Kreatywna, twórcza, poszukująca funkcjonalnych i pięknych rozwiązań oraz wrażliwa na otaczającą ją rzeczywistość, Dorota Szelągowska, dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz, została twarzą nowej kampanii marketingowej nowego urządzenia Microsoft Surface Pro. Kampania trwa od drugiej połowy października i w obecnej odsłonie zakończy się 5 listopada br.
W ramach kampanii, polski oddział Microsoft przygotował film reklamowy nowego Surface Pro z udziałem Doroty Szelągowskiej, a także banery. Video i banery są promowane w mediach internetowych o profilach technologicznym i biznesowym, serwisach VoD oraz kanałach własnych Microsoft w serwisach Facebook oraz Instagram.
Reklama z udziałem Doroty Szelągowskiej przedstawia typowy dzień z jej zawodowego życia. Widzowie mogą w niej zobaczyć, jak wygląda biuro projektowe Mania Design, którego Dorota Szelągowska jest właścicielką i w którym pracuje na co dzień. W spocie video firma Microsoft położyła duży nacisk na pokazanie, że nowy Surface Pro, w połączeniu z profesjonalnym piórem komputerowym Surface Pen, rozpoznającym aż 4096 poziomów nacisku, może stać się podstawowym komputerem na wyposażeniu architektów, grafików, projektantów czy osób uprawiających wolne zawody. Nowy Microsoft Surface Pro odznacza się nie tylko wysoką wydajnością, lecz również wyjątkowo lekką i smukłą konstrukcją oraz jakością materiałów, z jakich został wykonany.
Przyczepiane magnetycznie do obudowy pióro Surface Pen oraz klawiatura Signature Type Cover, pokryta odporną na ścieranie ekskluzywną tkaniną Alcantara, z pewnością usatysfakcjonują nawet najbardziej wymagających miłośników wzornictwa w technologiach.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Dorotą Szelągowską, ponieważ w jej pracy jak w soczewce skupiają się wartości, którymi firma Microsoft kierowała się podczas projektowania nowego Surface Pro. Konkretnie rzecz ujmując – chodzi o kreatywność, mobilność, elastyczność, design i dbałość o detale. Szukając do naszej kampanii osoby, której profesja łączyłaby w sobie wszystkie wymienione tutaj cechy, to właśnie Dorota wydała nam się najbardziej naturalnym wyborem. Jesteśmy dumni, że tak twórcza i kreatywna postać korzysta na co dzień z komputera i oprogramowania firmy Microsoft – mówi Dominik Sołtysik, z polskiego oddziału Microsoft – Surface Pro to przede wszystkim komputer stworzony z myślą o osobach kreatywnych, o twórcach. O tych, którzy w najnowszych technologiach szukają funkcjonalności, ale też wyjątkowego wzornictwa. Nowy Surface Pro pod tym względem stanowi flagowy produkt w portfolio komputerów Microsoft. W tym lekkim urządzeniu udało nam się zmieścić wszystkie funkcje mobilnego, profesjonalnego studia – dodaje Dominik Sołtysik.
– Zawsze postrzegałam się jako analogową osobę. Przez długi czas wszystkie projekty robiłam odręcznie, na kartkach. Miałam takie poczucie, że komputer zabierze mi wolność. No i wtedy pojawił się nowy Surface Pro... I okazało się, że mogę pozostać wierna swoim analogowym przyzwyczajeniom, i żyć w zgodzie z komputerem, bo na Surface Pro mogę kreślić swoje projekty na ekranie dokładnie tak, jak na kartce papieru – mówi Dorota Szelągowska – Surface Pro jest zresztą dla mnie trochę jak elektroniczna kartka, jak elektroniczny zeszyt. Zawsze miałam fioła na punkcie sklepów papierniczych i z przyborami dla grafików. Teraz mam cały taki sklep w jednym urządzeniu. Na Surface Pro mogę narysować dowolny projekt praktycznie wszędzie. A przede wszystkim to rysowanie czy szkicowanie jest niezwykle naturalne, bo pióro Surface Pen oddaje każdy ruch mojego nadgarstka i rozpoznaje mocniejszy oraz słabszy nacisk. Chyba właśnie to jest w tym wszystkim najfajniejsze: dbałość o szczegóły – dodaje ambasadorka nowego Surface Pro.
Komunikację PR kampanii oraz film reklamowy przygotowała agencja d*fusion communication. Obsługą social media projektu (kanały: Facebook, Instagram) zajmuje się agencja FaceADDICTED. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Źródło: Microsoft