Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa koszulek sportowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koszulek sportowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93d3e0dc-0373-4ff8-bb13-115554dd3df6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93d3e0dc-0373-4ff8-bb13-115554dd3df6
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-93d3e0dc-0373-4ff8-bb13-115554dd3df6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert oraz wszelka korespondencja odbywa się za pomocą platformy ezamowienia.
Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej i podpisuje podpisem kwalifikowanym lub osobistym lub zaufanym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZAWARTO W SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZAWARTO W SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6200 spersonalizowanych koszulek sportowych wraz z usługą ich konfekcji i dystrybucji, w przesyłkach które zostaną określone w przekazanej liście dystrybucyjnej, do lokalizacji na terenie Polski wskazanych przez Zamawiającego.
Maksymalna liczba lokalizacji do których zostaną dostarczone przesyłki z koszulkami to 600 adresów w Polsce. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby lokalizacji. Lista dystrybucyjna która zostanie przekazana Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi
79571000-7 - Usługi wysyłkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i skrócenie terminu dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa: DOŚWIADCZENIE: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu materiałów promocyjnych w tym koszulek poliestrowych znakowanych metodą sitodruku o wartości minimum 200.000 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą próbek dwóch koszulek dowolnego koloru (damskiej i męskiej), które muszą spełnić wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Próbki koszulek mogą być dowolnego koloru i spełniać wymagania:
a) być wykonana z materiału spełniającego parametry techniczne określone w OPZ,
b) być zgodna z rozmiarówką opisaną w OPZ. Próbka może być dostarczona w dowolnym rozmiarze z tej rozmiarówki – na metce musi być wskazany rozmiar.
c) Każda próbka musi zawierać nadruk wykonany metodą sitodruku, zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ. Nadruk musi być trwały i nie mniejszy niż 5 cm x 5 cm.
Próbkę Wykonawca wysyła na adres Zamawiającego w opakowaniu z dopiskiem: PRÓBKA DO POSTĘPOWANIA NA DOSTAWĘ KOSZULEK SPORTOWYCH.
Wewnątrz opakowania lub na opakowaniu musi być oznaczenie Wykonawcy.
Ważne: PRÓBKA MUSI ZOSTAĆ DOSTARCZONA DO ZAMAWIAJĄCEGO PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu Umowy w wysokości do 10% wartości netto umowy w terminie 7 dni od zawarcia Umowy.
Zaliczka zostanie rozliczona proporcjonalnie przy płatnościach częściowych przez odpowiednie pomniejszenie pierwszej i drugiej faktury częściowej.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania Umowy przez Wykonawcę, Zamawiający będzie żądać zwrotu całości lub pozostałej do rozliczenia części zaliczki, w terminie 7 dni od dnia wezwania do jej zwrotu.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) wydłużenie terminu realizacji umowy, w tym okresu realizacji dystrybucji – zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić w szczególności w przypadku zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu jak i w sytuacji, gdy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego celowe będzie przedłużenie okresu realizacji umowy;
b) zwiększenie liczby koszulek lub liczby adresów, do których mają zostać rozdystrybuowane przesyłki w szczególności w przypadku większego zapotrzebowania na koszulki;
c) zmiany parametrów technicznych koszulki w sytuacji braku dostępności materiału lub komponentów spowodowanych przerwami w łańcuchu dostaw, wycofaniem produktów z rynku, problemami dystrybucyjnymi, brakiem dostępności uniemożliwiającym terminową realizację zamówienia. Zmiana parametrów nie może prowadzić do pogorszenia jakości lub obniżenia funkcjonalności koszulki pod odprowadzania wilgoci, wytrzymałości i trwałości, komfortu użytkowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-07 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 12:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05
źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych
Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.