logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Haller przewodniczącą jury Effie 2022 w kategorii ESG Influence

  PR 02.06.2022, przeczytano 355 razy
ilustracja

Dorota Haller, Dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group, została przewodniczącą grupy jurorskiej nagród Effie. Od wielu lat związana jest z tym najważniejszym konkursem w branży marketingu i reklamy, a teraz będzie przewodziła pracy komisji w kategorii ESG Influence, Equality, Non - Profit oraz Public Service.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-haller-przewodniczaca-jury-effie-2022-w-kategorii-esg-influence,396113,artykul.html

Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Coroczne wydarzenie organizowane jest w 50 krajach, w tym od ponad 20 lat w Polsce. Kandydatury można zgłaszać w 12 kategoriach, a najlepsze projekty wyłoni łącznie aż 190 polskich specjalistek i specjalistów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich jest Dorota Haller, która od lat związana jest z Effie jako jurorka i laureatka wielu nagród. Wraz z partnerami ze współpracujacych agencji otrzymała m.in.: dla Huawei złoto za long term marketing excellence oraz złoto w kategorii react and defend. Jurorka w tym roku poprowadzi obrady grupy IX - ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service.

- Bardzo dziękuję Komitetowi Organizacyjnemu i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej za zaufanie. To dla mnie ogromny zaszczyt przewodniczyć jury w kategorii ESG Influence, Equality, Non - Profit & Public Service. Są to tematy mi szczególnie bliskie - równość płci jest dla mnie niezwykle ważna i zajmuję się tym zagadnieniem społecznie od wielu lat. Effie Awards to wyjątkowy konkurs, któremu towarzyszą wyjątkowe emocje. Poznałam je zarówno od strony uczestniczki, jak i jurorki. Cieszę się na samą myśl o dyskusjach na temat nadesłanych kampanii, w znamienitym gronie jurorskim – komentuje Dorota Haller, dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group.

Termin zgłaszania kampanii do nagród Effie 2022 mija 11 lipca. Wyróżnione kampanie zostaną zaprezentowane na gali finałowej 8 listopada, w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. Organizatorem Effie Awards w Polsce wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
Druga edycja PR Wings za nami
15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono...
Nagrodę główną i dwa wyróżnienia zdobył bank Credit Agricole w konkursie PR Wings. Nagrodzony został projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów", a wyróżnienie otrzymała kampania społeczna "#WyzwanieOszczędzanie".
Znamy laureatów pierwszej polskiej edycji rankingu Best Brands
Znamy najsilniejsze marki na polskim rynku, które docenili sami konsumenci. Podczas gali Best Brands Awards, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser,   "Oscary marketingu" w 5 kategoriach otrzymały: Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro oraz Media Expert. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764