logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Polkowice, woj. dolnośląskie: Dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych

09.04.2014
Oferta ważna do:14.04.2014 godz. 09:00
Odsłon: 600

Numer ogłoszenia: 116032 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego , ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 840 14 90, faks 76 840 14 99.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz oznakowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych. Zamawiający udzieli Wykonawcom zamówienia na realizację ww. dostawy w następujących częściach: CZĘŚĆ 1 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (GO / Edukacja ekologiczna 2014 r.) według następującego opisu: 1. Zestaw do rysowania I: 300 szt. 2. Zestaw 12 kredek: 300 szt. 3. Zestaw do rysowania II: 300 szt. 4. Zestaw gier: 300 szt. 5. Skarbonka: 100 szt. 6. Zestaw 5 gier 300 szt. 7. Puzzle drewniane 3D: 480 szt. 8. Temperówka: 500 szt. 9. Kalkulator dotykowy: 300 szt. 10. Szczoteczka: 300 szt. 11. Notes eko, długopis: 500 szt. 12. Słuchawki składane: 300 szt. 13. Skakanka: 200 szt. 14. Plecak: 300 szt. 15. Plecak piknikowy: 50 szt. 16. Zestaw do malowania III: 100 szt. 17. Długopis bio: 500 szt. 18. Długopis drewniany: 300 szt. 19. Długopis metalowy: 300 szt. CZĘŚĆ 2 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (Promocja / Artykuły promocyjne 2014 r.) według następującego opisu: 1. Torba z juty: 300 szt. 2. Torba z juty II: 300 szt. 3. Komplet torba i parasol: 300 szt. 4. Kubek - termos: 400 szt. 5. Kalkulator z gumy 300 szt. 6. Słuchawki: 300 szt. 7. Latarka LED: 500 szt. 8. Wieszak na torebkę: 300 szt. 9. Plecak na jedno ramię: 300 szt. 10. Frisbee: 300 szt. 11. Ołówek: 500 szt. 12. Długopis z końcówką dotykową: 300 szt. 13. Długopis i cienkopis w etui: 300 szt. 14. Długopis plastikowy z gumką: 1500 szt. 15. Komplet: zakreślacz, długopis, ołówek: 300 szt. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl , w zakładce O Związku. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na wszystkie materiały objęte umową. Termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym stwierdzono wykonanie przedmiotu umowy bez uwag. Wymagania dotyczące dostawy materiałów promocyjnych i edukacyjnych: - materiały należy dostarczyć w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dostawa obejmuje także wniesienie materiałów do Biura Związku oraz ułożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), - wszystkie materiały muszą być nowe, estetyczne, pełnowartościowe i wykonane w pierwszym gatunku, wolne od wad, nie noszące znamion użytkowania i muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania Zamawiającego, - wszystkie materiały promocyjne i edukacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa wynikające z ustawy o systemie oceny zgodności oraz być przeznaczone do użytku przez dzieci w wieku powyżej 3 lat. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia oferty wraz z próbkami: 1.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednym egzemplarzu przykładowym każdego zaoferowanego materiału, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Na próbkach mogą znajdować się przykładowe logotypy lub napisy. Nie należy załączać po kilka próbek tego samego materiału. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla jednego materiału promocyjnego lub edukacyjnego. 2. Próbki muszą zawierać wszelkie elementy umożliwiające sprawdzenie czy dany materiał funkcjonuje prawidłowo (np. baterie) oraz wszelkie informacje umożliwiające stwierdzenie czy dany materiał spełnia wymagania Zamawiającego (np. metki przy materiałach, oznaczenia pojemności / wielkości). 3. Próbki muszą być oznaczone / opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno Wykonawcy jak i produktu np. Wykonawca: X - Zestaw do rysowania I. 4. Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Wniosek należy złożyć w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia postępowania. Zamawiający zwróci próbki materiałów w stanie naruszonym, ze względu na konieczność poddania ich ocenie (testowaniu). 5. Dostarczone przez Wykonawców przykładowe egzemplarze każdego zaoferowanego materiału (próbki) oceniane będą w jednym z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części, tzn. kryterium Jakość. 6. Przedstawione przez Wykonawców próbki co do technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę. 7. W przypadku nie dołączenia do oferty próbek lub niezgodności próbek z SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w następujących wysokościach: CZĘŚĆ 1 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (GO / Edukacja ekologiczna 2014 r.) w wysokości 1.300,00 zł. Słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100. CZĘŚĆ 2 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (Promocja / Artykuły promocyjne 2014 r.) w wysokości 1.500,00 zł. Słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100. 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 9:00 3. Wadium można wnosić w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto Związku Gmin Zagłębia Miedziowego nr 56 8669 0001 0142 9798 2000 0002 Banku Spółdzielczego we Wschowie 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna: Oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, I piętro sekretariat. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji jak w pkt.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przez upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej: a) w przypadku składania oferty na część 1 - co najmniej jednej dostawy materiałów promocyjnych i edukacyjnych o łącznej wartości dostawy brutto minimum 20.000,00 zł., b) w przypadku składania oferty na część 2 - co najmniej jednej dostawy materiałów promocyjnych i edukacyjnych o łącznej wartości dostawy brutto minimum 25.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż głównymi dostawami są dostawy wskazane w zdaniu poprzedzającym.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) dowodami, o których mowa punkcie III. 5, są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, c) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika, d) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 muszą być złożone przez każdy podmiot, d) w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 75
2 - Jakość - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą w następującym zakresie: 1) zmiana zapisów umownych stanowiących oczywistą omyłkę. 2) zmiana przedstawicieli stron, 3) zaistnienie siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 4) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym prawa miejscowego, a w szczególności zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 5) zmiana terminu wykonania umowy, w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili jej zawarcia, 6) zmiana technologii wykonania oznakowania na zamawianych materiałach promocyjnych i edukacyjnych w sytuacji gdy ilość wskazanych przez Zamawiającego informacji nie pozwala na wykonanie czytelnego nadruku preferowaną przez Zamawiającego metodą, 7) zmiana technologii wykonania oznakowania na zamawianych materiałach promocyjnych i edukacyjnych w sytuacji, gdy tworzywo, z którego produkowane są materiały nie utrzymuje trwałości wykonanego nadruku, 8) zmiana ilości elementów nadruku w sytuacji, gdy ilość miejsca wyznaczonego na nadruk na materiale promocyjnym lub edukacyjnym nie pozwala na wykonanie pełnego oznakowania wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgzm.pl/bip/strona-glowna/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Związku Gmin Zagłębia Miedziowego przy ul. Mała 1, sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (GO / Edukacja ekologiczna 2014 r.).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz oznakowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych. Zamawiający udzieli Wykonawcom zamówienia na realizację ww. dostawy w następujących częściach: CZĘŚĆ 1 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (GO / Edukacja ekologiczna 2014 r.) według następującego opisu: 1. Zestaw do rysowania I: 300 szt. 2. Zestaw 12 kredek: 300 szt. 3. Zestaw do rysowania II: 300 szt. 4. Zestaw gier: 300 szt. 5. Skarbonka: 100 sz. 6. Zestaw 5 gier 300 szt. 7. Puzzle drewniane 3D: 480 szt. 8. Temperówka: 500 szt. 9. Kalkulator dotykowy: 300 szt. 10. Szczoteczka: 300 szt. 11. Notes eko, długopis: 500 szt. 12. Słuchawki składane: 300 szt. 13. Skakanka: 200 szt. 14. Plecak: 300 szt. 15. Plecak piknikowy: 50 szt. 16. Zestaw do malowania III: 100 szt. 17. Długopis bio: 500 szt. 18. Długopis drewniany: 300 szt. 19. Długopis metalowy: 300 szt. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl , w zakładce O Związku. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na wszystkie materiały objęte umową. Termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym stwierdzono wykonanie przedmiotu umowy bez uwag. Wymagania dotyczące dostawy materiałów promocyjnych i edukacyjnych: - materiały należy dostarczyć w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dostawa obejmuje także wniesienie materiałów do Biura Związku oraz ułożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), - wszystkie materiały muszą być nowe, estetyczne, pełnowartościowe i wykonane w pierwszym gatunku, wolne od wad, nie noszące znamion użytkowania i muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania Zamawiającego, - wszystkie materiały promocyjne i edukacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa wynikające z ustawy o systemie oceny zgodności oraz być przeznaczone do użytku przez dzieci w wieku powyżej 3 lat. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia oferty wraz z próbkami: 1.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednym egzemplarzu przykładowym każdego zaoferowanego materiału, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Na próbkach mogą znajdować się przykładowe logotypy lub napisy. Nie należy załączać po kilka próbek tego samego materiału. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla jednego materiału promocyjnego lub edukacyjnego. 2. Próbki muszą zawierać wszelkie elementy umożliwiające sprawdzenie czy dany materiał funkcjonuje prawidłowo (np. baterie) oraz wszelkie informacje umożliwiające stwierdzenie czy dany materiał spełnia wymagania Zamawiającego (np. metki przy materiałach, oznaczenia pojemności / wielkości). 3. Próbki muszą być oznaczone / opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno Wykonawcy jak i produktu np. Wykonawca: X - Zestaw do rysowania I. 4. Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Wniosek należy złożyć w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia postępowania. Zamawiający zwróci próbki materiałów w stanie naruszonym, ze względu na konieczność poddania ich ocenie (testowaniu). 5. Dostarczone przez Wykonawców przykładowe egzemplarze każdego zaoferowanego materiału (próbki) oceniane będą w jednym z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części, tzn. kryterium Jakość. 6. Przedstawione przez Wykonawców próbki co do technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę. 7. W przypadku nie dołączenia do oferty próbek lub niezgodności próbek z SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 75
2. Jakość - 25


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (Promocja / Artykuły promocyjne 2014 r.).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz oznakowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych. Zamawiający udzieli Wykonawcom zamówienia na realizację ww. dostawy w następujących częściach: CZĘŚĆ 2 - dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych (Promocja / Artykuły promocyjne 2014 r.) według następującego opisu: 1. Torba z juty: 300 szt. 2. Torba z juty II: 300 szt. 3. Komplet torba i parasol: 300 szt. 4. Kubek - termos: 400 szt. 5. Kalkulator z gumy 300 szt. 6. Słuchawki: 300 szt. 7. Latarka LED: 500 szt. 8. Wieszak na torebkę: 300 szt. 9. Plecak na jedno ramię: 300 szt. 10. Frisbee: 300 szt. 11. Ołówek: 500 szt. 12. Długopis z końcówką dotykową: 300 szt. 13. Długopis i cienkopis w etui: 300 szt. 14. Długopis plastikowy z gumką: 1500 szt. 15. Komplet: zakreślacz, długopis, ołówek: 300 szt. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl , w zakładce O Związku. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na wszystkie materiały objęte umową. Termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym stwierdzono wykonanie przedmiotu umowy bez uwag. Wymagania dotyczące dostawy materiałów promocyjnych i edukacyjnych: - materiały należy dostarczyć w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dostawa obejmuje także wniesienie materiałów do Biura Związku oraz ułożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), - wszystkie materiały muszą być nowe, estetyczne, pełnowartościowe i wykonane w pierwszym gatunku, wolne od wad, nie noszące znamion użytkowania i muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania Zamawiającego, - wszystkie materiały promocyjne i edukacyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa wynikające z ustawy o systemie oceny zgodności oraz być przeznaczone do użytku przez dzieci w wieku powyżej 3 lat. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia oferty wraz z próbkami: 1.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednym egzemplarzu przykładowym każdego zaoferowanego materiału, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Na próbkach mogą znajdować się przykładowe logotypy lub napisy. Nie należy załączać po kilka próbek tego samego materiału. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla jednego materiału promocyjnego lub edukacyjnego. 2. Próbki muszą zawierać wszelkie elementy umożliwiające sprawdzenie czy dany materiał funkcjonuje prawidłowo (np. baterie) oraz wszelkie informacje umożliwiające stwierdzenie czy dany materiał spełnia wymagania Zamawiającego (np. metki przy materiałach, oznaczenia pojemności / wielkości). 3. Próbki muszą być oznaczone / opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno Wykonawcy jak i produktu np. Wykonawca: X - Zestaw do rysowania I. 4. Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Wniosek należy złożyć w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia postępowania. Zamawiający zwróci próbki materiałów w stanie naruszonym, ze względu na konieczność poddania ich ocenie (testowaniu). 5. Dostarczone przez Wykonawców przykładowe egzemplarze każdego zaoferowanego materiału (próbki) oceniane będą w jednym z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części, tzn. kryterium Jakość. 6. Przedstawione przez Wykonawców próbki co do technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę. 7. W przypadku nie dołączenia do oferty próbek lub niezgodności próbek z SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 75
2. Jakość - 25


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dostawa-materialow-promocyjnych-i-edukacyjnych%2C-polkowice%2C-woj.-dolnoslaskie,53156,ogloszenie.html

http://www.zgzm.pl/bip/strona-glowna
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Polkowice, woj. dolnośląskie - więcej ofert

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Dam pracę (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Szukam pracy (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Sprzedam (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Kupię (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Dam zlecenie (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Przyjmę zlecenie (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Różności (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Oferty Last minute (0)

  • Polkowice, woj. dolnośląskie: Zamówienia publiczne (3)

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764