logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doskonałość w każdym detalu z marką Panasonic

  PR 20.11.2017, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

17 listopada ruszyła akcja promocyjna depilatorów marki Panasonic, której uczestnicy mogą otrzymać prezent za zakup depilatora w postaci luksusowego zestawu kosmetyków Rituals oraz walczyć w konkursie o wartościowe nagrody – wyjazd do SPA w Grecji, szczoteczki soniczne i korektory wieku skóry. Działania promocyjne wspierane są przez kampanię w prasie i Internecie, działania PR oraz współpracę z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doskonalosc-w-kazdym-detalu-z-marka-panasonic,34551,artykul.html

Akcja promocyjna Panasonic prowadzona jest pod hasłem „Doskonałość w każdym detalu”, a dedykowana jest ona nowościom produktowym z kategorii depilatorów Panasonic. Promocją objęte są wybrane modele – m.in. ED93, ED53 oraz ED23. Pełna lista produktów, których ona dotyczy, dostępna jest pod adresem www.doskonaloscwkazdymdetalu.pl

Aby wziąć udział w akcji i otrzymać nagrodę gwarantowaną, należy zakupić produkt z listy promocyjnej, zarejestrować paragon na stronie doskonaloscwkazdymdetalu.pl lub wypełnić formularz dostępny w sklepie. Na uczestników czekają zestawy pielęgnacyjnych kosmetyków do ciała Rituals. Osoby zainteresowane walką o nagrody dodatkowe mogą wziąć udział w konkursie, udzielając odpowiedzi w formularzu zgłoszeniowym na stronie na pytanie: na czym polega Twoja doskonałość? Na najbardziej kreatywne i oryginalne odpowiedzi czeka nagroda główna w postaci wyjazdu do ekskluzywnego SPA w Grecji oraz nagrody dodatkowe – 5 szczoteczek sonicznych oraz 5 korektorów wieku skóry.

- Idea przewodnia tej akcji, mówiąca o tym, że doskonałość kryje się w każdej kobiecie i że każda z nas może postrzegać i odkrywać ją na swój sposób, jest bardzo bliska filozofii marki Panasonic. Stąd też pojawienie się w niej produktów Rituals jako nagród gwarantowanych. Są to kosmetyki, które cenimy za bardzo dobry skład, doskonałe nawilżenie i odżywienie skóry, a przede wszystkim za możliwość zafundowania sobie dzięki nim domowej wersji SPA – tak prowadzone działania promocyjne komentuje Magdalena Walińska – Product Manager Beauty Care Category w Panasonic.

Akcja rozpoczęła się 17 listopada i będzie trwała do 12 stycznia lub do wyczerpania zapasów nagród, obejmując sklepy zarówno stacjonarne, jak i internetowe w całej Polsce. Działania wspierane będą m.in. komunikacją w magazynach Viva oraz Party, kampanią w Internecie na portalach Onet.pl, Interia.pl, Styl.pl oraz w porównywarkach cen i na Facebooku, aktywnościami PR oraz poprzez współpracę z influencerami – Anią Zając z bloga Fashionable oraz Sylwią Gaczorek. Za koncept i obsługę promocji oraz działania komunikacyjne odpowiada Agencja S4, a za planowanie i zakup mediów – Charlie Warsaw.

Źródło: Panasonic Corporation

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764