logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Natalia Haller najlepszą Dyrektor Marketingu Roku 2018

  PR 10.12.2018, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska otrzymała nagrodę Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2018. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej, organizowany od ośmiu lat przez Mediarun.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-natalia-haller-najlepsza-dyrektor-marketingu-roku-2018,380475,artykul.html

- Jestem dumna i szczęśliwa, że tak zacna kapituła wybrała mnie i doceniła strategie marketingową Huawei w Polsce. Dziękuję też całemu mojemu zespołowi i współpracownikom. Ta nagroda to efekt wspólnej pracy teamu Huawei – działamy razem dla sukcesu, zgodnie z naszym hasłem „We make it possible” – mówi Dorota Haller.

Kapituła konkursu nagrodziła wybitnych marketerów, wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Statuetki i dyplomy wręczono łącznie w 15 kategoriach głównych, 6 specjalnych i 2 zespołowych. Kongres Marketing & Sales Executive Summit jest corocznym miejscem spotkań głównych przedstawicieli sektora marketingu, sprzedaży oraz rozwiązań i technologii je wspierających.

Dorota Natalia Haller od początku października 2017 roku odpowiada w Huawei za strategię i komunikację marketingową w kanałach tradycyjnych i cyfrowych, komunikację marki i produktów, relacje z mediami i liderami opinii oraz PR. Do września 2017 r. pełniła funkcję dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Medicover, gdzie odpowiadała za kompleksowy marketing – tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki Medicover w świecie cyfrowym. Jeszcze wcześniej była związana z branżą finansową. Pełniła również funkcję dyrektora marketingu, produktu i komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764