logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Lublin: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

26.10.2016
Oferta ważna do:03.11.2016 godz. 10:00
Odsłon: 362

Ogłoszenie nr 330461 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
1. W zakresie części 2 zadanie 1 zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu JST (15,72%) w związku z realizacją projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na rok 2016” w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 2. W zakresie części 2 zadanie 2 zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43012391300000, ul. ul. Obywatelska 4, 20092 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 635 300, e-mail , faks 814 635 305.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87" target="" rel="external nofollow">https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87" target="" rel="external nofollow">https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ul. Obywatelska 4, 20-092 Lubin, Kancelaria Ogólna - pokój 216

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer referencyjny: ZP.342-10/PW/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji działań Wydziału Polityki Rynku Pracy oraz Wydziału Pośrednictwa Pracy WUP w Lublinie. Zadanie 1 Notatnik z zakładką i gumowym paskiem liczba: 100 szt. Pendrive metalowy 32 GB liczba: 100 szt. Zakładka metalowa do książek liczba: 100 szt. Składana torba na zakupy liczba: 300 szt. Metalowy długopis: liczba: 3 500 szt. Długopis lawendowy w woreczku (etui) liczba: 60 szt. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w etui liczba: 60 szt. Pendrive silikonowy 8 GB liczba: 100 szt. Czyścik ekranowy do telefonu liczba: 140 szt. Zakreślacz dwustronny liczba: 300 szt. Elastyczna linijka liczba: 300 szt. Elastyczny ołówek z gumką liczba: 300 szt. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”) liczba: 1 000 szt. Zadanie 2 Mini klawiatura bezprzewodowa USB z dołączonym przewodem Micro USB (męski) – USB (żeński) 72 szt. Przenośny bank energii (Powerbank) 50 szt. Ładowarka samochodowa USB z dołączonym przewodem USB -> micro USB 50 szt. Zestaw karteczek w etui 50 szt. Torba na zakupy 100 szt. Klips na notatki z magnesem 400 szt. Zakładka magnetyczna do książki 500 szt. Część 2: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Zadanie 1 Długopis metalowy 1000 szt. Ołówek 1000 szt. Komplet piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe w etui z ekoskóry PU 100 szt. Zestaw piśmienniczy zawierający ołówek automatyczny oraz długopis. 100 szt. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki. 300 szt. Torba papierowa biała i pomarańczowa kraft:- minimum 1000 szt. Torba bawełniana na zakupy, targi, konferencje – minimum 300 szt. Podkładka do pisania A4 z klipsem trzymającym papier / deska klips A4 300 szt. Notes magnetyczny – minimum 300 szt. Notesy z nadrukiem 300 szt. PenDrive 300 szt. Opaska odblaskowa – samozaciskowe 300 szt. Zakreślacz 5-kolorowy 300 szt. Zadanie 2 Długopis z czyścikiem do ekranów – 300 sztuk Ołówek elastyczny z gumką - 300 sztuk Notes z filcu – 300 stuk Teczka z filcu – 300 sztuk Notes A6,– 300 sztuk Notes magnetyczny - 300 szt. Notatnik z długopisem – 320 szt. Ołówki ze zwierzętami – 300 szt. Długopis z figurką zwierząt – 300 szt. Notes bambusowy z długopisem – 300 szt. Długopis i ołówek mechaniczny w drewnianym pudełku z drzewa lipy – 100 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:79800000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2016
data zakończenia: 15/12/2016

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówiena 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy są dopuszczalne w sytuacjach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 tej ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w Umowie: 1) zmiana poszczególnych produktów promocyjnych na inne niż określone w SOPZ lub Ofercie wykonawcy, pod warunkiem, że produkty zastępcze spełniają minimalne wymogi określone w SIWZ a ich zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zmiana musi być spowodowana: a) zakończeniem przez podmiot trzeci produkcji tych produktów lub wycofaniem ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, albo b) pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów; 2) zmianę terminu realizacji którejkolwiek z dostaw ze względu na zmianę produktów w sytuacji opisanej w pkt 1 lub ze względu na okoliczności wynikające z działania siły wyższej, które uniemożliwiają zachowanie ustalonych terminów dostaw; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Umowę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego (o ile dotyczy). 3. Zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji działań Wydziału Polityki Rynku Pracy oraz Wydziału Pośrednictwa Pracy WUP w Lublinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Notatnik z zakładką i gumowym paskiem liczba: 100 szt. Pendrive metalowy 32 GB liczba: 100 szt. Zakładka metalowa do książek liczba: 100 szt. Składana torba na zakupy liczba: 300 szt. Metalowy długopis: liczba: 3 500 szt. Długopis lawendowy w woreczku (etui) liczba: 60 szt. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w etui liczba: 60 szt. Pendrive silikonowy 8 GB liczba: 100 szt. Czyścik ekranowy do telefonu liczba: 140 szt. Zakreślacz dwustronny liczba: 300 szt. Elastyczna linijka liczba: 300 szt. Elastyczny ołówek z gumką liczba: 300 szt. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”) liczba: 1 000 szt. Zadanie 2 Mini klawiatura bezprzewodowa USB z dołączonym przewodem Micro USB (męski) – USB (żeński) 72 szt. Przenośny bank energii (Powerbank) 50 szt. Ładowarka samochodowa USB z dołączonym przewodem USB -> micro USB 50 szt. Zestaw karteczek w etui 50 szt. Torba na zakupy 100 szt. Klips na notatki z magnesem 400 szt. Zakładka magnetyczna do książki 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0, 79800000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Długopis metalowy 1000 szt. Ołówek 1000 szt. Komplet piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe w etui z ekoskóry PU 100 szt. Zestaw piśmienniczy zawierający ołówek automatyczny oraz długopis. 100 szt. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki. 300 szt. Torba papierowa biała i pomarańczowa kraft:- minimum 1000 szt. Torba bawełniana na zakupy, targi, konferencje – minimum 300 szt. Podkładka do pisania A4 z klipsem trzymającym papier / deska klips A4 300 szt. Notes magnetyczny – minimum 300 szt. Notesy z nadrukiem 300 szt. PenDrive 300 szt. Opaska odblaskowa – samozaciskowe 300 szt. Zakreślacz 5-kolorowy 300 szt. Zadanie 2 Długopis z czyścikiem do ekranów – 300 sztuk Ołówek elastyczny z gumką - 300 sztuk Notes z filcu – 300 stuk Teczka z filcu – 300 sztuk Notes A6,– 300 sztuk Notes magnetyczny - 300 szt. Notatnik z długopisem – 320 szt. Ołówki ze zwierzętami – 300 szt. Długopis z figurką zwierząt – 300 szt. Notes bambusowy z długopisem – 300 szt. Długopis i ołówek mechaniczny w drewnianym pudełku z drzewa lipy – 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dostawa-materialow-informacyjno-promocyjnych-dla-wojewodzkiego-urzedu-pracy-w-lublinie%2C-lublin,65618,ogloszenie.html

https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764