logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dostęp Premium Tok FM wspiera #prawakobiet

  PR 30.10.2020, przeczytano 347 razy

Radio TOK FM zachęca wszystkich do wsparcia walki o prawa kobiet poprzez zakup subskrypcji TOK FM Premium. W ramach specjalnej akcji 100% przychodu ze sprzedaży prenumerat cyfrowych stacji w dniach od 30 października do 1 listopada br. trafi do Centrum Praw Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dostep-premium-tok-fm-wspiera-prawakobiet,389017,artykul.html

- Radio TOK FM zawsze staje po stronie pokrzywdzonych i wykluczonych. Dziś, gdy na ulicach polskich miast i miasteczek Polki i Polacy walczą o prawa dla kobiet, nie tylko o tym informujemy. Idziemy krok dalej - zdecydowaliśmy się przekazać wszystkie pieniądze ze sprzedaży prenumeraty TOK FM Premium na wsparcie Fundacji Centrum Praw Kobiet. Kupując w piątek, sobotę i niedzielę nawet najtańszy dostęp do TOK FM, kupujesz cegiełkę dla CPK - wyjaśniają organizatorzy akcji.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić subskrypcję Premium TOK FM - może być to pierwszy zakup lub przedłużenie posiadanego dostępu. Internauci mają do wyboru wszystkie pakiety subskrypcyjne: Tylko WWW, Aplikacja i WWW, MultiDostęp, we wszystkich okresach: miesiąc, kwartał, rok.

Prenumeratorzy TOK FM Premium zyskują dostęp do wszystkich audycji Radia TOK FM na życzenie, dodatkowych podcastów dziennikarzy stacji i zaprzyjaźnionych redakcji.

Akcja potrwa przez cały weekend - do 1 listopada br. do końca dnia.

Radio TOK FM i tokfm.pl od kilku dni aktywnie wspierają strajk kobiet. Antenę TOK FM i serwis zdominował temat protestów i sytuacji politycznej w Polsce - redakcja stacji m.in. relacjonuje wydarzenia w całym kraju oraz przedstawia wypowiedzi ludzi kultury i mediów wspierających strajk. Zaprasza też słuchaczki i słuchaczy do dyskusji w ramach specjalnych wydań programu "Mikrofon TOK FM" oraz wysłuchania nowej, audycji podsumowującej protesty (codziennie po godz. 18:30).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764