logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Bubka w Labcon na stanowisku Creative Group Head

  PR 27.09.2019, przeczytano 1280 razy

Dorota Bubka, z Grey Group Polska przeszła do agencji Labcon, w której swoim doświadczeniem wzmocni kompetencje kreatywne, w tym w obszarze tworzenia konceptów komunikacyjnych 360. Jako Creative Group Head stanęła na czele zespołu kreacji i designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-bubka-w-labcon-na-stanowisku-creative-group-head,384126,artykul.html

Agencja Labcon wraz z dynamicznym rozwojem portfolio klientów, stawia na wzmocnienie kompetencji kreatywnych. Na czele zespołu kreacji stanęła Dorota Bubka, która będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu i warstwę kreatywną działań agencji.  

- Dobra kreacja, która współgra ze strategią mediową to podstawa skutecznej komunikacji, dlatego rozwijamy unikalne podejście, w którym kontent czerpie z mediów, a media z kreatywnych idei. Dzięki temu patrzymy szerzej i budujemy komunikację własną marek na znacznie większą skalę. Wieloletnie doświadczenie Doroty w digitalu i tworzeniu interaktywnej, angażującej komunikacji idealnie uzupełnia naszą wizję rozwoju agencji oraz pracy z klientami - mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca Labcon.

Dorota z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Do Labcon przeszła z Grey Group Polska, gdzie przez ostatnie dwa lata jako Creative Group Head zarządzała teamami kreatywnymi i współtworzyła projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: mBank, mBank Young, Orlen, LOT, Volvo czy Pepco. We współpracy z Mediacomem pracowała również dla Coca-cola oraz Sprite. Zanim dołączyła do Grey Group Polska, przez 6 lat pracowała w Artegence, między innymi dla: Polkomtel, Play, Sage, Bayer, Teva oraz Reckitt Benckiser.

Dorota Bubka-Graca jest laureatką wielu konkursów reklamowych (m.in. KTR, MIXX AWARDS, Innovation Award oraz EFFIE), jak również wielokrotną jurorką konkursów kreatywnych, w tym przewodniczącą KTR Young Creatives w kategorii digital.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764