logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doskonałe „Naj” w kampanii marki Lotos

  PR 17.07.2019, przeczytano 542 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa, niestandardowa kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w internecie, jak i w telewizji, można zobaczyć 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doskonale-_naj_-w-kampanii-marki-lotos,383268,artykul.html

Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład – LOTOS Niebieski Szlak – oraz na tworzący ją wspaniały zespół – nowatorskich, kreatywnych i ambitni pracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań.

– LOTOS rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlatego z jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiej angażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS ds. korporacyjnych. – Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12 stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Natomiast do końca I kwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski.

Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 roku) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdej strony”. Idea kreatywna spotu oddaje właśnie tę wielostronność NAJ. Pokazuje NAJ od strony rafinerii oraz z perspektywy ciężkiej pracy i pasji, które łączą pracowników LOTOSU z polskimi sportowcami. Ich postawa w życiu i na zawodach znakomicie koresponduje z hasłem przewodnim kampanii. Nowy spot poprzedziły „piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłuż której biegnie, wspomniany wcześniej, Niebieski Szlak elektromobilności.

– Mówimy do osób codziennie pokonujących kolejne kilometry i korzystających z naszych stacji paliw. Zwracamy się także do ich towarzyszy podróży – rodzin, przyjaciół, pasażerów – bo mamy nie tylko świetne paliwa, ale też bardzo bogatą ofertę innych produktów – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie LOTOS. – Chcemy nawiązać kontakt z tymi, którzy postawili lub chcą postawić na nowoczesność i ekologię – społeczność obecnych i potencjalnych kierowców samochodów elektrycznych oraz hybrydowych (z możliwością ładowania). Mamy dla nich rozwiązanie, które sprawi, że wreszcie będą mogli podróżować wygodnie nie tylko po mieście.

Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. Nie mogło też zabraknąć najlepszych sportowców i ambasadorów marki LOTOS – wielokrotnego mistrza Polski i Europy Kajetana Kajetanowicza, a także Kuby Błaszczykowskiego. W tegorocznej kampanii „Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet, które zapewnią szerokie dotarcie do naszej grupy docelowej. Mediami wspomagającymi komunikację będzie prasa i outdoor. Przekaz wzmacnia też dedykowana witryna www.naj.lotos.pl.

W spocie zastosowano specjalnie dobraną technikę filmowania oraz montażu, dzięki którym widz przenosi się między scenami w absolutnie niestandardowy sposób – tak jakby przejść nie było i jakby całość filmu była połączona jednym płynnym ujęciem. Każda kreatywna zmiana kadru podkreśla fakt, że NAJ LOTOSU musi być doskonałe – z każdej strony! Za podkład muzyczny spotu posłużył utwór Ozziego Rodgersa „Unstoppable”.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grupa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za post-produkcję odpowiada TELEVISOR. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith Polska.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na...
Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
FormUp sukcesywnie poszerza grono swoich klientów. Z początkiem stycznia 2020 roku firma rozpoczęła współpracę z klubem hotelowym Triverna. Działania agencji obejmują realizację kampanii performance w mediach digital.
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na wprowadzenie do Polski BauApp, aplikacji mobilnej dla branży budowlanej.
Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764