logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Opole: Dostawa i montaż wiaty przystankowej wraz z nasadzeniami na terenie miasta Opola w roku 2020 w ramach zadania pn. „Zielone przystanki w Opolu” oraz pielęgnacja posadzonych roślin w ramach zadania „Pielęgnacja terenów zieleni”

Oferta ważna do:20.04.2020 godz. 09:00
Odsłon: 351

Ogłoszenie nr 528254-N-2020 z dnia 2020-04-01 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Dostawa i montaż wiaty przystankowej wraz z nasadzeniami na terenie miasta Opola w roku 2020 w ramach zadania pn. „Zielone przystanki w Opolu” oraz pielęgnacja posadzonych roślin w ramach zadania „Pielęgnacja terenów zieleni”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa 1 , 45-594 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, , e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, , faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.opole.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.opole.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Firmowa 1, piętro 2 pokój 213 (sekretariat)
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Firmowa 1 45-594 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wiaty przystankowej wraz z nasadzeniami na terenie miasta Opola w roku 2020 w ramach zadania pn. „Zielone przystanki w Opolu” oraz pielęgnacja posadzonych roślin w ramach zadania „Pielęgnacja terenów zieleni”
Numer referencyjny: NP.260.33.2020.P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiaty przystankowej z funkcją retencjonowania wody opadowej do zadania „Zielone przystanki w Opolu” oraz pielęgnacja posadzonych roślin. 1) Lokalizacja Zielonego Przystanku : Wiatę przystankową należy zamontować w następującej lokalizacji : − przystanek na ul. Oleskiej 1 o nazwie Pl. Kopernika – Sienkiewicza w kierunku ul. Sienkiewicza. załącznik nr 1 2) Zielony Przystanek składa się z konstrukcji wiaty przystankowej będącej osłoną dla pasażerów oczekujących na przystanku autobusowym, która zawiera zintegrowane z wiatą elementy:  zielony dach retencyjny,  system umożliwiający przechwytywanie i odprowadzenia wody opadowej,  zieloną ścianę będącą wypełnieniem trzech segmentów tylnej ściany wiaty przystankowej ,  elementy towarzyszące takie, jak: • siedzisko ławki i oparcie z listew drewnianych z drzewa iglastego (o wymiarach dostosowanych do wymiaru trzech segmentów wiaty przystankowej), • obustronna gablota reklamowa o wymiarach dostosowanych do wymiaru pojedynczego segmentu wiaty przystankowej , będąca wypełnieniem jednego z czterech segmentów tylnej ściany wiaty przystankowej • dodatkowy pas roślinności za wiatą przystankową oraz przy bocznej ścianie wiaty o szerokości min 1,0 [m] uzgodniony z Zamawiającym co do doboru gatunkowego wraz z parametrami roślin.  należy zachować tolerancję +/- 5% wymiarów wszystkich elementów Zielonego przystanku 3) Konstrukcja wiaty przystankowej. załącznik nr 7 Do wykonania Zielonego Przystanku należy wykorzystać 4-segmentową wiatę przystankową o wymiarach zewnętrznych: • Długość - 5,35 – 5,60 [m]; • Szerokość (głębokość ) - 1,40 – 1,50 [m]; • Wysokość – 2,50 – 2,80 [m];  Konstrukcję wiaty powinien stanowić szkielet wykonany ze stalowych profili ocynkowanych ogniowo zgodnie z wymaganiami Polskiej lub Europejskiej Normy;  wypełnieniem konstrukcji wiat na bocznych i tylnych ścianach powinny być szyby hartowane o grubości 8 -10 [mm];  jeden z segmentów tylnej ściany wiaty przystankowej powinna stanowić obustronna, gablota reklamowa o wymiarach dostosowanych do wymiaru pojedynczego segmentu wiaty przystankowej  konstrukcję należy posadowić na fundamentach betonowych;  w konstrukcji wiaty przystankowej należy użyć profili stalowych o wymiarach: o ok.:80x60x3 [mm] – elementy nośne, o ok. 50x50x2 i/lub 40x40x2 [mm] – pozostałe;  dach należy wykonać z blachy o grubości min. 3 – 5 [mm] opartej na profilach o przekroju 40x40x2 [mm] lub 50x50x2 [mm] .  dach wiaty w kształcie delikatnego łuku (nachylenie ok. 10-15°) powinien umożliwić posadowienie zielonego dachu roślinnego o powierzchni min. 10 m2;  konstrukcja dachu powinna umożliwić odprowadzenie nadmiaru wody opadowej – odprowadzenie do 2 rur spustowych - dodatkowych profili stalowych na tylnej ścianie o przekroju min. 40x40x2 [mm];  konstrukcja dachu powinna uwzględniać obłożenie jej obciążeniem minimum 400 kg/m2;  elementy stalowe konstrukcji należy ocynkować ogniowo warstwą min. 320g/m2 (zgodnie z Normą PN-EN ISO 1461), następnie nałożyć lakier w kolorze 7024 z palety RAL; 4) System retencjonowania wody System retencyjny powinien być zamontowany bezpośrednio za konstrukcją wiaty przystankowej i nie powinien swoim obrysem wychodzić powyżej poziomu chodnika dla pieszych, przyległego do przystanku. Konstrukcja powinna umożliwić odbiór wód opadowych z zielonego dachu (rur spustowych) i przeznaczenie ich do nawodnienia i utrzymania roślinności za przystankiem oraz odprowadzenie ich nadmiaru do gruntu i na przylegający pas drogowy. System powinien składać się z odwodnienia liniowego – np. z polimerowych kanałów odwodnieniowych z rusztem stalowym. 5) Zielony dach roślinny Do wykonania zielonego dachu o powierzchni min. 10 m2 należy wykorzystać układ warstw umożliwiający sadzenie i utrzymanie na nim roślinności odpornej na miejskie warunki klimatyczne, w szczególności na przesuszanie. Konstrukcja zielonego dachu powinna umożliwić retencjonowanie wody opadowej do wykorzystania przez roślinność i zapewnić jej możliwe długie funkcjonowanie bez konieczności dodatkowego nawadniania. Konstrukcja dachu musi umożliwić bezpieczne odprowadzanie nadmiaru wód opadowych i odprowadzenie ich do systemu retencyjnego z zieloną ścianą roślinną za pomocą rur spustowych. Wymaga się, aby zielony dach zawierał kolejno warstwy: izolacyjną, drenażową, podłoża specjalistycznego do mat sukulentowych, warstwę roślinną (sukulentową). Na dachu należy zastosować różne gatunki roślin rodzaju Sedum L. (rozchodnik), które będą odporne na niesprzyjające warunki pogodowe i niekorzystne oddziaływanie czynników środowiska miejskiego oraz będą zdolne do czasowej retencji wody opadowej. Poglądowy przekrój przez warstwy zielonego dachu przedstawia załącznik nr 3. 6) Zieleń wertykalna Zielona ściana – zieleń wertykalna powinna być wykonana z roślin o wysokości docelowo zajmującej ok. 2,50 m wysokości tylnej ściany wiaty przystankowej. Zieloną ścianę należy oprzeć na kracie stalowej, dołączonej do segmentów wiaty, z możliwością demontażu . Zielona ściana powinna wypełniać cztery segmenty wiaty przystankowej. Można zastosować materiał roślinny z gatunku Hedera helix L. (Bluszcz pospolity) lub Hedera hibernica (Bluszcz irlandzki) w rozstawie co 20 cm, o wysokości min. 150 cm lub inny gatunek w podobnych parametrach w uzgodnieniu z Zamawiającym. Materiał pojemnikowany o pojemności min. 3l lub w formie gotowego modułu panelowego. 7) Zieleń towarzysząca a) pas zieleni za przystankiem i przy ścianie bocznej Proponowany skład gatunkowy oraz rozstawa roślin: Euonymus fortunei ‘Emerald Gaiety’,‘Emerald’n Gold' – co 30 cm, Euonymus alatus 'Compactus' – co 90 cm, Helictotrichon sempervirens 'Saphirsprudel' – co 40 cm, Spirea betulifolia 'Tor' – co 50 cm, Spirea japonica – rozstawa 30 – 50 cm, w zależności od odmiany. Materiał pojemnikowany ; wielkość pojemnika min. 3 l. Układ pasa roślinności za wiatą przystankową powinien zostać przedstawiony do uzgodnienia z Zamawiającym w formie graficznej. Należy przewidzieć mulczowanie nasadzeń drobno mieloną korą drzew iglastych warstwą grubości 5 cm oraz podlanie roślin po posadzeniu. 8) Zamawiany materiał roślinny spełniający najwyższe wymagania jakościowe powinien być w szczególności: Wymagania ogólne: • opatrzony etykietą, na której podana jest nazwa łacińska, forma, wybór, • jednolity odmianowo, • prawidłowo uformowany z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia, • zdrowy, wolny od szkodników i patogenów chorobotwórczych, • system korzeniowy: zwarty, silnie przerośnięty, prawidłowo rozwinięty z dużą ilością korzeni włośnikowych, nieprzesuszony, o zachowanej proporcji bryły korzeniowej do części nadziemnej, • barwa liści typowa dla odmiany; liście nie powinny być zwiędnięte, zwijające się, z plamami i odbarwieniami będącymi objawami chorobowymi, Wady niedopuszczalne: • silne uszkodzenia mechaniczne roślin, • ślady żerowania szkodników, • oznaki chorobowe, • uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, 9) Przygotowanie podłoża do sadzenia roślin. W ramach prac przygotowawczych powierzchnie terenów zieleni należy poddać uprawie poprzez jego przekopanie, wyrównanie , usunięcie ewentualnych resztek budowlanych i zanieczyszczeń. Teren musi być odpowiednio zniwelowany, splantowany i wyrównany. Z uwagi na występujące na terenie opracowania grunty nasypowe, przewiduje się pełną wymianę ziemi na urodzajną pochodzącą z zakupu. Ponadto do zaprawy dołków sadzeniowych zastosować hydrożel w postaci granulatu, dawką przewidzianą przez producenta konkretnego preparatu wymieszany z ziemią urodzajną. Do nasadzeń krzewów liściastych formy typu żywopłot należy wykonać rów szerokości 0,5 [m] i głębokości [0,3] m. 10) Pielęgnacja zieleni • Prace pielęgnacyjne przewidziane są do wykonania przez okres 3 lat w terminie i z częstotliwością zapewniającą najlepszy prawidłowy wzrost i rozwój roślin, o czym decyduje Wykonawca (w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego). Zamawiający wymaga prowadzenia systematycznej pielęgnacji zgodnie z panującymi warunkami atmosferycznymi i aktualnymi potrzebami roślin. Wykonawca przez cały okres świadczenia usług pielęgnacji aż do czasu ich odbioru po ostatnim roku pielęgnacji będzie prowadził książkę z czynności pielęgnacyjnych, którą na koniec każdego miesiąca będzie w oryginale przedkładał do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pielęgnacja posadzonych roślin obejmuje następujące zabiegi pielęgnacyjne: • nawożenie - minimum 2 raz w roku – dawka startowa (wiosną) i dawka uzupełniająca • nawadnianie – podlewanie roślin w donicy wolnostojącej w miarę potrzeb, lecz nie mniej niż 2 razy w miesiącu (od IV-X), • odchwaszczanie – 2 razy w miesiącu (od IV – X), • cięcia pielęgnacyjne i formujące pokrój – 1 raz w roku. Należy wykonywać cięcia pielęgnacyjne i sanitarne polegające na usunięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, usunięciu odrostów, wykonywać cięcie korygujące nadające prawidłowy kształt i pokrój, typowy dla gatunku, wykonywać cięcie chorych i suchych pędów, cięcia zapewniające prawidłowy rozwój i kwitnienie w zależności od gatunku. • ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami - w razie potrzeb • wymiana uschniętych i chorych roślin na nowe, w tym samym gatunku i odmianie oraz w podobnym stadium wzrostu i rozwoju, • uzupełnianie ubytków podłoża. UWAGA: 1. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (wypełnić jeżeli dotyczy): Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności , które mogą mieć wpływ na cenę ofertową. Skutki finansowe ewentualnych nieścisłości w zaproponowanych cenach obciążają Wykonawcę Cena jednostkowa musi obejmować wszystkie dodatkowe roboty i związane z nimi koszty, w tym : - uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 2. Wymóg związany z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019 poz. 1124, t.j. z późn. zm.). Wykonawca winien uwzględnić podczas realizacji przedmiotu zamówienia wymogi określone w ww. ustawie.

II.5) Główny kod CPV: 44212321-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2023-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. (1) Kierownik robót – posiadający doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami polegającymi na zagospodarowaniu terenów zieleni. b) wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na: - dostawę i montaż wiaty przystankowej z funkcją retencjonowania wody, lub - dostawę i montaż wiaty przystankowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (np. konsorcjum – oferta wspólna zgodnie z art. 23 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 u.p.z.p. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-4 u.p.z.p., Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 2: a) ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w powyżej pkt 3 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierają-cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administra¬cyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za¬mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za¬mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który: a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 (z wyjątkiem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym pkt 8 lit a w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentów w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami niniejszego Rozdziału: 1) załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – składany wraz z ofertą, 2) załącznik nr 2a Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – składany wraz z ofertą, 3) załącznik nr 4 Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – składany na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p., 4) załącznik nr 6 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w przypadku określonym w art. 22a u.p.z.p.) – składany wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na ocynkowaną konstrukcję 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian podano we wzorze umowy - części II SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-05-19 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dostawa-i-montaz-wiaty-przystankowej-wraz-z-nasadzeniami-na-terenie-miasta-opola-w-roku-2020-w-ramach-zadania-pn.-_zielone-przystanki-w-opolu_-oraz-pielegnacja-posadzonych-roslin-w-ramach-zadania-_pielegnacja-terenow-zieleni_%2C-opole,79812,ogloszenie.html

http://bip.um.opole.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764