logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Bubka w Labcon na stanowisku Creative Group Head

  PR 27.09.2019, przeczytano 1464 razy

Dorota Bubka, z Grey Group Polska przeszła do agencji Labcon, w której swoim doświadczeniem wzmocni kompetencje kreatywne, w tym w obszarze tworzenia konceptów komunikacyjnych 360. Jako Creative Group Head stanęła na czele zespołu kreacji i designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-bubka-w-labcon-na-stanowisku-creative-group-head,384126,artykul.html

Agencja Labcon wraz z dynamicznym rozwojem portfolio klientów, stawia na wzmocnienie kompetencji kreatywnych. Na czele zespołu kreacji stanęła Dorota Bubka, która będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu i warstwę kreatywną działań agencji.  

- Dobra kreacja, która współgra ze strategią mediową to podstawa skutecznej komunikacji, dlatego rozwijamy unikalne podejście, w którym kontent czerpie z mediów, a media z kreatywnych idei. Dzięki temu patrzymy szerzej i budujemy komunikację własną marek na znacznie większą skalę. Wieloletnie doświadczenie Doroty w digitalu i tworzeniu interaktywnej, angażującej komunikacji idealnie uzupełnia naszą wizję rozwoju agencji oraz pracy z klientami - mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca Labcon.

Dorota z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Do Labcon przeszła z Grey Group Polska, gdzie przez ostatnie dwa lata jako Creative Group Head zarządzała teamami kreatywnymi i współtworzyła projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: mBank, mBank Young, Orlen, LOT, Volvo czy Pepco. We współpracy z Mediacomem pracowała również dla Coca-cola oraz Sprite. Zanim dołączyła do Grey Group Polska, przez 6 lat pracowała w Artegence, między innymi dla: Polkomtel, Play, Sage, Bayer, Teva oraz Reckitt Benckiser.

Dorota Bubka-Graca jest laureatką wielu konkursów reklamowych (m.in. KTR, MIXX AWARDS, Innovation Award oraz EFFIE), jak również wielokrotną jurorką konkursów kreatywnych, w tym przewodniczącą KTR Young Creatives w kategorii digital.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa przestrzeń w Forum Koszalin. Bałtyk i industrialne akcenty
Forum Koszalin zakończyło modernizację przestrzeni food courtu, oferując klientom nową jakość miejsca do spożywania posiłków i odpoczynku. Projekt wnętrza, opracowany przez zespół projektowy z Hamburga, łączy inspiracje bliskością Bałtyku z industrialnym charakterem regionu.
Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership
Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do...
Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska
Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest...
Kampania oferty wyprzedażowej Kia
Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z szerokiej gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów gotówkowych i wielu innych dostępnych korzyści. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Sceny z życia w kampanii Skyrów z Piątnicy
W raz z nowym rokiem OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764