logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Łoboda-Kąkowicz nowym CEO Adrino

  PR 21.09.2020, przeczytano 624 razy
ilustracja

W Adrino, największej w Polsce sieci reklamy native i rich media, doszło do zmiany na stanowisku CEO. Nową Chief Executive Officer została Dorota Łoboda-Kąkowicz, będąca dotychczas w Adrino Managing Directorem. Dorota Łoboda-Kąkowicz zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dymkowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-loboda-kakowicz-nowym-ceo-adrino,388501,artykul.html

Dorota Łoboda-Kąkowicz pracuje w branży marketingowej od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której Adrino jest częścią, dołączyła w 2017 roku, początkowo jako Head of Strategy Division. Od września 2019 roku była Managing Directorem Adrino. Na stanowisku CEO będzie koncentrowała się na rozwoju oferty w oparciu o rozwiązania technologii programmatic, kładąc nacisk na automatyzację oraz poszerzanie możliwości kreatywnych firmy, a także wzrost pozycji Adrino w zakresie kampanii 360 stopni.

- Dorota swoją pracą i zaangażowaniem w Adrino pokazała nam, że zasługuje na jeszcze większe zaufanie. Jesteśmy przekonani, że dzięki swoim kompetencjom, doskonałej znajomości rynku, produktów, ale także zespołu, Adrino pod jej przywództwem będzie kontynuowało obraną przez spółkę strategię dynamicznego rozwoju – powiedziała Agata Lauko, Przewodnicząca Rady Nadzorczej Adrino.

Źródło: Adrino

www.adrino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764