logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza

  PR 14.05.2024, przeczytano 402 razy
ilustracja

Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-kruk-szefowa-komunikacji-i-pr-spolki-wyborcza,404206,artykul.html

Powołanie nowego stanowiska ma związek z wydzieleniem spółki Wyborcza jako zorganizowanej części przedsiębiorstwa w ramach procesu tworzenia nowego zarządczego modelu operacyjnego firmy Agora.

Spółka Wyborcza odpowiada za działalność “Gazety Wyborczej”, “Wysokich Obcasów” i “Wysokich Obcasów Ekstra”, dwumiesięcznika “Książki. Magazyn do czytania”, serwisów internetowych Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, Komunikaty.pl, agencji fotograficznej Wyborcza.pl oraz za organizację wydarzeń takich, jak Człowiek Roku “Gazety Wyborczej” i festiwali m.in. Olsztyn Green Festival.

Dzięki nowej funkcji w strukturze chcemy lepiej zintegrować działania spółki Wyborcza zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Jesteśmy przekonani, że to strategiczne podejście pozwoli nie tylko lepiej odpowiadać na bieżące wyzwania, ale również skutecznie budować wizerunek naszych produktów, w tym “Gazety Wyborczej” jako lidera subskrypcji cyfrowych – mówi Joanna Kwas, członkini zarządu Wyborcza sp. z o.o.  

Dorota Kruk będzie ściśle współpracować z działem komunikacji korporacyjnej Agory S.A., której Wyborcza jest spółką zależną.  

Dorota Kruk jest związana z „Wyborczą” od 2014 r. Ostatnio pracowała w roli Data Process Ownera w zespole rozwoju produktu i IT „Gazety Wyborczej”. Wcześniej pełniła funkcję dyrektorki biznesu serwisów internetowych „Gazety Wyborczej", była szefową serwisu Wysokieobcasy.pl, odpowiedzialną m.in. za jego nową odsłonę, kierowała również redakcją serwisu Wyborcza.pl.  Przed dołączeniem do Agory przez 8 lat pracowała w spółce Eurozet, m.in. jako redaktorka wydania i wydawczyni w Radiu ZET oraz szefowa newsroomu Radia Plus. Pracę zaczynała jako dziennikarka lokalnych mediów w Lublinie.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na czele Agencji Kreacji Filmu i Serialu Telewizji Polskiej
Telewizja Polska S.A. w likwidacji zmienia model funkcjonowania Agencji Kreacji Filmu i Serialu. Zmianie ulegnie m.in. proces zamawiania, budżetowania oraz nadzoru nad produkcją filmów i seriali. Zlikwidowane zostanie również stanowisko jednego z wicedyrektorów.
Paulina Chylewska wraca do TVP
Paulina Chylewska – znana i lubiana dziennikarka i prezenterka po siedmiu latach wraca do TVP. Na antenie TVP1 zobaczymy ją już 31 maja. Gwiazda otworzy i poprowadzi pierwszy dzień 61. Krajowego Festiwalu  Polskiej Piosenki, a w najbliższym czasie będzie pracować przy dwóch najważniejszych imprezach sportowych TVP: Euro 2024 oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w...
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764