logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Ciszek w jury konkursu Young Creatives

  PR 03.02.2017, przeczytano 600 razy

Dorota Ciszek z Grupy On Board Think Kong została jurorem tegorocznej edycji konkursu Young Creatives w kategorii Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-ciszek-w-jury-konkursu-young-creatives,31295,artykul.html

- Bardzo cieszę się, że zostałam zaproszona do grona jury konkursu będącego jednocześnie lokalną eliminacją do międzynarodowych finałów Young Lions Competition w Cannes oraz Eurobest Young Creatives Integrated Competition, „wyławiającej” i promującej młode talenty naszej branży. Ekstremalnie krótki czas na przygotowanie prezentacji i dwuosobowe teamy są sporym wyzwaniem dla konsultantów biorących udział w konkursie, ale jednocześnie to fantastyczna okazja do sprawdzenia swoich umiejętności w idealnie stworzonych warunkach do pracy – komentuje Dorota Ciszek.

Głównym organizatorem konkursu Young Creatives jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – KTR (Klub Twórców Reklamy). Partnerami konkursu są Facebook i Fotolia. Young Creatives wspiera również Związek Firm Public Relations. Konkurs dedykowany jest młodym pracownikom branży komunikacji marketingowej oraz studentom, którzy są gotowi zmierzyć się z zadaniami i być oceniani przez ekspertów w swojej dziedzinie.

Źródło: Grupa On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
Konkurs Zainspirowani Japonią: prace do końca marca
Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu graficznego „Zainspirowani Japonią”. Projekt ten ma już 12-letnią historię i cieszy się coraz większym powodzeniem, z każdą kolejną odsłoną przybywa więcej prac, które zachwycają swoją wyjątkowością. W tegorocznej puli nagród zgromadzono nagrody rzeczowe oraz kursy edukacyjne o wartości przekraczającej 10...
Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis
Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764