logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Szelągowska w świątecznej kampanii Komfort

  PR 18.11.2016, przeczytano 1629 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała świąteczna kampania Komfort. Głównymi bohaterami spotu są ambasadorka marki Dorota Szelągowska oraz hit cenowy ze świątecznej oferty: dywan Portofino.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-szelagowska-w-swiatecznej-kampanii-komfort,30580,artykul.html

Nowy spot z Dorotą Szelągowską utrzymany jest w podobnej konwencji, jak wcześniejsze, emitowane w ramach kampanii „Metry 2 szczęścia”. Ambasadorka Komfortu jest narratorem historii, w której rodzice z kilkuletnią córką cieszą się z nowego dywanu w salonie. W świątecznej odsłonie kampanii zadbano o stworzenie atmosfery ciepła i przytulności - nastrojowe światło, ogień płonący w kominku oraz puchaty i miękki dywan, który zachęca do rodzinnej zabawy.

- Inspirujemy klientów do tego, aby dekorując dom na święta pomyśleli o nowym dywanie, który jest nie tylko sprawdzonym sposobem na szybką i efektowną metamorfozę wnętrza, ale również na dodanie mu przytulności. Promowany w kampanii dywan Portofino doskonale się do tego nadaje. - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

- Uwielbiam dywany, a te z Komfortu są piękne i wyjątkowe. Każdy znajdzie coś w swoim stylu – niezależnie czy to klasyka czy vintage. Portofino, prezentowany w ofercie świątecznej, to dywan nowoczesny, w modnych odcieniach kremu i szarości. Doskonale uzupełni wnętrze i nie wyczyści portfela. - mówi Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 11 listopada. Spot emitowany jest w telewizjach: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsatu. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia.

Równolegle marka Komfort przygotowała katalog  z nową ofertą dywanów, uzupełnioną o wybrane wykładziny i panele podłogowe. Katalog dystrybuowany jest w sklepach oraz w postaci insertu do miesięcznika Twój Styl oraz dwutygodnika Newsweek.


Źródło: KOMFORT S.A.

www.komfort.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dywan? 80x150cm to dywan?

Ręczniki mam większe.

avatar użytkownika
,

rządzisz!  

,

E tam, Dorota Sz. rządzi.


W reklamie jednak powinna była leżeć na tym reklamowanym dywanie.
  

avatar użytkownika
,

Na formatce 80x150? Byłby z tym jakiś konkretny problem?  

,

Byłoby WIDAĆ co reklamuje.
  

avatar użytkownika
,

Dywan 80x150 to taki sam dywan jak każdy inny - nie tu jest problem. Problem w tym, że pani Dorota zaprezentowała w reklamie dywan większy. Wprawdzie nikt w spocie nie twierdził że to właśnie ten, którego cenę pokazano na końcu, ale mogła powstać taka sugestia, a część ludzi może rozczarować się rozwikłując ten rebus dopiero na miejscu w sklepie. Czyli problemem jest możliwość wprowadzenia odbiorcy w błąd, a nie sam rozmiar dywanu.

Nie wiesz że rozmiar nie ma znaczenia?
  

,

Wiem.
W reklamie pani Dorota leży na większym dywanie przez pomyłkę.
  

avatar użytkownika
,

Skoro tak twierdzisz...? Ale wydaje się to mało prawdopodobne. Wygląda na to, że jesteś jedną z ofiar nadużycia popełnionego przez twórców tej reklamy. Dałeś się wciągnąć w magię rozmiarów i czar osobisty pani Doroty.  

,

Pani Dorota bierze udział w manipulacji.
Już samo to ją przekreśla i żaden czar osobisty nie pomoże.

Można oczywiście dywagować czy wiedziała co reklamuje, czy rozumiała kwestie które musiała wypowiedzieć, czy skojarzyła kwestie z dywanem na którym leżała podczas realizacji, czy widziała jaki rozmiar dywanu reklamuje a na jakiego rozmiaru dywanie leżała...

Ale to są kwestie jedynie teoretycznie dyskusyjne.
  

avatar użytkownika
,

A w praktyce powinniśmy przyjąć Twoim zdaniem że... ?  

,

Niedawno czytałem tekst o gościu, który za założenie konta w banku miał dostać tablet.
Tak było w reklamie tego banku.
W reklamie jednak nie powiedzieli, że liczba urządzeń jest ograniczona. Gość założył konto, a gdy zapytał o tablet, usłyszał, że nie dostanie, bo się skończyły.



Reklama komfortu pokazuje polską codzienność, w której produktu z reklamy, w cenie z reklamy, nie da się kupić.
  

avatar użytkownika
,

Pani Dorota świadomie się w tym umoczyła?  

,

Dywany pierze się na sucho, więc o moczeniu mowy być nie może.
  

avatar użytkownika
,

Musisz być jednak pod przemożnym urokiem pani Doroty że ją tak oszczędzasz...  

,

Znaczy się chciałbyś, żeby tutaj, w komentarzach, przeanalizować słuszność decyzji biznesowych podejmowanych przez panią Dorotę?

Chyba szkoda na to czasu, bo ani nas nie czyta, ani jej to zapewne, o ile Komfort zrobił przelew w terminie, nie zainteresuje...

Natomiast Komfort nie zrobił nic nowego. Polska reklama przesycona jest, mówiąc otwarcie, kłamstwami.
Za kilka tygodni ludzie zapomną, bo jakaś nowa reklama będzie prostacka, obrazoburcza i kłamliwa.
  

avatar użytkownika
,

Chodzi tylko o to, abyś zszedł z poziomu insynuacji na poziom klarownych wypowiedzi. Zacząłeś coś przebąkiwać o pani Dorocie - to wyartykułuj to otwarcie i będzie po sprawie, wszyscy odetchną i pójdą oglądać zakłamane reklamy w TV. Wiesz coś, co pozwala Ci stwierdzić, że świadomie wzięła udział w manipulacji? Słuchamy...  

,

Można oczywiście dywagować czy wiedziała co reklamuje, czy rozumiała kwestie które musiała wypowiedzieć, czy skojarzyła kwestie z dywanem na którym leżała podczas realizacji, czy widziała jaki rozmiar dywanu reklamuje a na jakiego rozmiaru dywanie leżała...

Ale to są kwestie jedynie teoretycznie dyskusyjne.
  

avatar użytkownika
,

Ale boisz się wyartykułować jednoznacznie swoje zdanie, czy nie jesteś go pewien, czy może pozostajesz pod wpływem uroku pani Doroty i doświadczasz dysonansu poznawczego sądząc jedno, a będąc gotowym uznać drugie?  

,

Wyartykułowałem całkiem jasno u wyraźnie. Dwukrotnie.

Nie ponoszę odpowiedzialności za to, że go nie rozumiesz.
  

avatar użytkownika
,

Do tego aby doskonale rozumieć co tutaj uprawiasz nie potrzeba specjalnej bystrości umysłu. Podobnie jak do tego aby widzieć, że nie masz do stawiania takich zarzutów nawet śladowych podstaw.   

,

Do stawiania jakich zarzutów nie mam prawa?  

avatar użytkownika
,

Jeśli zamierzasz dyskutować z wypowiedziami, które z naszej strony nie padły, to wydaje się że uzyskałeś całkowitą samowystarczalność - nasz udział w dyskusji stał się zbędny.  

,

"redakcja, 22.11.2016
Podobnie jak do tego aby widzieć, że nie masz do stawiania takich zarzutów nawet śladowych podstaw."

Do stawiania jakich zarzutów nie mam prawa?
  

avatar użytkownika
,

Prawa faktycznie nie masz, ale masz za to lewo, więc nie jest chyba tak źle jak się mogło początkowo wydawać.  

,

Ale prawa do czego nie mam rzekomo?  

avatar użytkownika
,

Sprawę prawa Ty tutaj podniosłeś, nam nic na ten temat nie wiadomo. Powiedziane zostało jedynie tyle że nie masz żadnej wiedzy pozwalającej Ci przesądzać o świadomym zaangażowaniu tej czy innej osoby w nadużycie, z którym tu mamy najprawdopodobniej do czynienia. Wprawdzie przyznałeś, że można by się nad tym zastanawiać, ale tylko teoretycznie. Bo praktycznie jak można domniemywać wiesz jak jest...   

,

Sądzisz, że można wziąć pieniądze za udział w reklamie, nie dostrzegając tych subtelnych niuansów, które robią różnicę?  

avatar użytkownika
,

Są tysiące okoliczności, w których taki scenariusz jest całkiem prawdopodobny. A Ty - myślisz, że aktor występujący w reklamie dokonuje analizy jakości prezentowanej w niej oferty? Roztrząsa czy jego kwestia nie będzie wprowadzająca w błąd? Może nikt nie pokazał tej pani końcowego kadru zawierającego szczegóły oferty? Może rozmiar dywanu nie był jej znany?

Jesteś Duchem Świętym albo kimś podobnym aby przesądzać, że ona wszystko to odrobiła i o wszystkim wiedziała decydując się na udział w reklamie? Nie wiesz nic - ale zdążyłeś ją już obsmarować i poniżyć - jak każdego o kim się wypowiadasz. No ale może ktoś, kto ma ręczniki większe niż inni mają dywany, ma po prostu do tego prawo?
  

,

Można oczywiście dywagować czy wiedziała co reklamuje, czy rozumiała kwestie które musiała wypowiedzieć, czy skojarzyła kwestie z dywanem na którym leżała podczas realizacji, czy widziała jaki rozmiar dywanu reklamuje a na jakiego rozmiaru dywanie leżała...

W nieskończoność można.
  

avatar użytkownika
,

Znacznie szybciej chlapie się na ludzi błotem. I efekt jest murowany - nie to co jakieś tam dywagacje. Posiadacze wielkich ręczników rozumieją to znakomicie.  

,

Jakiś czas temu, pewien internetowy celebryta, zrobił sportowemu celebrycie zdjęcie, gdy ten zaparkował luksusowe, sportowe auto w nieprzepisowy sposób.
Zdjęcie pojawiło się w mediach społecznościowych z odpowiednim komentarzem i jak szybko się pojawiło, tak szybko zniknęło.
Celebryci dogadali się, że tak będzie lepiej dla nich i dla świata, z naciskiem na "dla nich".
Niewygodne pytania były zbywane milczeniem i banami.


W przypadku reklamy... cóż, może ktoś się zastanowi nad jej negatywnym wydźwiękiem a może wszystkim będzie wszystko jedno.
A może pojawi się ktoś, kto zada nie wygodne pytania.
  

avatar użytkownika
,

Gdybyś zatrzymał się na pytaniu wszystko byłoby OK. Problem w tym że na nie odpowiedziałeś w sposób obciążający drugiego człowieka, choć odpowiedź wyssałeś z palca. Może skontaktuj się z panią Dorotą, wygarnij jej co o niej sądzisz, pochwal się, że publicznie rozpowszechniasz te swoje oceny - i pokaż że jesteś takim kozakiem co to za nic ma niewygody go walczy o prawdę. Starczy Ci ręcznika aby to zrobić?  

,

Wybacz, ale Twoje mniemania leżą poza zakresem moich zainteresowań.
Możemy podyskutować, gdy będziesz odnosił się do tego, co napisałem a nie do tego, co sobie ubzdurałeś
  

avatar użytkownika
,

I widzisz bandanado jak łatwo można przeliczyć się w ocenie rozmiarów?  

,

Myślę sobie, że przeciętnie inteligentny szympans jest w stanie dostrzec różnice w rozmiarach przedmiotów.
Człowiek natomiast jest w stanie oszacować te różnice z dość dużą dokładnością.
Zagadką pozostaje czy i kiedy chce skorzystać z tej umiejętności.
  

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764