logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Szelągowska w świątecznej kampanii Komfort

  PR 18.11.2016, przeczytano 2257 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała świąteczna kampania Komfort. Głównymi bohaterami spotu są ambasadorka marki Dorota Szelągowska oraz hit cenowy ze świątecznej oferty: dywan Portofino.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-szelagowska-w-swiatecznej-kampanii-komfort,30580,artykul.html

Nowy spot z Dorotą Szelągowską utrzymany jest w podobnej konwencji, jak wcześniejsze, emitowane w ramach kampanii „Metry 2 szczęścia”. Ambasadorka Komfortu jest narratorem historii, w której rodzice z kilkuletnią córką cieszą się z nowego dywanu w salonie. W świątecznej odsłonie kampanii zadbano o stworzenie atmosfery ciepła i przytulności - nastrojowe światło, ogień płonący w kominku oraz puchaty i miękki dywan, który zachęca do rodzinnej zabawy.

- Inspirujemy klientów do tego, aby dekorując dom na święta pomyśleli o nowym dywanie, który jest nie tylko sprawdzonym sposobem na szybką i efektowną metamorfozę wnętrza, ale również na dodanie mu przytulności. Promowany w kampanii dywan Portofino doskonale się do tego nadaje. - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

- Uwielbiam dywany, a te z Komfortu są piękne i wyjątkowe. Każdy znajdzie coś w swoim stylu – niezależnie czy to klasyka czy vintage. Portofino, prezentowany w ofercie świątecznej, to dywan nowoczesny, w modnych odcieniach kremu i szarości. Doskonale uzupełni wnętrze i nie wyczyści portfela. - mówi Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 11 listopada. Spot emitowany jest w telewizjach: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsatu. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia.

Równolegle marka Komfort przygotowała katalog  z nową ofertą dywanów, uzupełnioną o wybrane wykładziny i panele podłogowe. Katalog dystrybuowany jest w sklepach oraz w postaci insertu do miesięcznika Twój Styl oraz dwutygodnika Newsweek.


Źródło: KOMFORT S.A.

www.komfort.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764