital first i ma na celu jeszcze lepszą monetyzację zasobów cyfrowych dziennika. Pozwoli ono również w pełni wykorzystać wiedzę i kompetencje rozwijane dotąd niezależnie w zespołach reklamy i rozwoju subskrypcji, aby jeszcze efektywniej wdrażać strategię cyfrowego wzrostu dziennika.

Poprzednio Dorota Adamczyk-Mroczek była szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej", funkcjonującego w ramach biura reklamy dziennika. Jej obowiązki przejmie zespół sprzedaży "Gazety Wyborczej", którym jako dyrektor bez zmian kieruje Joanna Kwas. Podlegają jej zespoły sprzedaży agencyjnej i regionalnej, działy sprzedaży cyfrowej prenumeraty instytucjonalnej oraz rozwoju oferty reklamowej online, a także zespół odpowiedzialny za projekty specjalne. Zespołem agencyjnym pokieruje Marta Gądek.

Dorota Adamczyk-Mroczek pracuje w Agorze od 11 lat. W 2018 r. została szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej". Wcześniej - w 2017 r. zaczęła kierować współpracą z klientami bezpośrednimi w Warszawie, odpowiadając za sprzedaż reklam i usług w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej”. Poszerzyła kompetencje swojego zespołu o sprzedaż internetową, wprowadzając na rynek ofertę serwisów z grupy Wyborcza.pl. W 2014 r. Dorota Adamczyk-Mroczek stanęła na czele zespołu ekspertów branżowych „Gazety Wyborczej", a w 2015 roku - sprzedaży agencyjnej marki „Gazeta Wyborcza”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pandemiczne trendy w konsumpcji podcastów
Podcasty to biznes niezwykle obiecujący, ale i bardzo jeszcze młody, a więc również dynamicznie się zmieniający. Tym bardziej więc należy docenić insighty „zza Wielkiej Wody”. Podcasty bowiem rosną w siłę, a co więcej, ich konsumpcja zyskuje na jakości. Zamiast medium tła podczas dojazdów do pracy to coraz częściej sposób na spędzanie czasu z...
Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764