logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe Gazety Wyborczej

  PR 13.01.2020, przeczytano 788 razy
ilustracjastrzałka

1 stycznia 2020 r. Dorota Adamczyk-Mroczek objęła nowo utworzone stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze"Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do jej zadań będzie należała również realizacja nowych przedsięwzięć biznesowych w obszarze cyfrowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-adamczyk-mroczek-odpowiedzialna-za-przychody-cyfrowe-gazety-wyborczej,385304,artykul.html

W nowej roli Dorota Adamczyk-Mroczek będzie nadzorować dział strategii subskrypcyjnej, którego szefową jest Danuta Breguła, oraz zespół rozwoju cyfrowego produktu reklamowego. Jej bezpośrednią przełożoną zostanie Joanna Mosiej-Sitek, zastępczyni wydawcy "Gazety Wyborczej".

Skupienie w ramach jednego stanowiska odpowiedzialności za wzrost przychodów cyfrowych Wyborcza.pl - ze sprzedaży reklamy i treści online - wynika z realizowanej przez "Gazetę Wyborczą" strategii digital first i ma na celu jeszcze lepszą monetyzację zasobów cyfrowych dziennika. Pozwoli ono również w pełni wykorzystać wiedzę i kompetencje rozwijane dotąd niezależnie w zespołach reklamy i rozwoju subskrypcji, aby jeszcze efektywniej wdrażać strategię cyfrowego wzrostu dziennika.

Poprzednio Dorota Adamczyk-Mroczek była szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej", funkcjonującego w ramach biura reklamy dziennika. Jej obowiązki przejmie zespół sprzedaży "Gazety Wyborczej", którym jako dyrektor bez zmian kieruje Joanna Kwas. Podlegają jej zespoły sprzedaży agencyjnej i regionalnej, działy sprzedaży cyfrowej prenumeraty instytucjonalnej oraz rozwoju oferty reklamowej online, a także zespół odpowiedzialny za projekty specjalne. Zespołem agencyjnym pokieruje Marta Gądek.

Dorota Adamczyk-Mroczek pracuje w Agorze od 11 lat. W 2018 r. została szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej". Wcześniej - w 2017 r. zaczęła kierować współpracą z klientami bezpośrednimi w Warszawie, odpowiadając za sprzedaż reklam i usług w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej”. Poszerzyła kompetencje swojego zespołu o sprzedaż internetową, wprowadzając na rynek ofertę serwisów z grupy Wyborcza.pl. W 2014 r. Dorota Adamczyk-Mroczek stanęła na czele zespołu ekspertów branżowych „Gazety Wyborczej", a w 2015 roku - sprzedaży agencyjnej marki „Gazeta Wyborcza”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764