logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Kania Członkiem Zarządu Polska Press

  PR 02.04.2021, przeczytano 150 razy

Od 1 kwietnia 2021 roku do Zarządu Polska Press na stanowisko Członka Zarządu dołączy Dorota Kania. Dorota Kania przejmie obowiązki Pawła Fąfary, który został odwołany ze stanowiska Członka Zarządu spółki 31 marca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-kania-czlonkiem-zarzadu-polska-press,390881,artykul.html

Od 1 kwietnia 2021 r. Zarząd Polska Press będzie pracował w trzyosobowym składzie: Dariusz Świąder, Wiceprezes Zarządu, Magdalena Chudzikiewicz, Członek Zarządu i Dorota Kania, Członek Zarządu.

Dorota Kania – dziennikarka, autorka książek, menadżerka, z dużym doświadczeniem w pracy w mediach ogólnopolskich i regionalnych, laureatka wielu nagród branżowych.

Dorota Kania od ponad 20 lat współpracuje jako dziennikarka z redakcjami ogólnopolskimi, regionalnymi oraz mediami internetowymi. W tym czasie zdobywała doświadczenie m.in. w redakcjach Radia Plus, Życia Warszawy, Tygodnika Wprost, Gazety Polskiej i Telewizji Polskiej. W ciągu ostatnich 10 lat zarządzała działem krajowym Gazety Polskiej Codziennie, a od 2016 roku pełniła funkcję redaktor naczelnej Telewizji Republika.

Jest autorką książek, scenariuszy filmowych oraz reportaży telewizyjnych. Dorota Kania to również laureatka nagród dziennikarskich oraz filmowych. Jej pasją są książki, turystyka i sport m.in. bieganie, rower i jazda na nartach biegowych.

Źródło: Polska Press Sp. z o.o.

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764