logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Szelągowska twarzą kampanii Microsoft Surface Pro

  PR 31.10.2017, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

Kreatywna, twórcza, poszukująca funkcjonalnych i pięknych rozwiązań oraz wrażliwa na otaczającą ją rzeczywistość, Dorota Szelągowska, dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz, została twarzą nowej kampanii marketingowej nowego urządzenia Microsoft Surface Pro. Kampania trwa od drugiej połowy października i w obecnej odsłonie zakończy się 5 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-szelagowska-twarza-kampanii-microsoft-surface-pro-,34323,artykul.html

W ramach kampanii, polski oddział Microsoft przygotował film reklamowy nowego Surface Pro z udziałem Doroty Szelągowskiej, a także banery. Video i banery są promowane w mediach internetowych o profilach technologicznym i biznesowym, serwisach VoD oraz kanałach własnych Microsoft w serwisach Facebook oraz Instagram.

Reklama z udziałem Doroty Szelągowskiej przedstawia typowy dzień z jej zawodowego życia. Widzowie mogą w niej zobaczyć, jak wygląda biuro projektowe Mania Design, którego Dorota Szelągowska jest właścicielką i w którym pracuje na co dzień. W spocie video firma Microsoft położyła duży nacisk na pokazanie, że nowy Surface Pro, w połączeniu z profesjonalnym piórem komputerowym Surface Pen, rozpoznającym aż 4096 poziomów nacisku, może stać się podstawowym komputerem na wyposażeniu architektów, grafików, projektantów czy osób uprawiających wolne zawody. Nowy Microsoft Surface Pro odznacza się nie tylko wysoką wydajnością, lecz również wyjątkowo lekką i smukłą konstrukcją oraz jakością materiałów, z jakich został wykonany.

Przyczepiane magnetycznie do obudowy pióro Surface Pen oraz klawiatura Signature Type Cover, pokryta odporną na ścieranie ekskluzywną tkaniną Alcantara, z pewnością usatysfakcjonują nawet najbardziej wymagających miłośników wzornictwa w technologiach.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Dorotą Szelągowską, ponieważ w jej pracy jak w soczewce skupiają się wartości, którymi firma Microsoft kierowała się podczas projektowania nowego Surface Pro. Konkretnie rzecz ujmując – chodzi o kreatywność, mobilność, elastyczność, design i dbałość o detale. Szukając do naszej kampanii osoby, której profesja łączyłaby w sobie wszystkie wymienione tutaj cechy, to właśnie Dorota wydała nam się najbardziej naturalnym wyborem. Jesteśmy dumni, że tak twórcza i kreatywna postać korzysta na co dzień z komputera i oprogramowania firmy Microsoft – mówi Dominik Sołtysik, z polskiego oddziału Microsoft – Surface Pro to przede wszystkim komputer stworzony z myślą o osobach kreatywnych, o twórcach. O tych, którzy w najnowszych technologiach szukają funkcjonalności, ale też wyjątkowego wzornictwa. Nowy Surface Pro pod tym względem stanowi flagowy produkt w portfolio komputerów Microsoft. W tym lekkim urządzeniu udało nam się zmieścić wszystkie funkcje mobilnego, profesjonalnego studia – dodaje Dominik Sołtysik.

Zawsze postrzegałam się jako analogową osobę. Przez długi czas wszystkie projekty robiłam odręcznie, na kartkach. Miałam takie poczucie, że komputer zabierze mi wolność. No i wtedy pojawił się nowy Surface Pro... I okazało się, że mogę pozostać wierna swoim analogowym przyzwyczajeniom, i żyć w zgodzie z komputerem, bo na Surface Pro mogę kreślić swoje projekty na ekranie dokładnie tak, jak na kartce papieru – mówi Dorota Szelągowska – Surface Pro jest zresztą dla mnie trochę jak elektroniczna kartka, jak elektroniczny zeszyt. Zawsze miałam fioła na punkcie sklepów papierniczych i z przyborami dla grafików. Teraz mam cały taki sklep w jednym urządzeniu. Na Surface Pro mogę narysować dowolny projekt praktycznie wszędzie. A przede wszystkim to rysowanie czy szkicowanie jest niezwykle naturalne, bo pióro Surface Pen oddaje każdy ruch mojego nadgarstka i rozpoznaje mocniejszy oraz słabszy nacisk. Chyba właśnie to jest w tym wszystkim najfajniejsze: dbałość o szczegóły – dodaje ambasadorka nowego Surface Pro.

Komunikację PR kampanii oraz film reklamowy przygotowała agencja d*fusion communication. Obsługą social media projektu (kanały: Facebook, Instagram) zajmuje się agencja FaceADDICTED. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Źródło: Microsoft

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764