logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Rakowska szefową marketingu w Huawei CBG

  PR 10.07.2023, przeczytano 756 razy
ilustracja

Dorota Rakowska przejęła obowiązki Marketing Director w Huawei CBG Polska. Od 1 czerwca 2023 r. kieruje zespołem marketingu oraz odpowiada za komunikację i działania digitalowe wspierające wizerunek marki oraz rozpoznawalność produktów konsumenckich firmy w Polsce. W związku ze zmianami funkcję dyrektora ds. PR w Huawei CBG przejął Jarosław Bukowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-rakowska-szefowa-marketingu-w-huawei-cbg,400712,artykul.html

Huawei CBG kontynuuje misję propagowania dostępu do zaawansowanych technologii wspierających konsumentów w ich codziennym życiu i pracy, a także organizacje oraz firmy na całym świecie.

Nadrzędnym celem zespołu marketingu Huawei jest zwiększanie świadomości nowych produktów poprzez odpowiadanie na oczekiwania konsumentów. Szczególny nacisk kładziony jest na komunikację efektywnie wspierającą sprzedaż oraz wzmacniającą pozycję marki w kategorii urządzeń wearable, w której Huawei jest obecnie w Polsce jednym z niekwestionowanych liderów. Mimo szeregu wyzwań, wymagających realiów rynkowych i potrzeby optymalizacji nakładów inwestycyjnych, zespół zamierza wykorzystać swój kreatywny potencjał, tworząc ciekawe projekty komunikacyjne.

Dorota Rakowska jest kreatywną menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Dołączyła do Huawei CBG Polska w funkcji Head of PR w czerwcu 2022 roku, a od października 2022 r. była pełniącą obowiązki Marketing Director. Przed dołączeniem do Huawei CBG prowadziła wiele różnorodnych projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics czy zastępcą dyrektora komunikacji w Orange Polska. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz w zespołach sprzedaży. Posiada tytuł Dyrektor Marketingu 2017 – lider marki i produktu. Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkiem jury Effie Awards Europe.

Źródło: Huawei CBG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764